LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon (jaarafrekening)
Re: Nuon (jaarafrekening)
Ik denk dat ik het probleem naar behoren heeft uitgelegt.
En ik heb, zoals u kunt zien, dat meerdere keren geprobeerd.
Ja, Ik schrijf het op een zakellijke manier neer ik ben geen knikerbol.
Zoals Mijn Heer CCC denkt te verwacht.
Dat deze Heer blij is dat ik bij een andere leverancier zit stuit hem tegen zijn borst zoals bijna al zijn schrijven van de laatste dagen blijkt.
Naar mijn inzicht is dit een gebrek aan woorden.
Zoals Mijn Heer iederekeer ook schrijft dat als ik zo schrijf ik ook zo aan de telefoon zou zitten dit is een vooroordeel Die geuit word door iemand die zoals hij zegt niet bij heeft gezeten bij de gesprekken die ik gevoerd heb.
En als klap op de kop van jut word er maar gezegt dat het verhaal rammelde aan alle kanten.
Het volgend vooroordeel zegt Mijn Heer dat het riekt naar wanbetaling zonder dat deze Heer het ook maar één keer gecontroleerd heeft.
Als ik zo zou zijn wat deze Heer denkt hoe is het dan mogelijk dat ik een jaar lang bezig ben geweest met nuon en het geschil met mijn ouders.
Ik weet het niet hoor maar een poging tot een normaal antwoord is er niet geweest van deze Heer dan alleen maar vooroordelen.
Dit geval waar men telefonisch krijgt te horen dat de rekening voldaan was en ook daarbij melden dat er weer een nieuw bedrag open staat ZONDER DAT ER NAAR MIJN ADRES EEN ACCEPTGIRO GESTUURT IS SLAAT TOCH WEL ALLES.
Chanmaster Schrijf hier dat hij niet meer over een actueel Burgelijkewetboek beschikt kan ik u mede delen dat ik die wel in mijn bezit heb.
Dat ik zelf eerst gaat kijken of ik wel of niet in mijn gelijk sta en is dat wel zo ik de zaak uit handen geeft zoals ik dat al schreef.
Ik heb er geen zin en tijd voor om er weer een jaar aan deze geschil te besteden zoals het geschil van mijn ouders.
Wel vind ik het jammer dat er eerst vooroordelen worden genoemt voordat men het heeft uit gezocht.
En als men dat doet dan moet je kunnen verwachten dat er terug geslagen word.
Ook moet er rekening gehouden worden dat niet iedereen het zelfde is en niet het zelfde schrijft als dat wel zou zijn zou het een saaie boel worden.
Maar goed ik heb mijn zegje gezegt en ben daar dankbaar voor dat ik dat hebben mogen doen.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
En ik heb, zoals u kunt zien, dat meerdere keren geprobeerd.
Ja, Ik schrijf het op een zakellijke manier neer ik ben geen knikerbol.
Zoals Mijn Heer CCC denkt te verwacht.
Dat deze Heer blij is dat ik bij een andere leverancier zit stuit hem tegen zijn borst zoals bijna al zijn schrijven van de laatste dagen blijkt.
Naar mijn inzicht is dit een gebrek aan woorden.
Zoals Mijn Heer iederekeer ook schrijft dat als ik zo schrijf ik ook zo aan de telefoon zou zitten dit is een vooroordeel Die geuit word door iemand die zoals hij zegt niet bij heeft gezeten bij de gesprekken die ik gevoerd heb.
En als klap op de kop van jut word er maar gezegt dat het verhaal rammelde aan alle kanten.
Het volgend vooroordeel zegt Mijn Heer dat het riekt naar wanbetaling zonder dat deze Heer het ook maar één keer gecontroleerd heeft.
Als ik zo zou zijn wat deze Heer denkt hoe is het dan mogelijk dat ik een jaar lang bezig ben geweest met nuon en het geschil met mijn ouders.
Ik weet het niet hoor maar een poging tot een normaal antwoord is er niet geweest van deze Heer dan alleen maar vooroordelen.
Dit geval waar men telefonisch krijgt te horen dat de rekening voldaan was en ook daarbij melden dat er weer een nieuw bedrag open staat ZONDER DAT ER NAAR MIJN ADRES EEN ACCEPTGIRO GESTUURT IS SLAAT TOCH WEL ALLES.
Chanmaster Schrijf hier dat hij niet meer over een actueel Burgelijkewetboek beschikt kan ik u mede delen dat ik die wel in mijn bezit heb.
