Allemaal leker zelf gaan koken, staafmixertje er in en hoera, een hap voor de baby, ik heb zelf twee kinderen groot gebracht en ze voeden hoort er gewoon bij. Helemaal geen probleem om een peentje en een aardappeltje in t pannetje te koken, of dat wat je zelf eet en met iets minder zout even apart.
Laat die rotpotjes toch gewoon staan en als je kinderen vers gekookt/bereid voedsel geeft dat je zelf ook eet dan leert t ook aan deze smaak te wennen en gaat t veel makkelijker over op de normale hap!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nutrilon en Olvarit
-
Re: Nutrilon en Olvarit
[quote='karr-2']
Vrouwen moeten toch altijd wat te zaniken hebben? Kinderen kosten geld punt uit. Neem dan geen kinderen, ben je van het hele gezeur af.[/quote]
Ach ja, als jij een huis koopt en je sluit een hypotheek bij de bank af, die vervolgens de rente verhoogt naar 345%, dan zul jij ook niet gaan zeuren he, had je maar geen hypotheek moeten afsluiten.
Vrouwen moeten toch altijd wat te zaniken hebben? Kinderen kosten geld punt uit. Neem dan geen kinderen, ben je van het hele gezeur af.[/quote]
Ach ja, als jij een huis koopt en je sluit een hypotheek bij de bank af, die vervolgens de rente verhoogt naar 345%, dan zul jij ook niet gaan zeuren he, had je maar geen hypotheek moeten afsluiten.
Ik begrijp ook niet de nieuwe prijzen. Ik heb geen nieuwe verpakking gevraagd en weet dan niet waarom moet ik voor die te betalen. Waarom maken ze geen nieuwe Nutribox met dezelfde karakteristieken van de nieuwe verpakking en dan kan wie dat wil so een kopen? Gewoon een nieuwe Nutribox net als de nieuwe verpakking. Likjt me een betere idee dan voor elke nieuwe pak melk een nieuwe verpakking te maken. Denken jullie niet?
Ik neem aan dat dit niet is wat meneer of mevrouw Karr-2 bedoelt. Een hypotheek is ook niet te vergelijken met een pak babymelk lijkt mij.Ach ja, als jij een huis koopt en je sluit een hypotheek bij de bank af, die vervolgens de rente verhoogt naar 345%, dan zul jij ook niet gaan zeuren he, had je maar geen hypotheek moeten afsluiten.
Ben me echt rotgeschrokken van die nieuwe prijs van Nutrilon. Ik kan het wel betalen maar daar gaat het niet om. Nu sinds 2 maanden overgestapt op Friso. Mijn kindje is 5 maanden en heeft er geen enkel probleem mee. Ik koop ook de potjes niet meer maar gebruik de staafmixer of koop potjes Bledina. In Nederland staat echt geen rotzooi in de schappen dus ik ben ervan overtuigd dat Similac ook prima is. Dit zei het consultatiebureau trouwens ook tegen mij!
Dit onderwerp bestaat al onder voeding.
Redactie Radar
Redactie Radar