LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hitman-pro

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
jurrien

Re: hitman-pro

Ongelezen bericht door jurrien »

Probleem van de topicstarter is opgelost. En een ander OS is weer een heel ander verhaal en daar vraagt niemand om, En je kan beter in de margriet gaan reageren met je ,, lieve mensen,,
Jurrien

Truelove

Ongelezen bericht door Truelove »

Firefox browser is zeer instabiel en zou ik dus ook niet gebruiken. Je hebt meer kans op hackers en al die andere troep.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Met een goede firewall - bv ZoneAlarm - en dito virusscanner ben je al heel goed bezig. Verder niet reageren op rare verzoeken op websites en in e-mailtjes.

Gast

@Truelove,

En waar basseer jij dat op... Heb je het zelf al eens gebruikt. Firefox is sowieso beter. De bron is open en als je vind dat het niet goed werk, help je toch lekker zelf mee het te verbeteren. Download de bron code en ga lekker beginnen volgens mij zochten ze nog programmeurs. Firefox is top, heb er hier nooit problemen mee.
@all
Verder snap ik al dat commentaar op Hitman Pro niet zozeer. Ik wil er wel over zeggen dat ik het geen programma noem maar meer een script. Dat het bij sommige mensen niet werkt kan denk ik 2 problemen hebben. Je computer staat al zo barstens vol spyware/virussen dat er gewoon niks meer mee te beginnen is (dan help alleen nog format c: ), Of je draait al andere virusscanners/spyware programma's die elkaar in de haren vliegen. dat kan oko de nodige problemen veroorzaken. Dus voordat je Hitman Pro draait is het slimmer dat soort programma's even af te zetten.
@ Tros Radar
Software programma's ? Is dat niet zoiets als huis woning. Soort van pleonasme.

peter21

Ongelezen bericht door peter21 »

Ik snap helemaal niets van deze discussie.
Al enige jaren gebruik ik HITMANPRO. Onlangs is HITMANPRO inderdaad uitgebreid met die virusscanner.
En, ja inderdaad je computer loopt gillend vast......ALS JE HET PROGRAMMA TIJDENS Z'N WERK ONDERBREEKT, en je dus niet het geduld kan opbrengen op het programma z'n werk te laten doen.

Een trage computer vol met rotzooi zoals spyware, malware en weet ik 't niet allemaal wat, werkt 3 x sneller wanneer HITMANPRO klaar is.

Dus een tip, zet voor 't slapen HITMANPRO aan en als je 's-ochtends
wakker wordt, sluit je je computer af.

Let wel : ik heb niks nada geen enkele binding whatsoever met HITMANPRO.

Peter

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Wat een noobs hier. Ze hebben geen enkele kennis van zaken, zou je dat wel hebben dan heb je sowiezo geen spyware op je systeem.

Hitman Pro is een bijzonder handig programma. Radar had er alleen even bij moeten vertellen dat het niet is bedoeld voor Belgen.

©cathy©

Ongelezen bericht door ©cathy© »

en jij hebt wel verstand van zaken want jij hebt sowiezo geen spyware op je pc, dus ook geen hitman pro!

dan moeten we er even bij vertellen dat dit géén topic is voor intelligente eddies !

btw, ik ben nederlandse en heb héél veel over de pc geleerd van een belgische dame !

Bandit

Ongelezen bericht door Bandit »

Ik gebruik Hitman-pro al een hele tijd. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Het enigste voordeel wat je aan dit programma hebt is dat, vooral voor beginners makkelijk, het programma volledig automatisch de laatste versie van adaware, spybot en spysweeper download. Je kunt dit natuurlijk ook handmatig doen. Deze programma's zetten geen spyware op je pc.

Zorg er voor dat je een goede firewall en virusscanner hebt draaien als je aan het surfen bent. En laat deze elke dag een keer updaten. Spyware kun je vrijwel niet voorkomen. vaak is het in de vorm van reclame pop-ups etc...

