LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalrekening DSB-bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Mariab
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mei 2009 13:39

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Mariab »

Ik vermoed dat als er een toename is op de betaalrekening, dat dit puur gebaseerd is op het feit dat mensen al snel een rekening openen als het toch geheel gratis is. Zelfs al maken ze er hierna geen gebruik van. Dat is ook waaraan de postbank hun enorme klantenbestand te danken heeft; dit was eerst ook gratis. Dan kom je met een hoop weg.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Beste Noble.

Ik denk dat veel mensen hier niet mee bezig zijn.
Ook merk ik in mijn omgeving dat waarschuwingen van bv Radar niet voldoende aankomen.
Het word pas relevant als ze een hypotheek of lening willen...en dan horen ze de spotjes op tv..en leggen de link niet.
Deze mensen zijn ook niet gewend om op internet te zoeken..weten te weinig of niet van deze waarschuwingen.
Ze vertrouwen op een bank en Adviseurs.
Daarom zie je ook steeds nieuwe gedupeerden...van 1-2-3 jaar geleden,en zelfs van maanden.

Door deze bank worden gedupeerden voor leugenaar uitgemaakt..en ze liegen zo een potje verder om zich zelf goed te praten.
Dan denken mensen...het zal wel meevallen..de Overheid zal dit niet toelaten(deze argumenten hoor ik)

Dit is mijn verklaring..want wie trapt hier willens en wetens in?
Groeten Mattie

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door gtp »

Beste noble, met alle respect,ben je echt zo naief? Onwetend? Ongelovig?Niet beter wetend?Waar denk je dat al het geld voor zijn hobby's vandaan komt, wel van alle clienten die ingestapt zijn op goed vertrouwen en dat duidelijk( maar dus niet van jou) er in getrapt zijn ondanks alle forems op lenen,hypotheken,banken etc.Ook zijn er mensen die geen computer hebben en kunnen geen weet hebben van wat er gaande is met de boef D. op de site van hypotheken staat de vertaling van DSB (DE SCHURKEN BANK) dit zegt toch genoeg of niet?
Reakties vanaf 2006.Maar jij blijf lekker bij Dirkkie en ik hoop dat de rest 99,99% op mijn oproep gehoor geeft,want deze man met zijn blauwe ogen en onsimpatieke uitstraling moet uit de financiele wereld verdwijnen,dat zal veel opknappen en de naam voor andere adviseurs die wel eerlijk handelen zuiveren P.S wist je dat de medewerkers van DSB en zijn bijkantoren NIET in het bezit zijn van de benodigde papieren?
Zoals AssurantieA-of B -SEH of woning ! of 2 of kredietbemiddeling etc.
Vroeger was het een intermediar maar met de nieuwe wet (WFT)toen er papieren werden geeisd vroeg hij bankvergunning aan en frisia-becam ect. werden z.g.n. bijkantoren dus de huidige werknemers zijn totaal ongeschoold qua kennis op vak gebied,zij worden inter wel opgeleid tot
hard selling verkoper en laten na een geprek nooit geen kaartje met tel.nr achter(raar he) Bel nadien om verdere informatie dan is de persoon die jij heb gesproken niet meer in dienst, ookm raar he.
ik stop ermee al heb ik met mijn verhaal 10 aspirant kandidaten voor DSB kunnen voorkomen dat zij met deze club inzee zouden gaan ben ik te vreden.verder wens ik je veel succes in dromenland.(ik heb 32 jaar
ervaring in deze financielewereld)

Mariab
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mei 2009 13:39

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Mariab »

Dit is niet te geloven. Ik ben zo onwijs boos, het is zo jammer dat er geen kantoor is, want ik was er nu echt een over zijn bureau gaan trekken. Bij de aanvraag voor een nieuwe pas die ik moest faxen heb ik duidelijk aangegeven dat het alleen een nieuwe pas betrof en geen nieuwe pincode.

Krijg ik nu net een brief binnen met daarin dat ik niet aangegeven heb of ik ook een nieuwe pincode wil! Formulier erbij. Dat formulier moet terug gestuurd worden, dus eer dat de TNT dat er gebracht heeft en die Kl****kken bij de DSB het verwerkt hebben zit ik straks weken zonder geld. M'n zoon word jarig volgende week en ik kan niet bij m'n geld. Ik begin echt zo zoetjes aan echt heel erg in paniek te raken.

