LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Ik moet nog een paar dagen wachten met aangifte, vanwege de periode van 10 werkdagen, waarbinnen het pak aan zou moeten komen. Ik heb echter wel met mijn bank gebeld. Ook met de postbank, waar hij een rekening heeft.
Deze wilde het geld niet naar mijn rekening terugstorten, helaas. Ook mijn eigen bank kon er niets aan doen, dit omdat het overgemaakt is via internet. Waarom het dan niet kan, is me echt niet duidelijk. :oops:

Deze persoon heeft op marktplaats nog steeds zijn advertenties staan. (als je bij de zoekmachine: vac stofzuiger intikt, dan kom je er wel eentje tegen in Rotterdam.114 euro kost ie) Marktplaats wil deze advertenties nog niet verwijderen, totdat er aangifte is gedaan.

Zonet was Marktplaats nog op tv, vanwege gestolen goederen die op Marktplaats worden verkocht. Een mevrouw vond per ongeluk haar eigen golfsticks terug... jaja :shock:

klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Jade,

Hoe lang is het geleden dat je de bestelling hebt gedaan? En wanneer zou deze binnenkomen :?:

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door dds »

@Karola,

wat een onzin loop jij te tikken!!! Algemene voorwaarden gelden altijd, deze worden nooit ontkracht door een zinnetje "de levertijd is circa 10 dagen".

Maar goed, veel succes allemaal met dit gebeuren!!

Laat het een wijze les zijn, betaal nooit vooraf!!

O ja, nog even dit. Geld dat jij zelf overmaakt van jouw rekening na een andere rekening is nooit te stoneren ook bij bijvoorbeeld acceptgiro's kan dat niet! Dit kan namelijk alleen bij automatische incasso's.

Ondar
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2005 21:56

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Ondar »

Ook ik ben al naar de politie geweest, maar die hadden het te "druk" maar ja ik heb nu een afspraak voor aanstaande maandag om aangifte te doen.

Armani
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:28

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Armani »

@klosje,

als ik em emal wil versuren dan weet ik hem wel te vinden, ik heb alleen zijn IP adres nodig om eens bij hem "binnen" te kijken :P

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Nog geen bericht gehad op de aangetekende brief, wellicht komt die terug als onbestelbaar, zou mij niets verbazen.

En dds wijsneus, kijk eens bvb op deze link of bel eens een advocaat voor de afwisseling:
http://www.tpgpost.nl/business/klantenservice/
algemene_voorwaarden/haalservice_en_brengservice.jsp

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door dds »

@Karola,

hé bijdehand, waarom zou ik de voorwaarden van een bedrijf gaan lezen, terwijl dat bedrijf hier helemaal niets mee te maken heeft.

Echt, ik blijf jouw mening prachtig vinden, in jouw ogen zijn algemene voorwaarden dus gewoon "kul" regels die je gewoon naast je neer kunt leggen! Prachtige redenatie!!

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Welnee, onzin, maar in bepaalde gevallen kun je andere afspraken maken met de klant en dan wijk je er zelf vanaf. Dan ontkracht je dus je eigen voorwaarden. Als je daarvoor kiest, moet je je dan wel eraan houden. Dat is mijn punt.
De consument is in beginsel gebonden aan de algemene voorwaarden, zelfs als hij/zij niet expliciet kennis daarvan heeft genomen. Overigens gelden bij elektronische transacties (business to consumer) volgens europees recht een aantal extra consumerrechten. Dat wil zeggen dat je tot aan 7 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden het gekochte mag terug sturen en de koop ongedaan mag maken. De leverancier dient dan binnen 30 werkdagen het geld aan je terug te storten.
Het laatste is niet zo relevant voor deze thread.
Niemand krijgt hier iets, dus de koopovereenkomst is sowiezo van nu en generlei betekenis. Wat wel verstandig is om dit aangetekend te eisen bij onderhavige oplichter voor de rechtsgang naderhand. Nog even wachten dan, dan ik ook mijn paperassen verzamelen en aangifte doen.

BasBijkerk
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 nov 2005 13:51

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door BasBijkerk »

Kom er nu ook achter dat Bulkvoordeel gewoon geld binnen/weg zijn bedrijf (??) is.
Heb Canon Powershort A510 besteld en betaald. Kon niet worden afgehaald..wat me had moeten waarschuwen.Wat voor actie kunnen WE nemen om dit bedrijf ons geld te laten terugbetalen????

B.Bijkerk

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

We moeten allemaal naar de politie stappen echt waar kijk hoeveel informatie er over die man staat
bulkvoordeel staat ook idd op naam van Jacco Leeuw misschien die is op zoeken?

ga in ieder geval naar de politie met je hele handel zelfs een uitdraai van de site kvk en btw nr enz enz deze man moet echt gepakt worden

ik word ook zo agressief van de bedrijven die de domeinnaam hebben verkocht..die willen pas de site's eraf halen als er een rechter bij komt kijken!! terwijl vandaag weer bestelling worden betaald weer meer gedupeerde!!

info hoor ik het graag!

mvg

Jade

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

In ieder geval aangifte doen!

