Ze krijgen nu weer RC en runderhart.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
zeefje schreef:Hallo,
Over een paar weken mogen wij eindelijk twee kittens ophalen. Ze krijgen daar op het moment Carocat te eten. Ik weet dat Hills erg goed voer is maar wat is een goedkoper en bijna net zo goed alternatief? Bij de dierenspeciaalzaak raadde ze me Prins Petfoods aan, en dit lijkt mij inderdaad ook een goede voeding.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit merk???
UIt welk onderzoek blijkt dat of ga jij op die reklame af en ik moet de eerste kat van 28 nog tegenkomenze worden gemiddeld 5 jaar ouder enz.
Haha, reclame. Nou ja allereerst wordt voor kvv en Barf geen reclame gemaakt. Althans ik heb ze nooit gezien. maar veel onderzoeken toont dat aan. Er zit gewoonweg geen rotzooi in. Bovendien stel je het met Barf zelf samen dus is reclame niet aan de orde. Terug naar de natuur zeg maar.Kobus Olienoot schreef:UIt welk onderzoek blijkt dat of ga jij op die reklame af en ik moet de eerste kat van 28 nog tegenkomenze worden gemiddeld 5 jaar ouder enz.
Dag Kobus,Kobus Olienoot schreef:Dus jij gelooft alles wat tante Lizzy zegt en nogmaals waar blijf je met die kat van 28, de boxer van 19 of de vuilnisbak van 27 jaar. Trouwens reklame wordt er voor dit alternatieve gedoe op dit forum meer gemaakt dan toegestaan zou moeten zijn.
Groetjes aan je tante