LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kaatjefloep
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2006 16:52

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door kaatjefloep »

ik zou als ik jou was het een keer bij RCN campings proberen, is ook erg leuk voor kinderen. groetjes een kampeerfanaat. :roll: :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Heb jij en website van RCN campings ?

Camping De Leistert in Roggel is een toppie tov de Berckt

milco
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2006 10:46

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door milco »

rij iets verder en ga naar kasteel Ooijen vlakbij Arcen in Limburg!!In een klein kasteeltje zijn 10 appartementen en de rest is camping.
Geweldig animatieteam,buitenzwembad is niet al te groot,maar verder een fantastische vakantie gehad.Als het aan onze oudste (6 jaar) had gelegen hadden we hem de hele week niet weer gezien,zoveelwas er te doen voor de kids.
Zie ook hun webside (www.kasteelooijen.nl)

vakantie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2005 20:31

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door vakantie »

Wij zijn deze zomer met gezin 1 week naar prinsenmeer geweest, een stacaravan.
Het was verschikkelijk een tgenvaller voor een 5 * camping.
Complete chaos, slechte caravans, waardeloze animatie overdag, camping over en overvol.
Slecht personeel en erg onvriendelijk , te weinig personeel in hoogseizoen. Gaan slecht met klachten om zeg maar helemaal niet.
Het park heeft een hoop faciliteiten maar door overvolle bezetting niet leuk, zwembad te klein voor de grote van de camping. Animatieteam in de avond leuk maar overdag slaat het nergens op kan ik zelf beter sorry hoor.
Dochter van 7 jaar billen verbrand aan stoombad nog geen sorry geen medeleven terwijl dit een foute constructie van stoombad was, dochter liep 2 e graads brandwonden opm en mocht 5 dagen niet zwemmen weg vakantie. Melding maken en werd niks meegedaan nog geen briefje op de deur voor andere kinderen te waarschuwen.
Kan er 4 brieven lang over schrijven maar nooit meer naar prinsenmeer.
Mensen binnen halen zijn ze goed in maar op je vakantie hoor je alleen maar mensen klagen.
Nee helaas was een van de duurdere vakanties maar ook de slechtste.
Chaos bij de avond animatie vechten om een stoel wachten op een drankje die besteld is en betaald dan na 3 kwartier blij zijn als je een drankje krijgt. ga zo maar door.
sorry maar nee ik raad het niemand aan ( in het hoogseizoen).
Pauline

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Pauline,

Toevallig ben ik vorige week bij Prinsenmeer in Ommel geweest, wat mij die dagen opviel ?.
Vriendelijk en voorkomend personeel
Animatie heb ik voor mijn gezin niet nodig, wij houden de kids zelf wel bezig met andere kinderen die zich willen aansluiten.
Zwembad is inderdaad niet groot genoeg voor het park, er zijn wel 2 mooie glijbanen, mooie sauna en turks bad, niets gemerkt van te hete zitbanken, veel controlerend en optredend personeel, het zwembad kan er niet groter gemaakt worden.
De camping ziet er mooi uit, wij hadden een mooie plaats voor de caravan.
De stacaravans heb ik niet bekeken, er zaten wel wat Polen in de logeren.
Voldoende winkels en eettentjes,wij zijn naar Asten gefietst voor onze inkopen met de kids van 7 en 9 jaar.

Het park dient wel iets beter onderhouden te worden, dit is het probleem van veel vakantieparken, onderhoud kost veel geld.

lommel30nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2006 12:46

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door lommel30nl »

Het Parelstrand,ook hier is het zelfde ,veel zogenaamd onderhoud,het weghalen en kappen van bomen ,honderden bomen werden er gekapt om maar caravans neer te zetten, En inderdaad veel polen aan het werk( zijn goedkoop zeker)en heel erg duur de camping!!! Geen verwarmde zwembaden ,zoals de folder vermeld en heeeeeeel veel natte plaatsen,jammer!!!!!!!!! :cry: :cry:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

waar en wat is het Parelstrand ?

lommel30nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2006 12:46

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door lommel30nl »

