Ik heb zelf een 32" Sony FD Trinitron van nu 7jr. oud.
Beeld wordt nu al slechter (onscherp) met 11250 branduren.
Dus is het een dure tv, want koste destijds 5000 Gulden.
LCD of Plasma gaat dus veeel langer mee, maar dat zal natuurlijk pas jaren later blijken
Maar 32" daar kan/wil ik niet 4 á 5 meter vanaf zitten hoor, dat is veel te ver en de tv veel te klein voor.
Maargoed, een vriend van mij heeft een nieuwe Panasonic (Viera) Plasma, vreselijk scherp beeld, HD uitzendingen van o.a. Discovery en NGC is om te smullen!! En ja ook de Xbox.
Niet voor niets dat Panasonic de Media awards in huis sleept.
Wel een HD digitale kabel decoder aanschaffen natuurlijk, kost 300,- maar je gaat niet een plasma kopen om analoge tv te kijken.
Ik wacht met kopen totdat ik mijn sony opgeef en dan komt er ook een plasma met hd decoder en het stroomverbruik is niet om over na te denken.
Als dat wel het geval is, koop je voor belachelijk weinig geld een crt!!
KIJK idd wel eerst naar het beeld in de zaak, alvorens de keus te maken.
Neem anders zelf wat films mee en laat ook de analoge uitzendingen zien, mocht je toch analoog willen blijven kijken.
Analoog ziet er niet uit, maar kan heel erg verschillen tussen de verschillende merken.
Over philips laat ik me maar niet teveel uit...ook jaren gewerkt in de rtv wereld, service van philips laat niet te wensen over.
En een ambilight in je kamer waardoor de buren de gordijnen dicht moeten trekken omdat de hele straat verlicht wordt door die h**renkastverlichting wat er achter vandaan komt??
Laat het nou bij gloeilampen, Philips: als het brandt is het goed!