LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe dan ook, zij worden er beter van, U niet!

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Aan het werk!

Re: Hoe dan ook, zij worden er beter van, U niet!

Ongelezen bericht door Aan het werk! »

...en nu een link naar de RIbureaus...? :?

kidcat

Ongelezen bericht door kidcat »

...en nu een link naar de RIbureaus...?
Er moeten ergens goeie RIB's zijn, maar niemand wil namen noemen... :?

Kid

Aan het werk!

Ongelezen bericht door Aan het werk! »

Tja, daar zeg je zowat. Zal ik een antwoord geven? Het reintegratiebureau is zo goed als de mensen die er werken. Ik zou iedereen aanraden iemand te zoeken met een persoonlijke benadering en een goed onderbouwd verhaal. Klikt het niet? Ander bureau zoeken! Geen wet verplicht je om bij één bepaald bureau te blijven, toch?
I.h.k.v. de IRO kun je zelf selecteren.
GrAHW

kidcat

Ongelezen bericht door kidcat »

Een IRO hebben wij als ex ID-ers niet. Wij zijn immers verkocht aan dat fantastische UW hier. Keus hadden we niet: de gemeente besliste en heeft ons op de sociale werkplaats geloosd.
Opgeruimd staat netjes.

Op papier staat het er misschien wel zo mooi dat je niet verplicht bent ergens te blijven, of dat je een eigen keus hebt. In de praktijk is het helaas tegenovergesteld.
Hier in ieder geval wel...

Groet,
Kid

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

De Geus kwam toch uit het CNV
Mensen uit Vakbonden zijn al veel erger.
Maar de PVDA is geen haar beter.
Die heult met Bakellende.

tomaatje

Ongelezen bericht door tomaatje »

Tja, daar zeg je zowat. Zal ik een antwoord geven? Het reintegratiebureau is zo goed als de mensen die er werken. Ik zou iedereen aanraden iemand te zoeken met een persoonlijke benadering en een goed onderbouwd verhaal. Klikt het niet? Ander bureau zoeken! Geen wet verplicht je om bij één bepaald bureau te blijven, toch?
I.h.k.v. de IRO kun je zelf selecteren.
GrAHW
Ken je nagaan ik raad juist iedereen af om met een reintegratie bureau in zee te gaan. Gezien mijn ruime ervaring en kennis die ik heb opgedaan met de reintegratie bureau's en zeker de mensen die er werken raad ik het ten sterkste af.

Er zou een wet moeten komen waarop jezelf mocht bepalen of je wel of niet bij een reintegratiebureau wil. Helaas is het lot van de WWer of soostrekker overgeleverd aan mensen die het "zogenaamd" allemaal beter voor je weten met in hun achterhoofd natuurlijk als eerste de opgestreken subsidies.

Een goed reintegratiebureau is GEEN reintegratiebureau.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

:lol: Ik moet mijn positieve ervaringen even kwijt betreffende mijn ervaringen, ww uitkeringen en voorstel reintergratievoorstel, aangezien mijn leeftijd in acht werd genomen toen inmiddels 59 jaar, werd het aan mij overgelaten of ik het circuit nog wilde door lopen.
Op dat moment zaten ze niet te wachten op een receptioniste/telefoniste of admimistratieve kracht van 59 jaar en hou ik mij momenteel bezig in de maatschappij op vrijwillige basis en dat werd ook geaccepteerd als je kon aantonen, dat je ook daadwerkelijk nuttig maakt voor de maatschappij.
En dat zijn toch leuke banen! kinderopvang, W.B.T. (lees wijkbeheerteam) A.N.B.O. en ga maar eens naar een vrijwilligersbank die mensen helpen je met liefde aan een onbetaalde baan dat wel!
Maar ik ben gelukkig met weinig tevreden!
Dus, ben je geen kostwinner, ga iets nuttigs doen in de maatschappij, je verrijkt je blik ermee en je wordt er een heel gelukkig mens van!

Gesloten