En zonder enig geweten denk ik.iiefst onder de 20.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En zonder enig geweten denk ik.iiefst onder de 20.
Als je het al weet, waarom vraag je het dan nog? En als ik jou of een verkoper vraag wat de beste gezinswagen is, wedden dat iedereen een ander antwoord geeft? Dan komt Lexmark er een keer beter uit. Net of iedereen alle blaadjes en testen door gaat spitten. In het algemeen is Canon inderdaad beter dan Lexmark. Daarvoor moet je dan wel alle tests lezen, i.p.v. eentje waar toevallig de Lexmark wint. Prijs van de inkt is beter, betrouwbaarheid is iets groter bij Canon en printresultaat is bij Canon ook beter.Niet dat ik zo een fan ben van mediamarkt. De aanbiedingen zijn soms leuk, maar personeel dat verstand heeft van wat ze verkopen zou leuk zijn. Voorbeeldje:
Ik wilde een printer kopen. Ik moest absoluut geen lexmark nemen, maar een canon. De Canon was twee keer zo duur, maar veeeel beter en goedkoper in inkt.
Ik heb uiteindelijk een HP gekocht en die bevalt me heel goed, maar anderhalve week later staat er een test in een computerblad met deze printers. Komt de Lexmark er toch mooi als betere uit dan diezelfde Canon! Overigens kon de verkoper het ook niet onderbouwen. Waarom is hij dan beter? Ja, dat is hij gewoon. Uhm....
Ik zag laatst in het winkelcentrum een verdacht persoon met een lange baard en een jurk, grote staaf in z'n hand en omringd door louche donkere handlangers ... de straat vervuilend met allerlei gekleurde rotzooi die ze uit een grote zak graaiden en zomaar in één of andere hoek gooiden!Dievig eruitzien, joh, hoe ziet dat eruit ?
Schitterende reactieIk zag laatst in het winkelcentrum een verdacht persoon met een lange baard en een jurk, grote staaf in z'n hand en omringd door louche donkere handlangers ... de straat vervuilend met allerlei gekleurde rotzooi die ze uit een grote zak graaiden en zomaar in één of andere hoek gooiden!