LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips dvd hd 725h
-
Re: Philips dvd hd 725h
Guide Plus is niet meer te ontvangen met TMF. Nieuwe gastkanaal is Eurosport. Stel je recorder hier op in. Vergeet niet de recorder in standbye te zetten anders kan hij geen gids inlezen.
-
hallo de guideplusgegevens zijn geladen dit nadat ik in het weekend merkte dat guide plus er nog op stond maar dat de gidsgegevens weg waren.
op hop van zegen maar
hoi, jos
op hop van zegen maar
hoi, jos
Ik heb van KPN begrepen dat er vanwege problemen met de bandbreedte geen guide+ gegevens meer worden meegestuurd sinds augustus. Lekker voor alle Digitenne of KPN-klanten die met hun dvd-recorder gebruik maken van Guide+.
En dat er bandbreedteproblemen zijn is ook letterlijk te zien: sinds augustus is de de beeldkwaliteit zichtbaar verslechterd. Toch maar weer eens gaan rondkijken voor een schotel.
En dat er bandbreedteproblemen zijn is ook letterlijk te zien: sinds augustus is de de beeldkwaliteit zichtbaar verslechterd. Toch maar weer eens gaan rondkijken voor een schotel.
-
hallo de 7300 bevalt nog goed.Ik had alleen een vraag. Als ik een programma opneem dan verschijnt afwisselend wel en niet de zender in de display.Ook als de zender niet in de display staat neemt hij gelukkig toch op. Heeft iemand anders hier ook wel last van.
hoi jos
hoi jos