Dat ik zelf eerst gaat kijken of ik wel of niet in mijn gelijk sta en is dat wel zo ik de zaak uit handen geeft zoals ik dat al schreef.
Ik heb er geen zin en tijd voor om er weer een jaar aan deze geschil te besteden zoals het geschil van mijn ouders.
Wel vind ik het jammer dat er eerst vooroordelen worden genoemt voordat men het heeft uit gezocht.
En als men dat doet dan moet je kunnen verwachten dat er terug geslagen word.
Ook moet er rekening gehouden worden dat niet iedereen het zelfde is en niet het zelfde schrijft als dat wel zou zijn zou het een saaie boel worden.
Maar goed ik heb mijn zegje gezegt en ben daar dankbaar voor dat ik dat hebben mogen doen.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: Nuon (jaarafrekening)
Dat is niet mis!
Ja ze mogen de lopende periode nog in rekening brengen als ze deze ook op de afrekening aanmerken.
En ten aanzien van Uw vraag m.b.t. de gang van zaken bij NUON zullen ze U eerst een nota moeten zenden. Betaald U die niet op tijd dan een herinnering, hebt U na het verlopen van de daarop vermelde betalingstermijn alsnog niet betaald dan dient NUON Uzelf een aanmaning te sturen waarop ze U eveneens officieel in gebreke stellen. Dat is de wettige gang van zaken maar ik geef toe dat er legio leveranciers zijn die lak aan de wet hebben en het op hun eigen houtje doen.
In Uw geval denk ik dat de herinnering naar Uw oude adres is verstuurd. U kunt zich verweren indien U aan NUON tijdig kenbaar hebt gemaakt dat U bent verhuisd.
Dan had NUON redelijkerwijs kunnen weten dat U de aan U gerichte rekening of herinnering niet kon ontvangen en zal de vordering aan Intrum - Justitia moeten onttrekken en U alsnog een herinnering moeten aanbieden.
Het één en ander hangt samen met de datum van melding der verhuizing alsmede de datum waarop de herinneringen verwerkt zijn.
Chanmaster
Ja ze mogen de lopende periode nog in rekening brengen als ze deze ook op de afrekening aanmerken.
En ten aanzien van Uw vraag m.b.t. de gang van zaken bij NUON zullen ze U eerst een nota moeten zenden. Betaald U die niet op tijd dan een herinnering, hebt U na het verlopen van de daarop vermelde betalingstermijn alsnog niet betaald dan dient NUON Uzelf een aanmaning te sturen waarop ze U eveneens officieel in gebreke stellen. Dat is de wettige gang van zaken maar ik geef toe dat er legio leveranciers zijn die lak aan de wet hebben en het op hun eigen houtje doen.
In Uw geval denk ik dat de herinnering naar Uw oude adres is verstuurd. U kunt zich verweren indien U aan NUON tijdig kenbaar hebt gemaakt dat U bent verhuisd.
Dan had NUON redelijkerwijs kunnen weten dat U de aan U gerichte rekening of herinnering niet kon ontvangen en zal de vordering aan Intrum - Justitia moeten onttrekken en U alsnog een herinnering moeten aanbieden.
Het één en ander hangt samen met de datum van melding der verhuizing alsmede de datum waarop de herinneringen verwerkt zijn.
Chanmaster
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
CCC-agentje, je doet meer slecht dan goed voor je werkgever.
Doe verstandig en lees voortaan en schrijf niet meer.
Dat brabbeltaaltje en taalvauten is trouwens sowieso al telkens moeilijk te volgen.
Nee, je bent absoluut geen visitekaartje van Nuon.
Scheer je weg, brutale aap.
Geef ons 'medewerker' maar weer terug.
(De orginele dan, geen achterlijke 'De medewerker'.)
Banzai.
Tunnelvisie heet zoiets met een modern woord.het probleem dat u met nuon heeft betreft wanbetaling
ik doe dit lang genoeg om uit een verhaal een aantal dingen te halen die voor mij in iedergeval duidelijkheid geven
CCC-agentje, je doet meer slecht dan goed voor je werkgever.
Doe verstandig en lees voortaan en schrijf niet meer.
Dat brabbeltaaltje en taalvauten is trouwens sowieso al telkens moeilijk te volgen.
Nee, je bent absoluut geen visitekaartje van Nuon.
Scheer je weg, brutale aap.
Geef ons 'medewerker' maar weer terug.
(De orginele dan, geen achterlijke 'De medewerker'.)
