LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] worden we belazerd met de nominale premies 2006 ?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.

worden we belazerd met de nominale premies?

ja! van 9,95 naar 82,50 is te gek voor woorden!
41
72%
nee! onze politici zullen wel weten wat goed is voor ons.
8
14%
ergens tussenin
8
14%

Totaal aantal stemmen: 57

SJZ

Re: worden we belazerd met de nominale premies 2006 ?

Ongelezen bericht door SJZ »

Ze hadden alleen gisteren nog harder afgestraft moeten worden.
Gisteren waren er geen Tweede-Kamerverkiezingen.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Moet je tegen van Aertsen zeggen, die dacht van wel. Kun je nagaan waardoor we bestuurd worden.

SJZ

Slim van Van Aartsen om nu op te stappen. Het was toch al duidelijk dat hij geen stemmetrekker was, dus opstappen (ruim) voor de verkiezingen moest-ie toch wel. Dan is dit een prima moment.

marjal

Ongelezen bericht door marjal »

Gisteren waren er geen Tweede-Kamerverkiezingen.
Dat was toch voor de Eerste-Kamer :?: Meneer Bos wordt toch de nieuwe president :!:

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Oh, zo'n Jan L+L die vlucht is ineens slim in jouw opinie. Zal je verdere postings met belangstelling en met een lach volgen.

GJW2

Ongelezen bericht door GJW2 »

Ik heb altijd gedacht dat de nominale premie overal gelijk waas onder het oude stelsel. het laatste jaar nl ca €29. Hoe zit dat eigenlijk?

SJZ

Ik heb altijd gedacht dat een pilsje in het café overal evenveel kostte, namelijk € 1 (net als bij ons op de hoek). Hoe zit dat eigenlijk?

GJW2

Wat een ongelooflijke Oen en een onuitstaanbare vlerk ben je toch. De nominale ziekenfondspremie was de laatste jaren ca. € 29 per maand. Of jouw pilsje nu een of tien euro kostte, dat maak je zelf uit. geen pils drinken, maar een zorgverzekering heb je nodig en daar heeft onze regering wel een erg grote rookgordijn opgetrokken om te voorkomen dat het te doorzichtig zou worden

SJZ

Wat een ongelooflijke Oen en een onuitstaanbare vlerk ben je toch. De nominale ziekenfondspremie was de laatste jaren ca. € 29 per maand.
Zelfs in 2005 kon je nog voor MINDER dan € 20 nominale premie verzekerd zijn. Er waren ook maatschappijen die rond de € 35 vroegen. (Bijna 80% meer dan de goedkoopste kostte). Dus hoezo was die premie overal € 29 per maand?

Eerst klets je onzin, dan krijg je een ironische opmerking van mij die je kennelijk niet snapt, maar in plaats van je ongelijk toe te geven ga je dus maar schelden?

GJW2

SJZ
Ik heb een aantal van jouw reacties gelezen en die liegen er niet om. Je bent vooringenomen en niet vriendelijk, beledigend, grof in je woordgebruik en kat iedereen af die niet net zo denkt als jij. Zo ga je toch niet met elkaar om in een redelijke discussie.
Maar toch vriendelijke groeten en een prettig weekend

SJZ

Moet je horen wie het zegt. Toen je van mij een serieus weerwoord kreeg zei je
Wat een ongelooflijke Oen en een onuitstaanbare vlerk ben je toch.
En nu vind je dat je in een redelijke discussie niet mag afkatten en grof woordgebruik gebruiken? Zulke grove uitspraken als jij doet zul je mij niet gauw zien doen.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Oftewel met deze poll hebben we bewezen dat Nederlanders nooit tevreden zijn en altijd moeten en zullen zeuren. met dank aan Venantius voor het vaststellen van dit feit.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Daarom vraag ik me ook zo vaak af, wat een persoon als jij Dilbert, op een forum als deze hier doet! Jij hebt toch nooit wat te zeuren, dus zullen er vast andere fora zijn, waar jij je mening kunt ventileren.

Want waar jij zooooo goed in bent, is alleen de zwakkeren hier af z*iken, omdat jij het zooooo goed hebt. Waar je blij mee mag zijn!

Groeten

Dilbert29

Want waar jij zooooo goed in bent, is alleen de zwakkeren hier af z*iken, omdat jij het zooooo goed hebt. Waar je blij mee mag zijn!
Wat dat betreft lijken we sprekend op elkaar G7, allebei goed in hetzelfde.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Zo is dat! :wink: Onthou dat!

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

G7
Dilbert29, is een eeuwige student, die als hij afgestudeert is, voor het minimumloon gaat werken.

Dilbert29

Aldus de wijze woorden van Sprokkel, die net doet alsof hij weet waar hij over praat

sprokkel

Dilbert29,
Dit heb je zelf op dit forum lopen vertellen, als ik lieg, komt dat omdat je zelf de waarheid niet spreekt.

Dilbert29

Deze dingen heb ik inderdaad gezegd, maar allemaal los van elkaar. Door ze nu aan elkaar te verbinden maak jij er je eigen interpretatie van en daar neem ik geen verantwoordelijkheid voor.

Ik ben geen eeuwige student, voor jou informatie, ik ben in 2001 afgestudeerd, heb daarna zeker een jaar of 4 gewoon gewerkt en ben toen aan een nieuwe studie begonnen, die ik dus naar verwachting over een jaar of 2, 3 afrond. Ondertussen werk ik nog steeds voor enkele uren in de week.

Verder ga ik niet voor het minimumloon werken, ik heb alleen gezegd dat ik en als het goed is iedere Nederlander gemakkelijk rond moet kunnen komen van een minimumloon, daar is het nu eenmaal voor gemaakt. Als ik afgestudeerd ben en een baan krijg, kan ik niet van mijn baas eisen dat ik te weinig betaald krijg, dat zou tegen de wet zijn.

sprokkel

Dilbert29,
Als ik afgestudeerd ben en een baan krijg, kan ik niet van mijn baas eisen dat ik te weinig betaald krijg, dat zou tegen de wet zijn.
Dit is toch een bericht van jouw.
Als iemand voor het minimum loon werkt is dat volkomen legaal. Waarom kunnen wij dat niet dan en een Pool wel?

Dus hoe zo tegen de wet?

Gesloten