LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic Alexandrium - onze ervaring tot nu toe

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
HunterV
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mar 2006 20:59

Re: Siematic Alexandrium - onze ervaring tot nu toe

Ongelezen bericht door HunterV »

Mission accomplished!

Vandaag getekend bij de Tweede Kamer in Kaatsheuvel. Het is een behoorlijk avontuur geweest, keukens kopen, maar ik heb nu wel een goed gevoel over de prijs die ik er uiteindelijk voor betaal.

Mijn gevoel is wel dat de keukenbranche een ondoorzichtige business is, waar soms hele hoge marges worden gemaakt op de verkopen. De consument wordt met allerlei kortingen zand in de ogen gestrooid. Doordat je bijna nooit offertes meekrijgt, is het bijna onmogelijk om te vergelijken. De grote mannen (of vrouwen) achter de keukenbusiness zijn de schuldigen. Zij houden de intransparantie bewust in stand, zodat ze woekerwinsten kunnen maken. Helaas zijn de consumenten en het image van de keukenbranche in het algemeen, daar de dupe van. De keukenverkopers zijn wat mij betreft de marionetten van deze heren (vrouwen) die niets aan het systeem kunnen veranderen. Zij voeren alleen maar uit wat hen wordt opgelegd. No hard feelings naar hen toe dus.... Integendeel, ik ben met name in Alexandrium uitstekend geholpen door Siematic, mijn complimenten. Het is alleen jammer dat ze gewoon harstikke duur zijn. Ik had daar ook graag mijn keuken gekocht, ze konden alleen de prijs niet matchen (wel de kans gegeven dus).

Ik wens alle keukenuitzoekers succes, als je nog wat wilt weten, dan moet je maar even een vraag posten.

farang
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 mar 2006 15:15

Re: Siematic Alexandrium - onze ervaring tot nu toe

Ongelezen bericht door farang »

Gefeliciteerd, HunterV.

Hoop dat er maar lekkere gerechten uit mogen komen :lol:

ANDY SCHELLEKENS
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mei 2008 23:01

Re: Siematic Alexandrium - onze ervaring tot nu toe

Ongelezen bericht door ANDY SCHELLEKENS »

Ik heb een siematic keuken gekocht bij de VillaS Amsterdam en ben er super tevreden van.
De kwaliteit straalt er gewoon af en met deze kan ik jaren verder.
Ik was ook op elk facet overtuigd door de goede informatie en duidelijke uitleg.
Ik vond de prijs best en zal iedereen aanraden om daarlangs te gaan.

Gesloten