Banzai.
Re: Nuon (jaarafrekening)
waarom moet je steed mensen op de persoon aanvallen?
is daar een reden voor
ik geef hier mijn mening en dat is geloof ik nogsteeds een recht dat ik heb
daarbij probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn
alleen ****** als jij zorgen er voor dat een forum als deze een eenzijdig **** forum worden waar de klanten onder elkaar kunnen huilen over de problemen, inplaats van ook een inhoudelijke reactie krijgen van een medewerker van het bedrijf
deze meneer heeft eenzijdig besloten dat hij de laatste maand niet moest betalen
wij hebben hem dan ook 3 brieven gestuurd (ja dat weet ik zeker)
daarna is hij doorgestuurd naar intrum
precies zoals het hoort!!
meneer heeft waarschijnlijk de eerste medewerker die hij aan de telefoon aangesproken zoals hij mij aansprak op dit forum
ik zou dan ook niets voor hem doen!!
dan kan je inderdaad de pot op!
als je namelijk in een geval als deze normaal belt en overleg pleegt worden de kosten afgeboekt
nu is het telaat en raad ik meneer aan te betalen
anders gaat de stroom er af
duidelijk genoeg
nu voor de laatste maal bonzai
rot op en laat me met rust
is daar een reden voor
ik geef hier mijn mening en dat is geloof ik nogsteeds een recht dat ik heb
daarbij probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn
alleen ****** als jij zorgen er voor dat een forum als deze een eenzijdig **** forum worden waar de klanten onder elkaar kunnen huilen over de problemen, inplaats van ook een inhoudelijke reactie krijgen van een medewerker van het bedrijf
deze meneer heeft eenzijdig besloten dat hij de laatste maand niet moest betalen
wij hebben hem dan ook 3 brieven gestuurd (ja dat weet ik zeker)
daarna is hij doorgestuurd naar intrum
precies zoals het hoort!!
meneer heeft waarschijnlijk de eerste medewerker die hij aan de telefoon aangesproken zoals hij mij aansprak op dit forum
ik zou dan ook niets voor hem doen!!
dan kan je inderdaad de pot op!
als je namelijk in een geval als deze normaal belt en overleg pleegt worden de kosten afgeboekt
nu is het telaat en raad ik meneer aan te betalen
anders gaat de stroom er af
duidelijk genoeg
nu voor de laatste maal bonzai
rot op en laat me met rust
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
Da's een heel groot verschil.
Mijn ervaring is: hoe hoger in rang of functie, hoe beter en verstandiger er mee te praten is.
Jammer dat ze aan CCC kennelijk zo weinig geld wensen te spenderen
Zoek toch een andere hobby, i.p.v. de al getergde klanten hier ook nog af te ze*ken.
Banzai.
Nee, je denkt je eigen mening te moeten geven, maar doet telkens voorkomen alsof je woordvoerder van Nuon bent.ik geef hier mijn mening en dat is geloof ik nogsteeds een recht dat ik heb
daarbij probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn
Da's een heel groot verschil.
Mijn ervaring is: hoe hoger in rang of functie, hoe beter en verstandiger er mee te praten is.
Jammer dat ze aan CCC kennelijk zo weinig geld wensen te spenderen
Zoek toch een andere hobby, i.p.v. de al getergde klanten hier ook nog af te ze*ken.
Banzai.
Re: Nuon (jaarafrekening)
dit bedoel ik dus
ik heb nooit gezegt dat ik namens nuon spreek
al kan ik wel uitleg geven over de acties van nuon
u legt mij woorden in de mond
in elk geval vraag ik u om de forum regels te respecteren en mij met rust te laten
om dit verzoek kracht bij te zetten heb ik over dit officieel geklaagd bij trosradar
moch dat niet helpen dat zal ik mezelf terugtrekken want mensen proberen te helpen is niet leuk als er continue tegen je op word gezeken
ik heb nooit gezegt dat ik namens nuon spreek
al kan ik wel uitleg geven over de acties van nuon
u legt mij woorden in de mond
in elk geval vraag ik u om de forum regels te respecteren en mij met rust te laten
om dit verzoek kracht bij te zetten heb ik over dit officieel geklaagd bij trosradar
moch dat niet helpen dat zal ik mezelf terugtrekken want mensen proberen te helpen is niet leuk als er continue tegen je op word gezeken
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
Je gebruikt dezelfde woorden als Chanmaster.
Die heeft ook al tig keren aangeboden op te krassen.
