LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door Econometrist »

Voor een doorgewinterd zakenman, van alle markten thuis zit je toch wel vlot met veel kabaal op de kast. Wordt hier een gevoelige snaar geraakt?

mrtelecom

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee econometrist, omdat Jan weet dat jij een schoft van de bovenste plank bent die vanuit de anoniemiteit laster en smaad campagnes opstart zonder enig bewijs.

En we gaan niet huilend naar de redactie van radar maar laten hen simpelweg weten dat als zij jouw ongefundeerde achterbakse leugens niet verwijderen ze aangeklaagd zullen worden.

Want tot nu toe zijn de enige waarvan bewezen is dat ze liegen de zogenaamde tegenstanders van MLM geweest. Nog niet EEN MLM die hier komt heeft bewezen gezien dat er door hem/haar gelogen is.

En dat kun je NIET zeggen van de voorstanders, zoals bijvoorbeeld Ad en JIJZELF.
Want dat is de ECHTE reden dat jij anoniem bent he econometrist?! Omdat je weet dat je op het randje van de wet balanceerd en er al regelmatig overheen bent gestapt.

En het zou wel eens prettig zijn als JIJ nou eens met de billen bloot zou komen.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door Econometrist »

En we gaan niet huilend naar de redactie van radar maar laten hen simpelweg weten dat als zij jouw ongefundeerde achterbakse leugens niet verwijderen ze aangeklaagd zullen worden.
Om vervolgens na er door mij op gewezen te zijn dat jouw aantijgingen geen hout snijden ernstig in verlegenheid te zijn gebracht en met excuses over de brug hebben moeten komen. Met daarbij het verzoek hen te waarschuwen als het er weer eens van komt dat jij de forumregels overtreedt. Net als bij sommigen in het maatschappelijk leven heb je daarmee ook je positie hier bij de forumredactie totaal onmogelijk gemaakt. Je schijnt het maar niet te willen leren.
Je blijft een pathetische prutser aan de zijlijn van het maatschappelijk bestaan. Als je niet zo'n onovertroffen aanmatigende onnozele blaaskaak was, zou enkel medelijden op zijn plaats zijn geweest.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door Henrice »

Nou Piet,je vat het allemaal wel heel persoonlijk op terwijl ik je alleen mijn persoonlijke mening geef over iets.Als ik je vertel dat ik zuurkool niet zo lekker vindt ga je dan ook uit je dak?Een onprofessionele, emotionelel reactie.Dat vond mijn zusje ook trouwens.Probeer het nou nog eens te lezen maar schakel dan dat idee van je uit dat ik je probeer onderuit te halen.Ik bekritiseer alleen een methode,werkwijze.Als je goed had gelezen had je kunnen zien dat mijn zusje al had opgemerkt dat het niet uitmaakt wie je bent in de mlm hierarchie,behalve de man die de echte winst opstrijkt dan, en dat dus daarom ............Je had het alle kanten op kunnen sturen maar helaas zitten je emoties je danig in de weg.Jammer.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door jurrien »

In een poging om de zaak voor te stellen maakt henrice een opmerking die je op vele manieren kan opvatten, maar jij verkiest er een persoonlijke aanval in te zien, Nu jammer hoor, Ik dacht dat we het over mlm zouden hebben, maar dit wekt de indruk dat je er onderuit wil omdat het moeiliijk word. En dan klagen bij de forumbeheerders. Zwak hoor. Laten het weer over mlm hebben, of ga anders lekker buiten spelen.
Jurrien

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door Henrice »

O ja, het raakte me wel dat je bedacht hebt dat ik je voor pedofiel door wil laten gaan.Weer jammer, maar ik zal het nogmaals uitleggen.Veels te dikke kindertjes die slecht ontbijten.Misschien voor mlm een gat in de markt.Het is alleen een kwestie van de juiste hippe,snelle ontbijtafslank shake in elkaar mixen.Nou alleen de verkoop nog.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door student26 »

Je zou bijna gaan denken dat Jan en Rene broers zijn :-) Als het wat te heet onder de voetjes wordt snel gaan schreeuwen en hard weglopen. Of het zoveelste rookgordijn tevoorschijn toveren natuurlijk. Op het MLM prikbord wil Jan ook al niet meer met me praten, hoe zat dat ook weer met dat lef of laf...?

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door jurrien »

Nu hoop ik toch dat je niet op mij reageert henrice, Ik heb het bedoeld voor jvE die zo kinderachtig uit de hoek kwam. Anders sorry dat ik onduidelijk was. Ik schreef het voor jvE.
Jurrien

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: hmi staat niet onder staatscontrole bij de nederlandsche ban

Ongelezen bericht door Henrice »

Nee hoor Jurrien,is voor Piet of Jan,Jan-piet of Piet-Jan.Jouw berichtje stond er nog niet toen ik de mijne aan het tikken was.Waar blijft ie eigenlijk?Zit maar te wachten.Hij zal toch niet.........!

Gesloten