LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] intimidatie Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bettyboop
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 jan 2006 21:55

Re: intimidatie Dexia

Ongelezen bericht door bettyboop »

nadat ik me aangesloten heb bij leaseproces ,die nu alles hebben geregeld ,heb ik nog 2 bankgiros gehad en daarna niets meer vernomen van dexxia.heeeerlijk rustig.verder hoef ik alleen maar af te wachten,want leaseproces is er mee bezig .weet dat dexxia alles heeft stopgezet ,leaseproces houdt ons op de hoogte ,maar dexxia heeft geen poot om op te staan . En als ik dreigpost e.d. krijg word dat meteen naar leaseproces toegestuurd,ik wacht wel af ,maar ben niet bang voor dexxia,ze hebben alleen een lange adem ,maar dat is ook een keer op .En die regeling is een pleister waar niemand iets aan heeft.Ik wacht af en laat me niet intimideren .en of ik nou wat terugkrijg of niet zal me een worst wezen,maar betalen doe ik dus niet .voorlopig laat dexxia me met rust en dat is al heel wat waard.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: intimidatie Dexia

Ongelezen bericht door Elias »

JH, na een lange periode van rust (tenzij gebruik andere aliassen):
Heeft men er wel eens over nagedacht dat er ook zonder dexia een leven is met vele goede dingen waar men tot de dood van kan genieten. Hoe verbitterd en gefrustreerd is een simpel mens toch eigenlijk om het leven te laten bepalen door dexia en kornuiten.
Nou had ik gedacht, dat je na je schikking dat advies zelf ter harte had genomen, maar dat blijkt niet het geval. Helaas.

Gesloten