Dit kan toch niet???? Ze kunnen me toch niet zonder geld laten zitten. Ik heb een kind, boodschappen te doen, rekeningen te betalen. Kan ik dit ergens aanmelden, is er niet één of andere waakhond waar dit gemeld kan worden? Dit is gewoon bizar.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Consumentt »

Waren het niet klanten van de ING die zonder geld zaten bij het pinnen met de nieuwe oranje pas?
Bij alle banken worden fouten gemaakt.
Arrogantie is er bij ABN ING SNS Postbank Rabo etc ook alom. Even als producten die veel mooier gebracht worden dan die ze in praktijk blijken te zijn.
Dus waarom alleen DSB op de korrel?

Kies de bank die je het minst kost en het meest oplevert. En dan kom je niet uit bij de grootbanken.

Dirkje houdt misschien wel veel geld over maar het druipt er niet zo vanaf als bij die grootbanken waar het alleen maar te doen om zakkenvullen en het grootste en mooiste kantoor te hebben.

@Mariab
Die lange overschrijfduur is echt lariekoek (in het genoemde geval heb je geen rekening gehouden met koninginnedag 1 mei en het weekend).

We hebben hier in huis rekeningen van ING en DSB
Zakgeld van de kinderen is er op dezelfde dag van overmaken van DSB naar ING.
Onderling geld op DSB rekening overboeken gebeurt zowat real-time.
Afboeken uitloggen en inloggen op de andere rekening en het geld staat er al.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Omdat we het hier over de wanprestaties van de DSB hebben Consumentt.
Dus omdat andere banken steken laten vallen,moeten we de enorme hagelbui van DSB maar accepteren :?:

Dat is ook het voorstel van Dirk,ik zal het beter doen in de toekomst...dus alle gedupeerden die hun huis..hun middelen van bestaan..en niet te vergeten hun gemoedsrust hebben verloren..moeten niet zeuren..maar vergeten.

Nee..zo werkt het niet..en een rookgordijn oplaten werkt ook niet meer!
Teveel mensen weten nu van de hoed en de rand!

Mariab
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mei 2009 13:39

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Mariab »

IK denk dat je dan meer een uitzondering dan regel bent. Heb niets dan ellende met de DSB, achteraf gezien kun je dat wel ook verwachten van een gratis bank waar je na half 5 's middags geen geld meer kunt overmaken.

Maar nu ze me gewoon doodleuk zonder geld of enigzins toegang tot mijn geld laten zitten voor God weet hoe lang het duurt is voor mij de maat vol. Lange overboekinstijden, slechte updates zijn tot daar aan toe. Maar dit hoort niet te mogen.

Je moet notabene daar een tegenrekening opgeven, kunnen ze dan niet gewoon even wat geld overboeken naar die tegenrekening zodat ik uit de bran ben? Belachelijk slechte service en een waarzeloze instelling. Nooit meer DSB.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Consumentt.
Dirkje houdt mischien wel veel geld over maar het druipt er niet zo vanaf als bij die grootbanken waar het alleen maar te doen om zakkenvullen en het grootste en mooiste kantoor te hebben :shock:

Ben je het land uitgeweest voor lange tijd?? media niet gevolgd??

Als we het over zakkenvullen hebben...als we het over grootheidswaan hebben...Voetbalclub...Museum...Giga Achtergrond in glas en lood...met de alleenheerser op de voorgrond.
Waar heb je het over?

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Peter-O »

Onderling geld op DSB rekening overboeken gebeurt zowat real-time.
Afboeken uitloggen en inloggen op de andere rekening en het geld staat er al.
ook boekingen naar een andere bank gaat soepel en snel.

Ja, dit is ook MIJN ervaring en ik kan mij niet voorstellen dat ze alle klanten op een andere manier afhandelen..
teveel rompslomp al zouden ze het willen.

Dat ik nog bij PESTBANK zat, had ik OOK enorm veel last van storingen
dat ik NIET bij mijn geld kon, kortom storingen etc zullen ALTIJD blijven.

neemt niet weg dat ik de klager geloof... en ik zou dan ook zeggen.,... STAP OP en kijk
of het gras bij een betaalbank groener (hehehe) en goedkoper is... ervaar zelf...