Wat firefox betreft, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb deze webbrowser ook een tijdje gebruikt, maar, met respect voor diegene die het wel gebruikt, ik ben er niet kapot van.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een hoop negatief geleuter over een zeer goed en zinvol softwareprogramma. De kracht is gedeeltelijk te verklaren door de preventieve functie van Spybot en Spywareblaster die in Hitmanpro zijn verwerkt. Deze voorkomen op voorhand de installatie van spyware. Spywareblaster houdt zo preventief circa 5000 verschillend spy- ad- en malwareprogramma's tegen. Ik gebruik Hitmanpro 1 keer per maand en het programma vindt meestal maar een handvol spywareprogramma's. Vooral in combinatie met Firefox een zegen. In feite ben je met deze twee programma's van spyware verlost.

Veel mensen LEZEN alleen niet dat Hitmanpro ALLEEN geschikt is voor win2000 en XP. De gevolgen daarvan zijn reden om hier te gaan zeuren en klagen omdat het inderdaad niet werkt of zelfs problemen geeft met WIN98. Het nog gratis ook.

www.hitmanpro.nl
www.mozbrowser.nl

Inter (1)

Ongelezen bericht door Inter (1) »

Wat firefox betreft, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb deze webbrowser ook een tijdje gebruikt, maar, met respect voor diegene die het wel gebruikt, ik ben er niet kapot van.
Wat is dan het probleem ?

De eerste versies gaven wel wat problemen maar dat is met de laatste versie nu wel opgelost .
Binen kort de 1.5 RC 1 die nu nog in Beta is maar heel spoedig daar uit zal zijn .

Inderdaad kunnen webpagina`s wel eens niet goed werken maar dat komt dat ze niet volgens dewebstandaardenwerken .

Er is daarvoor voor Firefox een extensie voor zodat je heel gemakkelijk met een rechtsklik dit even in Internet Explorer toch kan bekijken.

Daartegenover kan je met tabbladen (komt nu wel in IE 7 ) werken en installeert niks ongevraagd .

Uiteraard moet iedereen het zelf weten als men door wilt gaan met IE .
Maar die paar kleine nadelen wegen niet op tegen de vele voordelen.

Gast

ps antispyware van microsoft is wel een prog waarvoor
een legale windows vereist is ivb met controle.!
Dat is heel makkelijk te omzeilen .

Methode 1:
http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=744380
http://www.extended64.com/blogs/rafael/ ... /1026.aspx
Wel de laatse versie donwloaden .

Methode 2 :
Ken je de rechtstreeks downloadlink van Microsoft dan is methode 1 zelfs helemaal niet nodig.
Zo is Microsofts Antispyware gewoon [url=http://download.microsoft.com/download/8/1/5/815d2d60-49b5-44dc-ae35-fca2f2c6f0cc/microsoftantispywareinstall.exe /]hier[/url] te downloaden .
Eventueele andere links kan je ook wel vinden met Google.

Voor elk beperking is dus weer oplossing.

Overigens het Valideren werkt ook niet voor belangrijke updates als je ze met het beveiligingscentrum in SP2 download.
In IE kan je gewoon de Windows Genuine Advantage uitschakelen.
Maar met deze methode kan je alleen de belangrijke updates downloaden.Dus geen Mediaspeler of Antispyware en zo.

jurrien

Daar zit nu juist bij de een aantal het probleem.De boel is niet legaal! En daar komen weer toestanden van omdat alles via een omweg binnen gehaald moet worden. Dan kan je op allerlei niet te vertrouwen website's komen met alle gevaar van rommel. Moraal van het verhaal, Als je zo graag een computer wil geef dan ook het geld uit aan legale software en voorkom deze zaken. Dan ook niet overal .ja . op klikken en eerst eens lezen waar je mee accoord gaat, Dan bespaar je jezelf al veel ellende.
Jurrien

Pakari

Ongelezen bericht door Pakari »