(En klachten indienen.)
Alsof het een levensgroot groot verlies zal zijn.
(Ik kan bijna niet wachten.)
Banzai.
Je gebruikt dezelfde woorden als Chanmaster.
Die heeft ook al tig keren aangeboden op te krassen.
(En klachten indienen.)
Alsof het een levensgroot groot verlies zal zijn.
(Ik kan bijna niet wachten.)
Banzai.
Re: Nuon (jaarafrekening)
dat bedoel ik dus
een forum is een uitwisselijk van meningen
als het aan jou ligt gaat iedereen die het niet met je eens is
je mening (zover ik kan overzien) iedereen die bij een energiebedrijf werkt is slecht
ieder enegriebedrijf is slecht
alleen greenchoise is goed
als iemand een andere mening heeft dan val je die persoon persoonlijk aan en ga je netzolang door met zwartmakingen totdat het onderwerk helemaal vergeten is
ik ben niet chanmaster en als je daar aan twijfeld dan raad ik je aan om niet op mijn reacties te reageren
ben je ook van het probleem af
ik wacht op de mods om actie te nemen!
een forum is een uitwisselijk van meningen
als het aan jou ligt gaat iedereen die het niet met je eens is
je mening (zover ik kan overzien) iedereen die bij een energiebedrijf werkt is slecht
ieder enegriebedrijf is slecht
alleen greenchoise is goed
als iemand een andere mening heeft dan val je die persoon persoonlijk aan en ga je netzolang door met zwartmakingen totdat het onderwerk helemaal vergeten is
ik ben niet chanmaster en als je daar aan twijfeld dan raad ik je aan om niet op mijn reacties te reageren
ben je ook van het probleem af
ik wacht op de mods om actie te nemen!
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
Kan je het hele verhaal even herschrijven, nadat je een hap adem genomen hebt?
Ik kan er geen krentebrood van maken.
Banzai.
Kan je het hele verhaal even herschrijven, nadat je een hap adem genomen hebt?
Ik kan er geen krentebrood van maken.
Banzai.
Re: Nuon (jaarafrekening)
Het is je nog steeds niet gelukt om goed te kunnen lezen Mijn Heer CCC.Van CCC deze meneer heeft eenzijdig besloten dat hij de laatste maand niet moest betalen
wij hebben hem dan ook 3 brieven gestuurd (ja dat weet ik zeker)
daarna is hij doorgestuurd naar intrum
precies zoals het hoort!!
meneer heeft waarschijnlijk de eerste medewerker die hij aan de telefoon aangesproken zoals hij mij aansprak op dit forum
ik zou dan ook niets voor hem doen!!
dan kan je inderdaad de pot op!
als je namelijk in een geval als deze normaal belt en overleg pleegt worden de kosten afgeboekt
nu is het telaat en raad ik meneer aan te betalen
anders gaat de stroom er af
Mijn mening is dan ook dat u de boel bedriegt.
U doet alleen alsof u in dienst bent van nuon.
U neemt de boel hier in de maling
Het éénige wat u in deze topic heeft gedaan zijn beschuldigingen naar mijn adres en die niet door u of door nuon gekontroleerd zijn.
Vooroordelen zijn makelijk te uiten zeker omdat u niets kan doen omdat u zeker geen medewerker ben van nuon dat is dan ook de redenen dat u allen met vooroordelen komt.
Het blijkt mij dat u beter geen text meer plaatst nu u door de mand ben gevallen.
Mijn inzicht is dan ook dat u hier niks te zoeken heeft en als het aan mij lag had ik u een ban gegeven.
Mensen die al een geschil met nuon hebben en dan door u zo in de maling worden genomen hebben dit niet verdiend.
Ja, zoals ik al eerder zij ga u schamen.
Oh ja dit wilde ik ook nog kwijt; 1 ik heb u niet aangesproken 2 ik heb u ook niet aan geschreven.
Ik heb u alleen gezegt dat u zich schamen moest en blijkt ook terecht.
Mits als u werkzaam bent bij nuon maar dat bent u niet.
Het meest schandalige is dat u in in naam van nuon praat later zegt u weer van niet.
Waar rammelt het dan?????????
kijk dan maar hier onder dan begrijpt u het meschien.