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Consumentt »

Als we het over zakkenvullen hebben...als we het over grootheidswaan hebben...Voetbalclub...Museum...Giga Achtergrond in glas en lood...met de alleenheerser op de voorgrond.
Waar heb je het over?
Dirk mag wat mij betreft best trots en zelfs verwaand e.d zijn.
Het is een ondernemer die met weinig begonnen is en met hard werken heel veel bereikt heeft.
Daar heb ik heel wat meer respect voor dan voor die banken bobo's die ten koste van alles rond zich heen denken te mogen harken op basis van rechten verkregen en behouden door machtsspelletjes.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door gtp »

Ja hij is slim,onberekenbaar(liegen)niet de benodigde papieren (ook zijn personeel niet)vandaar nooit de juiste adviezen naar de consument toe het schijnt (door AFM goed gekeurd) dat een bankmedewerker geen vakdiploma's nodig heeft het normale intermediar wel (en dat was hij)maarja toen kwam de WFT en de nodige eisen de enigste mogelijk om verder te gaan was bankvergunning aanvragen )en gekregen (ONBEGRIJPELIJK)tevens je andere bv''s frisia-becam etc.(waar is LEEN gebleven?)dijkantoren maken.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Consumentt.
Waar u voor staat is al lang duidelijk.
Ook al zal DSB veroordeeld worden voor alle misstanden..dan nog zult u de loftrompet blazen voor deze charlatan.
Gelukkig weten ernstig veel mensen nu veel beter..en zullen gedupeerden verschoond blijven van de trappen na.
Ik neem uw uitspraken al lang niet meer serieus!
Groeten Mattie

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Consumentt »

Het omgekeerde is bij jou het geval Mattie
Al steekt Scheringa nu al zijn vermogen in goede doelen dan is het voor jou nog steeds een ....... (vul hier iets negatiefs in naar eigen believen)

En je moet ook beter lezen. Ik heb bij geen enkele bank of verzekeringsmaatschappij een positief gevoel. Alleen bij DSB heb ik de minste kosten en daarom ben ik daar klant. En of iemand anders ongeacht wie er schuld heeft daar geen tevreden klant is heb ik geen boodschap aan.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Al brengt Scheringa nog zoveel gezinnen met kleine kinderen naar de afgrond..of nog zoveel mensen tot wanhoop..dan is het voor u nog steeds een....(vul hier iets positiefs in naar eigen believen)

Dat u klant wil blijven van DSB is uw keus..en moet u helemaal zelf weten.
En dat er ook misstanden zijn bij andere banken is mij ook bekend.

Maar ik reageer op uw uitspraken..alsof de gedupeerden hier zwaar overdrijven..dit is niet terecht!
En daarom heb ik aan uw uitspraken ook geen boodschap.
Dit is trouwens een oneindige discussie.
Ik ben er dus klaar mee..ik weet uw standpunt.
Groeten Mattie

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Consumentt »

Lezen :!:
En wat een frustratie, zoek hulp

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Tja...als je niet winnen kunt...grijp je naar dit soort loze kreten!
Ben niet onder de indruk.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik hoef niet te winnen.

Alleen als ik een paar maanden het forum bezoek dan heb ik niks gemist. Nog steeds die krakende grammofoon Mattie met om en weerom hetzelfde anti-DSB gekerm.

Volgens mij weten we het nu wel.
Hoe harder en langer iemand mekkert hoe minder indruk het maakt.
Verspilde moeite dus.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door mattie »

Nog steeds niet onder de indruk.
En ik heb ook geen zin hier nog op te reageren.
MVG

Nu Blij
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 apr 2009 23:08

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Nu Blij »

Consument,

U wordt nu toch erg persoonlijk tegenover Mattie. DIt is onterecht zij komt op voor de mensen met wie zij al jaren contact heeft en die dankzij de DSB bank geen geld meer hebben om te eten, wonen, kleding aan te schaffen, ziekenfondsen te betalen, Electra en ga zo maar door. Inmiddels zijn er honderden mensen met wie wij allen contact hebben en die zich aangemeld hebben bij diverse ondernemingen om hulp te zoeken. Bedragen van 100.000 euro die gestolen zijn is normaal voor de DSB, wij zijn blij dat u tevreden bent maar u bent er een op duizenden.

Nu Blij

Nu Blij
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 apr 2009 23:08

Re: betaalrekening DSB-bank

Ongelezen bericht door Nu Blij »

Consumentt,

Ik ben toch nog wat vergeten.
Als het zover komt dat u in de financiele problemen komt dankzij de oneerlijkheid van de DSB kom dan niet klagen op de forums.
U bent vaak genoeg gewaarschuwd als u de berichten goed hebt gelezen.

Of bent u soms zo een trouwe medewerken met een te hoge bonus van mr Scheringa??
Dat is nog de grootste mogelijkheid gezien uw reacties.

Nu Blij

Gesloten