LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door wreker »

Wat is jouw belang hierbij Joop(K)? Het lijkt erop dat jij meer achtervolgd wordt door de pijnlijke gevolgen van het effectenlease drama dan menig gedupeerde.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Elias »

Zie het maar als achterstallig onderhoud Joop K(rant).

Ook een winterschilder kost geld, maar het moet voor een juist onderhoud en goed woongenot wel gebeuren !
In dit geval moeten de rotte plekken bij- en afgewerkt worden.

De meer deskundige, daarvoor opgeleide beroepsschilder, kan het beste met de betrokkene een kostenplaatje maken en een schema opstellen om een goed en betaalbaar resultaat te bereiken.... 8) :wink:

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Ach Wreker, in het voorjaar van 2008 zul je met een van verdriet vertrokken gezicht op dit forum roepen dat je in oktober 2005 naar de wijze raad van Joop had moeten luisteren. Die tussenliggende drie jaren had je beter aan de aangename dingen van het leven kunnen besteden.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door wreker »

Joop(K)Ik weet ZEKER dat je ongelijk krijgt in deze.

Maar vertel me nu eens, wat is jouw belang hierbij?

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Een ieder die mee doet in een groepsprocedure bij Holla Poelman advocaten weet hoe de vork in de steel zit en kunnen daarover ook een oordeel geven. Telkens proberen iedere keer weer dezelfde personen op dit forum mensen op het verkeerde been te zetten. Als je niet weet hoe bepaalde zaken in elkaar steken moet je er ook niet over oordelen. Tot nu toe wordt ik keurig op de hoogte gehouden door Holla Poelman advocaten over de gang van zaken in mijn procedure. Heb voor mijnzelf al een beslising genomen, ik procedeer door. Een ieder moet voor zichzelf de afweging maken om wel of niet door te procederen of om gaan te procederen.

Dus mensen laat je niet beinvloeden en misleiden door zogenaamde kenners op dit forum. Als je het forum regelmatig bezoekt kom je er gauw genoeg achter wie deze zogenaamde kenners zijn.

nooitmeeraandelen
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 jul 2005 20:48

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

Joop K.,

Probeer eens te reageren op de vraag van Wreker: What's in it for you?

Als je hier toch niets te zoeken hebt, ga dan lekker buiten spelen, en koester niet de illusie dat je mensen kunt afbrengen van hun plannen om gerechtigheid te zoeken en te krijgen.

Over tot de orde van de dag!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door JH »

[ :arrow:
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Joop K doet alsof hij alles weet voor wat betreft de advocaatkosten enz. enz.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door woest »

...
Laatst gewijzigd door woest op 13 okt 2005 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Citaat Wreker,
Wat is jouw belang hierbij Joop(K)?
Dat vind ik maar een vreemde vraag, Wreker. Immers je doet net voorkomen alsof er altijd sprake moet zijn van een belang als je op dit publieke forum gewoon je persoonlijke mening vertolkt. Als je over het onderwerp Legio Lease een afwijkende mening hebt word je vanuit het PAL-zenuwencentrum direct verketterd en voor een medewerker van Dexia aangezien. Volstrekte onzin en volstrekt belachelijk natuurlijk. Juist omdat ik er geen enkel belang bij heb kan ik op een genuanceerde wijze mijn mening geven. Dat die dan afwijkt van wat PAL-discipelen graag als zoete koek willen horen, zal me eigenlijk worst zijn. Als gedupeerden in de ganzenpas met een roodgekleurd PAL-petje achter hun paranoïde leidsman willen blijven waggelen, moeten ze dat vooral doen. Op de website van PAL kunnen ze zich helemaal uitleven, zie www.platformaandelenlease.nl
Mijn advies aan gedupeerden die voor de keuze staan om al dan niet in te gaan op de Duisenberg-regeling, is en blijft: Emotie negeren en realiteit accepteren! En tegen gedupeerden die grimmig blijven roepen dat ze kost wat kost hun gelijk willen halen, roep ik: Succes de komende jaren.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Joop K, ik blijf je bijdragen uitstekend vinden !