Geplaatst op 18 Feb 2006 12:03 door CCC-agent
het is slechts mijn werk mensen, ik zit daar niet de hele dag mensen een oor aan te naaien!!
ik probeer zo goed mogelijk te helpen in een voormalinge overheids instantie!!
nuon is nog lang niet commercieel ingesteld en dus hebben we soms boze klanten (zoals u)
---------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Feb 2006 00:01 door CCC-agent
ik heb genoeg vertrouwen in mijn collega's om u te vertellen dat dit dan ook gebeurd!
ik neem aan dat een eventueel gesprek met mijn collega's op de zelfde toon is gegaan
---------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Feb 2006 01:08 door CCC-agent
ik doe dit lang genoeg om uit een verhaal een aantal dingen te halen die voor mij in iedergeval duidelijkheid geven
---------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Feb 2006 01:18 door CCC-agent
man, ben je aan het drinken??
1) wij vinden het helemaal niet erg als wanbetalers naar een andere leverancier gaan
---------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Feb 2006 01:35 door CCC-agent
tuurlijk, ook bij nuon worden fouten gemaakt
alleen heb ik genoeg vertrouwen in mijn collega's om te weten dat als u normaal had gebeld het probleem 1) duidelijk was geworden of 2) opgelost was
----------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Feb 2006 20:30 door CCC-agent
wij hebben hem dan ook 3 brieven gestuurd (ja dat weet ik zeker)
daarna is hij doorgestuurd naar intrum
precies zoals het hoort!!
-----------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Feb 2006 20:43 door CCC-agent
dit bedoel ik dus
ik heb nooit gezegt dat ik namens nuon spreek
al kan ik wel uitleg geven over de acties van nuon
u legt mij woorden in de mond
Met vriendelijke groet,
Digiclown
Laatst gewijzigd door digiclown op 19 feb 2006 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nuon (jaarafrekening)
doe ze de groeten bij oxxio
daaaag
daaaag
Re: Nuon (jaarafrekening)
ccc-agent
wat ik niet snap is het volgende je steekt veel tijd in digiclown waarom spreek je niet iets af en zoek het maandag op je werk eens uit.
Als je medewerker van nuon bent en volste vertrouwen in het bedrijf hebt en in jou collega`s zij de klanten op een zo goed mogelijke manier proberen te helpen moet het voor jou toch geen probleem zijn om ons morgen avond uit te leggen hoe het nou precies is.
En kom niet met dat je niet genoeg informatie want dat heeft digiclown meerdere malen uit gelegd.
Als je de tijd neemt om het eens rustig te lezen zal je het wel begrijpen, ik begrijp wel wat hij bedoeld. Voor jou moet het dus geen probleem zijn.
En nog iets dat jij zo uit je vel springt, is ook niet iets wat je van een medewerker van nuon mag verwachten. Waar ik werk word wel geluisterd.
wat ik niet snap is het volgende je steekt veel tijd in digiclown waarom spreek je niet iets af en zoek het maandag op je werk eens uit.
Als je medewerker van nuon bent en volste vertrouwen in het bedrijf hebt en in jou collega`s zij de klanten op een zo goed mogelijke manier proberen te helpen moet het voor jou toch geen probleem zijn om ons morgen avond uit te leggen hoe het nou precies is.
En kom niet met dat je niet genoeg informatie want dat heeft digiclown meerdere malen uit gelegd.
Als je de tijd neemt om het eens rustig te lezen zal je het wel begrijpen, ik begrijp wel wat hij bedoeld. Voor jou moet het dus geen probleem zijn.
En nog iets dat jij zo uit je vel springt, is ook niet iets wat je van een medewerker van nuon mag verwachten. Waar ik werk word wel geluisterd.
Re: Nuon (jaarafrekening)
1) omdat de toon mij niet motiveerd om in mijn eigen tijd dingen voor meneer te gaan doen
2) omdat ik op geen manier aan gegevens van meneer kan komen zonder deze meneer aan een onverantwoord risico bloot te stellen
het is namelijk heel gevaarlijk om gegevens aan iemand op het internet te geven
niemand weet namelijk wie ik ben, en daarom vraag ik ook niet om deze gegevens!!
2) omdat ik op geen manier aan gegevens van meneer kan komen zonder deze meneer aan een onverantwoord risico bloot te stellen
het is namelijk heel gevaarlijk om gegevens aan iemand op het internet te geven
niemand weet namelijk wie ik ben, en daarom vraag ik ook niet om deze gegevens!!
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
Ach, een klantnummer of kontraktnummer was toch altijd voldoende?
Niemand kan daar iets mee.
Waarom kan het nu niet meer?
(Bij 'Medewerker', ook van Nuon kon het kennelijk wel.)