Het is 20 km van Valkenswaard,net over de grens ,richting hechtel,belgie.De naam van de gemeente is lommelbarrier
Het Parelstrand.Een zandput van 15 km diep,verboden te zwemmen ,maar het was er heel erg mooi,voordat de van oostappengroep met veel tamtam de camping overnam ( wij stoppen er 10 miljoen euro in!!!!!!!!!)Inmiddels zijn de prijzen in 2 jaar verhoogd met 590% voor alles.Jaarplaats 36 %,hond 300 % ,electra 60% ,water 80 %,Milieuheff 47 %,auto inrijkaart 25 %,exstra pers 42% en het laatste ,de gemeente belasting ,een jaar eerder innen ,250 euro!!!!!!! Reken maar uit!!!!!! :cry: :roll: :!: Waarom zoveel nemen en weinig geven!@!!!!!!!

siltjebiltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2007 16:36

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door siltjebiltje »

Hi ik ben twee keer bij ooststappen geweest 1 x bij asten en 1 bij hengelhoef en beide vakanties allebeiontzettend leuk geweest. Ideaal voor kinderen. Dus ik heb geen enkele opmerking op ooststappen en inderdaad je kan beter zelf gaan kijken dan te luisteren naar andere mensen want iedereen heeft een andere mening :D

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door puttputt »

Dat vind ik dus ook
Wij zijn al een paar keer naar hengelhoef geweest en steeds een supervakantie gehad.
Oke het is eenvoudig, maar luxe hoeft voor on sniet op vakantie
Ze hadden erg vriendelijk personee en een leuk team dat kinderen vermaakte
Niks dan lof, dit jaar gaan we naar Prinsenmeer :D

zelf meemaken is nog altijd het beste

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Prinsenmeer kom ik regelmatig om te zwemmen in het sub tropisch binnenbad, een beetje klein en een sauna waar je voor moet betalen,evenals het stoombad etc.

De Berckt is inmiddels de minste kwaliteit onder de parken met de naam Ooststappen, 6-

mijnsbergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:42

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door mijnsbergen »

hallo,
wij gaan dit jaar voor de 3de keer naar een park van oostappen groep
wij zijn 2 keer naar het blauwe meer geweest daar hebben wij een stacaravan gehuurd het eerste jaar was er van alles met de caravan aan de hand , dit is dezelfde dag nog verholpen door de beheerder en met vergoeding en excuses. dat kan altijd gebeuren vooral in het hoogseizoen is er hektiek
vorig jaar was alles perfect behalve het weer maar daar kan oostappengroep niets aan doen en we konden zwemmen op hengelhoef (overdekt) de kinderen hebben zich niet verveeld
dit jaar gaan we in een bungalow van het elfenmeer (hier hebben wij ook alleen maar goede reakties over gehoord)

marjoen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2007 14:37

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door marjoen »

wij zijn met 2 kinderen naar de berckt in baarlo geweest.
dat was 2 weeken geleden,en kan je zeggen dat wij er zo weer terug naar toe zouden gaan.onze kinderen hadden het erg naar hun zin :lol: .
het zwembad was heel goed ,en er was ook toezicht.
voor de kinderen waren er veel leuke dingen te doen zoals,
in de morgen konden ze knutsellen met begleiding,ze maakten daar mooie dingen.
in de middag was er ook veel leuks te doen met begleiding.
op die woensdag konden ze in de middag oefenen voor een talentenshow, wat ze dan die avond voor het echt konden latten zien.
wat was dit erg leuk.elke avond was er een disco voor de kinderen,
en natuurlijk kwam dan ed de egel ook langst wat erg leuk is.
wij en de kinderen hebben het heel goed gehad op de berckt in baarlo,
ik zou zo terug gaan. 8) :lol: :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Met het park de Berckt is niet veel mis: muv

Een niet gereed buitenbad
Een matige eetgelegenheid
De mini golfbaan is verouderd

Het zwembad is prima
Mooie staanplaatsen met allemogelijke aansluitingen
Fijne fietsroutes
Veel bezigheden voor de jeugd

tma bakx
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2008 16:39

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door tma bakx »

als er nog iemand denkt lekker naar de berckt te kunnen gaan moet ik dit echt afraden . er licht glas in de speeltuin en word na 3 keer aangeven eindelijk eens opgeruimd . het washok daar ga ja na19.00 niet meer alleen naartoe dezeword dan door jongeren geteroriseerd . en zo zijn er nog meer dingen . dus kijk even verder maar ga NIET naar de berckt. prinsenmeer en de hengelhoef zijn heel veel beter

