LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Slim »

Wanneer hij of zij je hier ontmaskerde als een duimenzuiger, dan kan ik me DAT ook voorstellen.
Blijf je bluffen of kom je nog ergens mee op de proppen?

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

Hallo, Waar ik nu voor eens en voor altijd eens de vloer mee wil aanvegen is het feit dat mensen MLM met piramidespelen gaan vergelijken. Wat een ontzettende onzin. Ik ga dit zelf niet doen omdat "wij nuchtere Hollanders altijd bewijs van hoger hand nodig hebben. Hier is een link naar de heer Paul Zane Pilzer. Hij is wereldeconoom en heeft onderandere gewerkt met presidenten en hele hoge mensen in het bedrijfsleven (ook dit staat te lezen in zijn biografie beste Hollanders, als feitje.......!) Hij legt hier uit wat MLM is en wat het in de toekomst gaat betekenen. Alleen graag een reactie van mensen die het artikel gelezen hebben!


http://www.paulzanepilzer.com/successhomedec05.htm

Als je het dan nog niet ziet dan ben je blind!
Groetjes van een persoon die verder kijkt als zijn neus lang is.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ja, Bart, jij gaat het maken. Jij en mlm samen. Ik zou alleen nog even niet mijn baan opzeggen als ik jou was.
Dat geweldige mlm gaat nu toch echt doorbreken. Na 60 jaar al. Tien jaar gelden hoorden we deze geluiden al, en we wachten nog steeds.
Nog even een korte respons op die wereldvermaarde econoom van jou:
Wellness industrie. Horen we ook al 5 jaar dit die nu echt de next big thing gaat worden. Nog groter dan het internet. Maar ach, we horen het al vijf jaar.
Vraag je eens af als je de geweldige cijfers aangaande de Wellness industrie hoort wat we daar allemaal onder dienen te scharen. Als ik alle famaceutische bedrijven, apparatenmakers, ziekenhuizen etc optel kom ik ook op een gigantisch bedrag. Maar van dit gigantische bedrag, hoeveel % wordt gerealiseerd middels mlm en producten alleen via mlm verkrijgbaar?

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

Als je je inhoud nu eens goed leest en niet zo blaft of keft als een klein hondje dan begreep je het, maar nee. Lees!!!Het staat voor je ogen

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

Oh ja, en als je echt verstand van zaken had dan weet je dat de farmaceutische industrie, ziekenhuizen en apparatenmakers horen tot een heel andere groep: de ZIEKTEZORG en niet de Wellness industrie,

ohoh, moeilijk he!

Bart1976
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Bart1976 »

even verklaren dat ik niet uit mijn nek ***:
uit het artikel:
Wellness industry: Products and services provided proactively to healthy people—that is, those without an existing disease—to make them feel even healthier and look better, to slow
the effects of aging, or to prevent diseases from developing in the first place.


Ohohoh, zeker een dikke onvoldoende voor BEGRIJPEND LEZEN gehad op school, niet?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Je hebt gelijk Bartje, jij **** niet uit je nek, maar je neemt wel klakkeloos aan wat je upline je allemaal voorschotelt.
Paul Zane Pilzer. Hij is wereldeconoom en heeft onderandere gewerkt met presidenten en hele hoge mensen in het bedrijfsleven (ook dit staat te lezen in zijn biografie beste Hollanders, als feitje.......!)
Welke presidenten en personen uit het bedrijfsleven? Welke dan, noem eens namen. Waarom noemt hij geen namen? En van die personen uit de bedrijfswereld staat niets vermeld in zijn biografie.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bart, jongen je hebt me de ogen geopend.
Dan ga ik je de volgende vragen stellen.
Waarom hoor ik al 5 jaar over de doorbraak maar zie ik ze niet?
Hoe groot is de sickness industrie en hoe groot de wellness industrie?
Hoe groot is het percentage mlm in de wellness industrie?
Moet ik daar ook vitamine pillen onder scharen? En voeding met gezondere bestanddelen, zoals melk met extra calcium erin?

Kom maar met je antwoorden. Beantwoord gelijk even die van mlmangel. Dan discusiieren we verder.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Op het forum betreffende MLM is er een discussie over Nikken

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=285

MLM bedrijven als Nikken creëren te hoge en onrealistische verwachtingen.