Of gaat er straks nog iemand grandioos door de mand vallen?:D
Banzai.
Ach, een klantnummer of kontraktnummer was toch altijd voldoende?
Niemand kan daar iets mee.
Waarom kan het nu niet meer?
(Bij 'Medewerker', ook van Nuon kon het kennelijk wel.)
Of gaat er straks nog iemand grandioos door de mand vallen?:D
Banzai.
Re: Nuon (jaarafrekening)
ik kan het wel (als je het echt wil geef me je CR nummer en ik geef je je postcode)
maar ik vind het zelf onverantwoord om dat risico te nemen
als je me testen wil
hierboven staat hoe
maar ik vind het zelf onverantwoord om dat risico te nemen
als je me testen wil
hierboven staat hoe
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
Je kunt beter opzouten met je non-informatie en leugens.
Je verstoort iedere normale discussie.
Banzai.
Je kunt beter opzouten met je non-informatie en leugens.
Je verstoort iedere normale discussie.
Banzai.
Re: Nuon (jaarafrekening)
dus, dat druf je ook weer niet aan?
prima
als je twijfeld aan wie ik ben, geef me je CR nummer en ik bewijs dat je het mis hebt.
zoniet
dan laten we het hierbij, ok?
prima
als je twijfeld aan wie ik ben, geef me je CR nummer en ik bewijs dat je het mis hebt.
zoniet
dan laten we het hierbij, ok?
Re: Nuon (jaarafrekening)
Tukker2 En Banzai Ik dank u voor het vertrouwen.
Ik denk dat wij nu wel genoeg weten.
Als we hier mee door gaan maken we ons alleen boos en dan verzieken we helemaal de boel en dan meschien voor anderen.
Het is mooi geweest en iedereen weet nu wat voor vlees we in de kuip hebben.
En om mijn Cr nummer te geven om daarna mijn postcode te horen schiet ik niks mee op die weet ik zelf wel zo dom ben ik nu ook niet.
Mijn verwachting was dat het geschil als nog opgelost kon worden maandag voor dat ik de papieren zou sturen naar mijn rechtsbijstand was dus een beetje hoog gegrepen.
Nou ja wie niet waagt wint nooit en nee heb je altijd is het gezegde
Voor mijn mag deze topic gesloten worden mits er wel iemand is die de nodige informatie kan geven.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
Ik denk dat wij nu wel genoeg weten.
Als we hier mee door gaan maken we ons alleen boos en dan verzieken we helemaal de boel en dan meschien voor anderen.
Het is mooi geweest en iedereen weet nu wat voor vlees we in de kuip hebben.
En om mijn Cr nummer te geven om daarna mijn postcode te horen schiet ik niks mee op die weet ik zelf wel zo dom ben ik nu ook niet.
Mijn verwachting was dat het geschil als nog opgelost kon worden maandag voor dat ik de papieren zou sturen naar mijn rechtsbijstand was dus een beetje hoog gegrepen.
Nou ja wie niet waagt wint nooit en nee heb je altijd is het gezegde
Voor mijn mag deze topic gesloten worden mits er wel iemand is die de nodige informatie kan geven.
Met vriendelijke groet,
Digiclown
Re: Nuon (jaarafrekening)
de reden dat ik bonzai om zijn CR nummer vraag is om hem duidelijk te maken dat ik wel degelijk voor nuon werk
maaja dat druft meneer ook weer niet aan
maaja dat druft meneer ook weer niet aan
Re: Nuon (jaarafrekening)
@CCC-agent:
Dat zou je wel willen he?
En mij het leven verder zuur maken, als je op de één of andere manier er achter kan komen.
(Al is het maar via een vriendje of vriendinnetje van je die daar wél werkt.)
Maar ik geef je een paar goede gratis adviezen:
Neem taalles.
Neem een cursus goede manieren.
Zoek een echte baan.
Stop met zomaar ongecontroleerde dingen te roepen.
Probeer de vragenstellers eens écht van dienst te zijn met goede informatie.
Banzai.
Dat zou je wel willen he?
En mij het leven verder zuur maken, als je op de één of andere manier er achter kan komen.
(Al is het maar via een vriendje of vriendinnetje van je die daar wél werkt.)
Maar ik geef je een paar goede gratis adviezen:
Neem taalles.
Neem een cursus goede manieren.
Zoek een echte baan.
Stop met zomaar ongecontroleerde dingen te roepen.
Probeer de vragenstellers eens écht van dienst te zijn met goede informatie.
Banzai.