Beste Captain America,Voor het overige kan ik mij goed vinden in hetgeen Ton stelt. Ook andere personen en instellingen constateren een enorme hausse (mooi Dexia-achtig woord brrrrr ) aan aanmeldingen/inschrijvingen inzake procederen. Het lijkt allemaal nogal haaks te staan op hetgeen de voornoemde uitslag pretendeerde te stellen...
Bovenstaand is niet verwonderlijk, uiteraard zijn vele zoniet alle gedupeerden zo langzamerhand op de hoogte van hetgeen speelt.
Onder deze gedupeerden zijn een flink aantal mensen die een afwachtende houding hebben aangenomen.
Nu de keuze voor of tegen een schikking rond deze tijd gemaakt moet worden, is het logisch dat er een toename is van het aantal mensen wat alsnog wil gaan procederen, ze hebben gewikt en gewogen en uiteindelijk voor zichzelf besloten om niet met deze schikking akkoord te gaan, dan rest deze mensen nog 1 weg en dat is de rechtbank, deze toename zal volgens mij dus van korte duur zijn en uiteindelijk zo rond november zal redelijk duidelijk zijn hoeveel mensen nu exact een procedure tegen Dexia aangespannen hebben.
vrgr,
Idaho