Dat heb ik ook gehoord S.
Er zou ook een Hema, een Kruidvat en weet ik al niet meer bij komen op de Eglantier. Als het goed is beginnen ze volgend jaar al met de bouw achter de Ranken.
Zou niet gek zijn en dan moeten ze wel met de tijd mee, wat kassa's betreft.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Hein - 'verbeterde' kassa afhandeling...
Re: Albert Hein - 'verbeterde' kassa afhandeling...
Mjah.... die Hema zou er al komen sinds ik op mijn vierde naar Apeldoorn verhuisde.... (ik ben nu 21
)
-
An
Even iets rechtzetten
Natuurlijk heeft onze Appie dat systeem al een tijdje en Dirk juist nog NIET. Misschien die nieuwe in Zuid? Maar daar ben ik nog niet geweest.
Dom, dom, dom, van me
En ja Tienepien, dat verhaal ken ik ook. Toen wij 26 jaar geleden hier kwamen wonen, zei men dat al, over die Hema. Nouja, misschien volgend jaar. Eerst zien en dan geloven.
Gr.
Natuurlijk heeft onze Appie dat systeem al een tijdje en Dirk juist nog NIET. Misschien die nieuwe in Zuid? Maar daar ben ik nog niet geweest.
Dom, dom, dom, van me
En ja Tienepien, dat verhaal ken ik ook. Toen wij 26 jaar geleden hier kwamen wonen, zei men dat al, over die Hema. Nouja, misschien volgend jaar. Eerst zien en dan geloven.
Gr.
Ach ja, toen ik 32 jaar geleden in Apeldoorn kwam wonen werd er gesproken over een treinstation in de buurt van de Laan van Erica, en volgend jaar (?) moet het er dan toch komen. Hoera, eindelijk kunnen we daar op de trein stappen. (alleen ben ik zelf al weer jarenlang weg uit Apeldoorn.)
-
An
Yep
En ook nog een station in Osseveld. ( richting Deventer) Dat is al wel zeker! Moet ook volgend jaar in gebruik zijn.
En ook nog een station in Osseveld. ( richting Deventer) Dat is al wel zeker! Moet ook volgend jaar in gebruik zijn.