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hengelhoef is prima, Prinsenmeer is a la de Berckt oud en versleten

Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Ellen76 »

Afgelopen pasen zijn wij geweest. Na ongeveer 30-45 minuten in de rij te hebben gestaan naar ons chalet. Het was erg vies. modder op het aanrecht, modder op de vloer, de bank vol zand enz enz. Telefonisch niet bereikbaar dus weer 45 min die rij in. (niet leuk als je maar een weekendje hebt en een peuter van 2) ze hebben iemand gestuurd die het ook niet zo goed wist en geprobeerd had er iets aan te doen. Later kwamen we er achter dat het in de kasten ook 1 grote gore bende was. We hadden geen zin meer om weer te klagen dus zelf maar wat schoongemaakt en het zo gelaten. Achteraf wel een klachten brief gestuurd waar we dus niks meer op gehoord hebben. Ik weet wel dat we hier dus nooit meer heen gaan en onze familie en vrienden idem want iedereen snapt dat dit erg slechte mond op mond reclame is!

robert1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2008 15:29

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door robert1972 »

Ik ben afgelopen juli een week naar camping de Berckt geweest, hadden een Maasdal comforthome gehuurd, wel gedateerd maar verder compleet en ruim genoeg voor twee volwassenen en drie kinderen.
Het zwembad was prima, niet te druk en vooral voor de kinderen leuke dingen te doen in het zwembad.
Verder was er elke avond wel wat te doen in het Drakennest (herberg c.q. kantine) en dat was over het algemeen leuk en prima te volgen. Ook redelijke prijzen die men hier hanteerde, in menig café of kantine ben je duurder uit. Een goed getapt Heineken-pilsje voor 1,80 euro.
Ook overdag werd er voldoende georganiseerd door een jong en enthousiast team.
Wel een opmerking over de cafetaria, het aanbod was vrij beperkt. Ondanks dat er slechts 1 wachtende voor mij was en ik bijna direct kon bestellen duurde het toch nog ruim een kwartier voor de frietjes en frikandellen klaar waren, wel ruime porties om eerlijk te zijn.
Ook de verhalen over dronken Polen die over het terrein zwalken kan ik niet bevestigen, wel Polen gezien maar deze waren zeer rustig en tegen 2230 uur 's avonds was het gewoon stil op de camping.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Robert jij was toch in Baarlo ??.


Het drakennest is verouderd, onder het eten wordt er de jeug bezig gehoud met oubollige gedoe, erg storend.

zwembad is redelijk

buitenbad nog steeds in aanbouw

de polen zitten achter het half gesloopt midget golfbaantje te ZZZZZ

heeres
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2012 19:17

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door heeres »

wij zijn deze vakantie naar camping de berckt in baarlo geweest met 2 dochters van 13 jaar
wat was dat een tegenvaller
voor de meiden was er niks te doen
het zwembad zag er aan de binnenkant wel mooi uit maar als je op het park was en dan de buitenkant ziet er echt niet uit
al het personeel was chagerijnig want er was veel te weinig personeel
de oude ingang van de camping dient nu als uitzendbureau voor polen en de rijen caravans gelijk bij dat gebouw zat dan ook alleen maar vol met polen
een stukje verder de camping op naast de huurtenten staat een heel groot en lang hek en daar staan allemaal witte gebouwtjes achter en daar wonen ook polen ,
helaas word dit in geen enkele brochure gemeld
de camping staat vol met verpauperde huisje en caravans
tevens is het park erg slecht verlicht
echt alle gasten die er in de zelfde week waren als wij waren allemaal aan het klagen
en zelfs de manager mevr Albrts was een burnout nabij
ik moet zeggen dat ik het allemaal er jammer vind dat ik naar zo,n park op vakantie ben geweest het kost handen vol geld en naar een jaar hard werken verdient een vakantieganger dit niet

Gesloten