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

heeft iemand overigens Opgelicht gezien gisteren?
ik heb ze aan de lijn gehad en moest een duidelijke email sturen

www.opgelicht.nl

vertel je verhaal en wie weet gaan ze er wat aan doen!!
gister ging het al meerdere malen over internetfraude!


mvg Jade

Viking
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:40

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Viking »

Ook hier een slachtoffer van Bulkvoordeel. Via Speurder.nl met hen in aanraking gekomen. Een mooi TFT-scherm besteld en betaald a 159,94.
Na de bestelling, direct een mail met daarin de bevestiging en betaalgegevens, Nog steeds wacht ik op mijn TFT scherm. Ook ik had alle gegevens gecontroleerd. KvK, Adres enz, Het leek zo mooi....

Op geen enkele mail reageert men, het telefoonnummer op de site wordt niet beantwoord en in het telefoonboek geen enkel nummer te vinden van de Texelsestraat 53C. Inmiddels aangemeld bij Internetfraude. De politie in mijn woonplaats weigert een aangifte te behandelen en verwijst mij steeds naar rechtshulp. Inmiddels 60 mails gestuurd en een brief maar geen reactie hoor. Naast de naam Tanveer Kahn is er een mailtje beantwoord met Jacco Leeuw.
Hoop stellig dat aan dit soort praktijken en eind gemaakt kan worden, immers verzieken deze lieden het vertrouwen mbt internet aan- en verkopen.

klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Armani,

Ik ken jou niet, dus durf ik dat niet zomaar door te geven. Ben ik straks misschien ook nog strafbaar.

Ondertussen heb ik de heer Kahn wel een mail gestuurd en gevraagd waar mijn pak blijft!
Ik kan waarschijnlijk heeeeeel lang wachten op bericht terug.
:roll:

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Goed idee van Jade, ik heb ze ook gemailt.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jurrien »

Jullie kunnen je verhaal ook op de site van www.internetoplichting.nl
zetten, Dan kan je samen een vuist maken tegen dit bedrijf.
Jurrien
Zet het dan bij internetbedrijven..oplichting..

arjan12
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2005 20:58

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door arjan12 »

heb ook niets ontvangen :(

19-10 betalingsbevestiging voor MIJN canon ontvangen

wat een gladde uitgekookte gast zeg

ga naar de politie zodra dat kan

NowIsGold
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door NowIsGold »

Hierbij mijn bijdrage in de rij van gedupeerden:

QUOTE

BETREFT: BESTELLING 48547 Quintezz Radar Alert

Mijnheer Leeuw c.q. mijnheer Kahn,

Het lijkt er niet op dat u uw belofte gestand gaat doen. Het door mij bestelde en betaalde artikel is tot op heden niet aan mij aangeboden en van u heb ik geen bericht van verzending mogen ontvangen.

Daarom stel ik u hierbij formeel in gebreke. Ik verzoek u hierbij het door mij betaalde en door u op 19-10-05 ontvangen bedrag van EUR 158.69 terug te storten op mijn rekening xxxxxxxx t.n.v. xxxxxxxx te xxxxxxx, of het bestelde product alsnog terstond te leveren.

Als ik voor 12 november a.s. niets van u verneem doe ik aangifte bij de politie en zal ik mijn weg weten te vinden naar de media, zoals b.v. het programma TROS RADAR. Kortom, uw website Bulkvoordeel.nl wordt steeds bekender en ik zal er graag aan meewerken die bekendheid te vergroten.

p.s. op uw homepage lees ik de woorden: fallisementsverkoop en fallisementspartijen. U zou nog geloofwaardiger overkomen als u het zou hebben over faillissementsverkoop en faillissementspartijen.

UNQUOTE

En nu maar afwachten of er nog een reactie komt.
Edward

AFO
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:39

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door AFO »

Ook ik ben belazerd.
Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie en raad iedereen aan, dat ook te doen.
Vrijdag as zend ik complete dossiers naar alle actualiteitenrubrieken.
Ik laat het daar niet bij zitten.
Bezoek aan Rotterdam heeft inderdaad geen zin, want de etage is leeg en staat te koop.
Ik ben in voor gezamenlijke acties in welke vorm dan ook.
Aad

AFO
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:39

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door AFO »

Ik heb inmiddels alle berichten gelezen en kom tot de conclusie, dat wij ons moeten organiseren.
Ik denk aan bijvoorbeeld een "Stichting Gedupeerden Tanveer Kahn" of iets dergelijks.
Dan kunnen wij een vuist maken.
Ik wil daar best aan mee werken!
Ik hoor graag van jullie.
Aad

Gesloten