Nuttige, sceptische informatie betreffende MLM en bedrijven als Amway, Herbalife, Energetix, Nikken is beschikbaar via:

www.angelfire.com/planet/mlmpage

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

sceptische informatie betreffende MLM
Juist.
Was het maar kritische info.....! :cry:

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Paul Zane Pilzer. Hij is wereldeconoom en heeft onderandere gewerkt met presidenten en hele hoge mensen in het bedrijfsleven (ook dit staat te lezen in zijn biografie beste Hollanders, als feitje.......!)
Bartje, ga je nog reageren op onze vragen?

Welke presidenten en personen uit het bedrijfsleven?
Waarom horen we al 5 jaar over de doorbraak maar zie ik ze niet?
Hoe groot is de sickness industrie en hoe groot de wellness industrie?
Hoe groot is het percentage mlm in de wellness industrie?
Vallen daar ook vitamine pillen onder? En voeding met gezondere bestanddelen, zoals melk met extra calcium erin?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmangel,
Gewoon even kijken op :
http://www.paulzanepilzer.com/

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

"He was an appointed economic adviser in two presidential administrations.." Maar welke presidenten dan? En in welke hoedanigheid? En aangeduid door wie?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

"He was an appointed economic adviser in two presidential administrations.." Maar welke presidenten dan? En in welke hoedanigheid? En aangeduid door wie?
geen idee.
Misschien ergens anders zoeken.?
Kweenie..... :lol:

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Bartje, ga je nog reageren op onze vragen?

Welke presidenten en personen uit het bedrijfsleven?
Waarom horen we al 5 jaar over de doorbraak maar zie ik ze niet?
Hoe groot is de sickness industrie en hoe groot de wellness industrie?
Hoe groot is het percentage mlm in de wellness industrie?
Vallen daar ook vitamine pillen onder? En voeding met gezondere bestanddelen, zoals melk met extra calcium erin?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Informatie over MLM is te lezen op het MLM Forum, via http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=210. Je kan je er, na je geïnformeerd te hebben over de pro- en contra argumenten betreffende MLM, je stem uitbrengen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Informatie over MLM is te lezen op het MLM Forum, via http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=210. Je kan je er, na je geïnformeerd te hebben over de pro- en contra argumenten betreffende MLM, je stem uitbrengen.
Komt allen stemmen, gij slachtoffers van piramidesystemen......!

En stem tegen Franchising, zelfstandigondernemerschap en ZELF nadenken in het algemeen....
Steek vooral je licht niet op over wat mlm is en WAT een piramideverkoopsyssteem!!!

Succes!!!

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Informatie over MLM kan je vinden via:

www.angelfire.com/planet/mlmpage

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Informatie over MLM kan je vinden via:

www.angelfire.com/planet/mlmpage
Even een kleine correctie.

Buiten het feit dat het niet is toegestaan te spammen voor je eigen toko (Website) is het een pertinente leugen dat er zinnige info te vinden is op bovengenoemde site.
De naam van mlmangel is ook erg misleidend.
Zoiets als: "de wolf in schaapskleren! :lol: "
Een betere benaming zou zijn.: "mlmsatan"..... :wink:

Van iemand die niets, maar dan ook niets, echt niets positiefs kan zeggen over mlm, kun je niet verwachten dat hij een objectieve site kan beheren...... :roll:

De vóórstanders van mlm kunnen met gemak toegeven dat er veel kaf onder het koren is en dat zelfs bij erg nette bedrijven zich wel eens "boeven" kunnen vermommen als mlm-er, net zoals "mlmangel" zich voordoet als een onbevooroordeeld persoon, wat betreft mlm...! :cry:
Kijk en luister bijvoorbeeld eens naar de voorzitter van de amerikaanse Kamer van Koophandel, Donohue, over mlm......

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Deze website bevat zowel pro- als contra argumenten betreffende MLM: www.angelfire.com/planet/mlmpage

Het plaatsen van een link naar een website met informatie over MLM is niet tegen de regels van dit forum. Ik maak geen reclame, noch heb ik er commerciële bedoelingen mee.

Spammen is het versturen van ongewenst email naar een grote groep mensen (nl.wikipedia.org/wiki/Spammen). Dit is hier een forum, waarop berichten worden geplaatst.

De voorzitter van de amerikaanse KvK, Donohue, sprak over directe verkoop in het algemeen, niet over mlm.

Ten laatste, laat anderen zelf beoordelen over er zinnige info op bovenstaande site te vinden is. Zelfs jij zult, als je goed zoekt, moeten toegeven dat er zinnige info op staat...

Gesloten