LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonie van upc

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rdevos
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:04

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door rdevos »

ruim 16 maanden gebruiker van UPC telefonie en behalve wat aanloop-perikelen in de eerste maand, geen enkel probleem :D

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door Uranus »

Ja, mevrouw of meneer de Vos,

Maar wel 140,= meer per maand betalen dan ik voor het zelfde. :D . Wie echt nadenkt; ziet dat er variabele kosten zijn bij UPC en die zijn hoog + starttarief bij elk telefoontje die je krijgt a 4 ct. Dat naar vast naar vast. Dat een maand lang, dan moet u eens kijken!! Ik tel daar dus 120,= per maand bij op. Uw maandlasten voor zo'n zelfde abonnement is 58,= dat scheelt 18,= met die van mij. Dat betekent 140,= per maand meer betalen dan ik. Dat is € 1.680,= per jaar dat u meer betaalt. We hebben de spook- en fantasienota's nog niet opgenomen. Dan zijn de vaste kosten bij mij voor een 8 Mbit internet + telefonie+ vast--> vast gratis. Dat betekent in mijn geval € 34,95 en dan bel ik daar alleen vaste nummers mee, die bij mij dus gratis zijn. Dan moet u berekenen dat die 140,= bij u maandelijks terugkomen; dan wordt dat € 1.680,= per jaar minimaal, want ik heb alleen van vast naar vast berekend. Dat heb ik ook bij mijn account gedaan die ik heb gekregen van Compuserve, dan betekent dat dus toch een lekker 1 maand Gran Canaria; lekker in de zon en lekker genietend van het strand de zon en het vrouwelijk schoon. Dat is dan wat u mist.

Ik neem op een intelligente wijze internet en telefonie. Dat scheelt me toch die prijs van € 1.680,= per jaar. Dat is omgerekend in de Oude Gulden: Fl. 3.500,= minimaal!! Slechte helpdesk in de regel en heel veel administratieve en boekhoudkundige problemen. Nu heeft u uw account nog maar een maand. Wacht maar totdat u 3 maanden verder bent. Dan spreken we elkaar weer. Ik heb die problemen nooit en als dat heel sporadisch zo mocht zijn; zijn binnen 30 minuten de problemen opgelost. Dit maximaal 1 keer per jaar. Dat vergeef ik ze.

Groet,

Uranus.

tinkerbell40
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2006 10:40

Re: telefonie van upc

Ongelezen bericht door tinkerbell40 »

Ik heb nu voor bijna 3 jaar upc telefonie, wij hebben in de drie jaar maar echt twee keer een storing gehad waar bij de telefoon alswel het internet er uit lag.
De mensen zijn uiterst vriendelijk. ook ik heb wel eens problemen met upc maar tot op heden werd het allemaal netjes en keurig opgelost.
iedereen heeft zo zijn eigen mening over zaken en dat zal altijd blijven. heb jij meer problemen met upc vinden we dat jammer voor je en we respecteren dat ook. alleen wij kunnen niet zeggen dat wij het ook hebben. nee we zijn tevreden met de telefonie en met internet.
de on line formulieren die wij insturen over vragen krijgen we netjes antwoord op het zal misschien niet binnen 24 uur zijn maar antwoord krijgen we.
vervelend dat het bij jullie fout gaat met upc telefonie. maar bij ons werkt hij uitstekend. :wink:

Gesloten