Inderdaad: sinds hier een paar personen uit de 'echte wereld' een beetje stof doen opwarrelen, in die zin, een afwijkende mening geven van de huil- en pruilzangen, sinds die tijd is het hier genuanceerder en interessanter geworden en moest er zelfs een speciaal "opvang forum" op de Pal-site komen voor gedupeerden die liever alleen elkaar horen.

In zoverre geeft de Tros goed inhoud aan vrije menings uiting.

B+

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Citaat Belegger + :
Joop K, ik blijf je bijdragen uitstekend vinden !


B+, bedankt voor je compliment. Al moet ik vrezen dat jouw statement niet door iedereen wordt gewaardeerd. De PAL-geloofsgemeenschap heeft nog steeds erg veel moeite met andersdenkenden.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door JH »

:arrow:
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door wreker »

Joop(K)
Juist omdat ik er geen enkel belang bij heb kan ik op een genuanceerde wijze mijn mening geven.
En wat denk je daar dan mee te bereiken? :roll: :?:

Gast

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Gast »

maar heb minder vertrouwen in een 'zomaar' goede afloop. Ben heel erg sceptisch.
Als je bang bent, dan moet je niet doorgaan procederen maar genoegen nemen met die Duivelbergregeling.
Angst is een slechte medicijn.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door aert0001 »

In de waarheid zit geen angst, alleen motivatie,

T :wink: n

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Janny »

leeuwtje

Geplaatst op 09 Okt 2005 14:07 door leeuwtje

Wie is er al gebeld door Holla Poelman advocaten in verband met advies wel of niet voortzetten groepsprocedures tegen Dexia. Wat is de tendens. Wel of niet doorgaan?


Wat wordt er van de vraag afgedwaald.

Janny

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op 11 Okt 2005 14:47 door anne_


--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
In deze brief staat ook dat van de circa 180 betrokkenen die zij wel al advies hebben gegeven circa 90% wil door procederen omdat niet schikken hoogstwaarschijnlijk meer op kan leveren dan schikken.


Lezen kan B+ ook niet, deze cijfers liegen er niet om. Janneke en Leeuwtje laat die nitwitten toch kletsen. Wij hebben deze keuze gemaakt en laten ons niet intimideren door zogenaamde kenners.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door Pieter »

Mijn advies aan gedupeerden die voor de keuze staan om al dan niet in te gaan op de Duisenberg-regeling, is en blijft: Emotie negeren en realiteit accepteren!
Joop K,

In zekere zin heb je volkomen gelijk.
Realiteit met de Duivelsberg regeling is dat eegaleaser, na uitzitten contract en aflossen van restschuld de restschuld terug betaald wordt, mits op tijd: volgens de dexia verjaring ( dus niet de wettelijke verjaring), het contract vernietigd is.
Voor de niet eegaleasers is de realiteit: het contract eerst uitzitten, vervolgens de volledige restschuld, die is ontstaan, volledig af te betalen om na enkele jaren een schamele 66% van de restschuld, na jaren aflossen, terug te krijgen (Waarbij rekening gehouden dient te worden dat door gederfde rente het geen 66% bedraagt maar ongeveer per saldo 50% teruggave betekent), tenzij je in één keer je restschuld kunt aflossen speelt jaren aflossen geen rol. In alle bovenstaande scenario's zijn de betaalde maandtermijnen en of gestorte inleg volledige verloren en zijn ten gunsten van de aanbieder.

Emotie van "restschuld" (restschuld = gevolgschade van de werkelijke schade) is een realiteit die bij de duivelsberg schikking bewaarheid gaat worden.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Wie is er al gebeld door Holla poelman advocaten?

Ongelezen bericht door pluutje »

Joop[k],

Een beetje voorzichtigheid met je adviezen lijkt me wel geboden!
Zie duidelijke toelichting/uitleg Pieter.

Gesloten