Hallo

Ik ben het volledig eens met de stelling dat Microsoft AntiSpyware het beste werkt. Gebruik het nu al geruime tijd en werkt zeer goed. Laat de programma's zoals HitmanPro maar eens door Microsoft Antispyware scannen en je zult versteld staan hoeveel spyware er in dit programma zit. Laat HitmanPro Microsoft Antispyware eens onderzoeken en je ziet dat hier geen spyware in zit. Wat heb je aan een antispyware programma als dat zelf boordevol spyware zit. :P

Gast

Waarom verkoopt RADAR dan aan het publiek Hitman Pro 2 via een aantal zo genaamde deskundige (een kabeltje aan de laptop zetten was al een probleem voor de het mevrouwtje) en een Heer die al helemaal niet wist wat spyware inhoud en HITMAN promoot.

Wil Radar scoren ??? of juiste info geven ???

VVtje

Ongelezen bericht door VVtje »

Wel, ik heb geen hitman.pro en wil 'm ook niet.
En het lijkt me beter om mensen te leren verstandig te surfen en niet zomaar allerlei bvestanden te openen, dan ze als snelverbandje een dergelijk programma aan te smeren.
Op onze pc is al tijden geen spyware te bekennen en de weinige virussen die we met surfen tegenkomen worden meteen door de virusscanner gedetecteerd. En toch surfen we hier elke dag vele uren en wordt er heel wat gedownload.
Vaste gewoonte is hier: Niets meteen openen maar eerst opslaan, door de virusscanner laten scannen en dan pas openen.
Minstens een keer per dag worden tijdelijke internetbestanden en cookies van de pc verwijderd en als ik dan AdAware laat draaien vindt die helemaal geen rommel en Spybot Search & Destroy zegt: gefeliciteerd uw pc is helemaal schoon.
Ik heb al zoveel artikelen gelezen over mensen bij wie hitman.pro de pc ernstig vertraagde of zelfs verstoorde, dat ik totaal geen zin heb om hitman.pro zelf te proberen.
En mocht er toch een keer iets serieus op de pc zijn beland, spyware ofzo, laat dan het uitstekende (en gratis) programma HijackThis uw pc scannen en stuur een logfile op naar een van de helpgroepen waar ze gratis uw logfile nakijken en u vertellen wat u van uw pc kunt verwijderen en hoe. Dat is een stuk beter dan het door hitman.pro of welk programma dan ook automatisch te laten verwijderen waarbij er soms teveel en vaak te weinig wordt weggehaald.
Tenslotte nog dit: surf altijd met virusscanner en firewall aan!
Verder wens ik iedereen veel pc-plezier.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Daar zit nu juist bij de een aantal het probleem.De boel is niet legaal! En daar komen weer toestanden van omdat alles via een omweg binnen gehaald moet worden. Dan kan je op allerlei niet te vertrouwen website's komen met alle gevaar van rommel. Moraal van het verhaal, Als je zo graag een computer wil geef dan ook het geld uit aan legale software en voorkom deze zaken. Dan ook niet overal .ja . op klikken en eerst eens lezen waar je mee accoord gaat, Dan bespaar je jezelf al veel ellende.
Jurrien
Deze trucs zijn door gerenomeerde experts bedacht en zijn volkomen veilig.
Zo ook die rechtstreekse link waar je gewoon bij Microsoft Antispyware kan downloaden.

Ben het wel met je eens dat je niet overal je moet gaan klikken Met cracksites moet men dan ook uitkijken en vooral wegblijven als men niet weet hoe het doen .(Zeker niet met Internet Explorer )
Sommige van die sites krijg je al een virus en andere troep door ze alleen maar te bekijken.

