LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio EN Intrum justitia

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tonijnsalade
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2005 21:02

Re: Oxxio EN Intrum justitia

Ongelezen bericht door tonijnsalade »

Zo Harry B. volgens mij krijg jij les van Bob. :D

Zeg Bob Schurkjes,als ik het allemaal zo lees werk jij vast bij een concurend van Oxio of ben je werkelooz dat je dit allemaal weet.

Die informatie is goud waard, ik wou dat ik problemen had met hun, dan zou ik gewoon nooit betalen want een deurwaarder komt toch nooit.

Lekker wat centjes bewaren voor de kerst :D

Nog meer tips waar ik wat aan heb, het nieuwe zorgstelsol ofzo.

Placide
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:22

Re: Oxxio EN Intrum justitia

Ongelezen bericht door Placide »

Na ruim een half jaar ellende gehad te hebben met Oxxio, heb ik in augustus van de Geschillencommissie een bedrag van 150 euro schadevergoeding teruggekregen.
Ook de voorschotten die ik betaald heb aan Oxxio heb ik teruggekregen.
Dat is mooi, maar mijns insziens een schijntje, want ik heb werkelijk hemel en aarde moeten bewegen om van die viezerikken af zien te komen.
Geheel buiten mijn weten om hebben die schoften van Oxxio mij begin dit jaar van de NUON omgezet naar Oxxio, met alle gevolgen van dien.
Je zou denken dat het geschil opgelost zou zijn, maar afgelopen zaterdag lag er ineens een zogenaamde eindafrekening van Oxxio bij mij in de bus.
Ik vrees dat de ellende met Oxxio gewoon weer van voren af aan begint en ga gelijk weer de Geschillencommissie inschakelen, want van mij krijgen ze geen rooie cent meer.
Waarom gaan we niet met zijn allen naar Leusden toe en gooien een bom op het gebouw waar Oxxio zetelt, dan weten we in ieder geval zeker dat we er vanaf zijn, want nu gaan ze maar door met hun maffiapraktijken en is er niemand die er voor eens en voor altijd een einde aan maakt.

Placide

tonijnsalade
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 dec 2005 21:02

Re: Oxxio EN Intrum justitia

Ongelezen bericht door tonijnsalade »

Jammer Placebo,

Ik had gehoopt op een redelijk kommentaar, nouw krijg ik dit soort onzin.

Ik heb vandaag gebelt met oxxio en ze hebben mij keurig te woord gestaan. Helemaal geen 20 minuten wachten enzo.

Maar waar het om gaat is dat ze geen water hebben. Keurig geholpen en ik kreeg zelfs het advies om cia hun webside me aan te melden want dan heb je nog betere tariefen.

Ik weet voldoende bedankt voor alle tips iedereen.

Harry B.
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 dec 2005 19:51

Re: Oxxio EN Intrum justitia

Ongelezen bericht door Harry B. »

Sorry hoor, maar waar gaat deze discussie naar toe?

Tonijnsalade loopt alleen maar Oxxio op te hemelen en te emmeren over water. Het lijkt wel alsof hij verblind is door die zogenaamde gratis 750 kwh. aan stroom.
Wat denk je dan? Dat je bij aanmelding voor de levering van water gratis 750 flessen Spa blauw erbij krijgt?

Placide roept op om een bom te gooien. Stoer hoor! Ik noem dat een "internethooligan". Doe iets zinnigs, dien een klacht in of zo. Maar laat je toch niet zo kennen. Ik denk dat ze bij Oxxio helemaal (Spa) blauw liggen als ze dit soort mailtjes lezen....... :cry:

En als ik een, in ieder geval voor mij, leerzame discussie aanga met iemand zoals Bob Schurkjens die er écht verstand van heeft, dan krijg ik van tonijnsalade te horen dat ik de les gelezen wordt. Joh puber, ga jij nogmaar eens bellen met die "geweldige" klantenservice van je, en vraag dan meteen of ze ook een cursus Nederlands voor je hebben. Want werkeloos schrijf je echt niet met een z..... :roll:

capricorn1947
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2005 14:24

Re: Oxxio EN Intrum justitia

Ongelezen bericht door capricorn1947 »

Leve de liberalisering :!:

Gesloten