LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cholesterol verlagers.

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
billyboypaars

Re: Cholesterol verlagers.

Ongelezen bericht door billyboypaars »

Mijn vraagje luid nu wie neemt dit medicament Inegy 10/140 ,volgens de beschrijving lijkt me dat niet mis maar wie heeft daar al ervaringen mee ????

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Vergeet die 10 even. Dat is Ezetimibe 10 mg. Het is dus een combinatiepil. Waarschijnlijk heeft U genoeg aan de kale simvastatine.

billyboypaars

Zie dat Simvastatine dezelde bijwerkingen heeft als lipitor,is daarom dat ik graag zou stoppen met lipitor omdat ik geweldig veel spierpijnen heb,daarom zoek ik iets die geen bijwerkingen hebben op de spieren

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Niet heeft, maar KAN hebben. Zoals ik al zeg, had ik met Crestor wel last van mijn kuitspieren. Simvastatine is het proberen waard. Overigens hebben alle cholestorolverlagers diezelfde bijwerkingen.

billyboypaars

Heeft er al iemand EZETIMIBINE gebruikt graag zou ik daar meer bijzonderheden over vernemen
en ook over Cholemed ( witte produkten) kostprijs 9,60 euro of gepension 5,57 euro
ik moet vrijdag naar de dokter en zou graag Lipitor rulen voor een beter middel met minder bijwerkingen

Epy

Ongelezen bericht door Epy »

Kreeg 5 mg Crestor op proef, na hele slechte ervaringen met Lipitor.
Zou misschien wat duizelig worden. Was de eerste dag na gebruik heel duizelig en misselijk. Heb het 12 dagen volgehouden. Gestopt in overleg met cardiololoog . Nu 4 weken na beeindiging nog steeds last van duizeligheid en gedesorienteerd. Heb in dit stukje al vele tikfouten gemaakt.

Gesloten