De software is voor de gemiddelde gebruiker gewoon te duur en dat is nu juist het probleem waarvoor men alles illegaal gaat doen.
Maar er is natuurlijk altijd nog open source .
Laatst gewijzigd door Inter op 12 nov 2005 04:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Hallo

Ik ben het volledig eens met de stelling dat Microsoft AntiSpyware het beste werkt. Gebruik het nu al geruime tijd en werkt zeer goed. Laat de programma's zoals HitmanPro maar eens door Microsoft Antispyware scannen en je zult versteld staan hoeveel spyware er in dit programma zit. Laat HitmanPro Microsoft Antispyware eens onderzoeken en je ziet dat hier geen spyware in zit. Wat heb je aan een antispyware programma als dat zelf boordevol spyware zit
Je kan veel zeggen (ben er ook niet zo positief over )maar Hitman Pro bestaat geen Spyware .
Vraag dat maar aan gerenomeerde Spyware experts.

Wat je mischien bedoelt is dat MS Antispyware programma`s toestemming vraagt (schermpje rechts onder) in het blauw .
Dit zegt niks over dat het Spyware is .Hij vraagt alleen maar toestemming voor iets wat (nog) niet bekend is.Een twijfelgeval dus.
Doe je dat wel dan zal dit worden opgestuurd(alleen als het vinkje aan staat) naar de server en bij een update alsnog groen of rood kunnen worden.

Is die rood dan is het uiteraard fout .Groen natuurlijk altijd goed dat gebeurt automatisch.

@VVtje Wat U of je zegt kan ik alleen maar onderstrepen.

Verder raad ik eens aan om Disk Cleaner te gebruiken http://www.robertenfemke.nl/~diskclean/download.php
Houdt er wel rekening dat opgeslagen wachtwoorden d.m.v cookies hierdoor wel verdwijnen.

jurrien

Volgens mij moeten de meeste niet ervaren pc-gebruikers eerst leren om te lezen wat er op je scherm staat, en dan pas yes/no klikken.Ik hielp laatst iemand met zijn computer en merkte dat hij gewoon niet las wat er stond,maar direct klikte. Toen ik vroeg of hij nu wist waarop hij yes gezegt had erkende hij dat hij het niet wist!Toen ik voor de eerste keer mijn computer bediende terwijl de systeembeheerder over mijn schouder meekeek kreeg ik gelijk de wind van voren, EERST twee keer lezen wat er nu precies staat, Waar zeg je ja of nee tegen was zijn opmerking. Nu neem ik altijd ruim de tijd, ook al denk ik dat ik weet wat er staat, Bij de website's die de boel willen bedonderen zal je zien dat de vragen zo worden gesteld dat als je niet heel goed leest, Je zo maar ergens mee accoord gaat met iets wat je helemaal niet wil.

Jurrien

spijkertje3

Ongelezen bericht door spijkertje3 »

Bob Schurkjens

Geplaatst op 11 Nov 2005 02:56 door Bob Schurkjens

--------------------------------------------------------------------------------

Een hoop negatief geleuter over een zeer goed en zinvol softwareprogramma. De kracht is gedeeltelijk te verklaren door de preventieve functie van Spybot en Spywareblaster die in Hitmanpro zijn verwerkt. Deze voorkomen op voorhand de installatie van spyware. Spywareblaster houdt zo preventief circa 5000 verschillend spy- ad- en malwareprogramma's tegen. Ik gebruik Hitmanpro 1 keer per maand en het programma vindt meestal maar een handvol spywareprogramma's. Vooral in combinatie met Firefox een zegen. In feite ben je met deze twee programma's van spyware verlost.

Veel mensen LEZEN alleen niet dat Hitmanpro ALLEEN geschikt is voor win2000 en XP. De gevolgen daarvan zijn reden om hier te gaan zeuren en klagen omdat het inderdaad niet werkt of zelfs problemen geeft met WIN98. Het nog gratis ook.

ik heb wel degelijk gelezen dat het enkel voor win2000 is en XP, heb toevallig XP maar blijf hitmanpro een kl*te progje vinden en blijf het belachelijk vinden dat radar zoiets promoot terwijl er zoveel negatieve reacties op zijn !!!

Gesloten