LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Mijn ervaringen met UPC zijn nogal variërend.
Ik heb kabel-tv van deze club en het heeft echt vele jaren geduurd voor het beeld acceptabel was.
Toen ze uiteindelijk de oude versterkermeuk uit Dordrecht hier gingen gebruiken is het aanzienlijk verbeterd.
Enige nadeel is wel dat het spul door een stel dronken caféhouders is geïnstalleerd.
Bij het nummeren van de kabels in het kastje zijn nogal wat vergissingen gemaakt.
Als iemand bij mij op de hoek de kabel opzegt, (NB: en dat gebeurd nogal eens ivm de vele eigenaarwisseling) wordt steevast mijn kabel afgekoppeld.
Als ik dan bel krijg ik te horen dat het wel eens 14 dagen kan duren om een monteur te sturen.
Tegenwoordig sluit ik mezelf maar weer aan al het weer is zover is want 14 dagen wachten op iemand die even een kabeltje verwisseld is onacceptabel.
Ik heb kabel-tv van deze club en het heeft echt vele jaren geduurd voor het beeld acceptabel was.
Toen ze uiteindelijk de oude versterkermeuk uit Dordrecht hier gingen gebruiken is het aanzienlijk verbeterd.
Enige nadeel is wel dat het spul door een stel dronken caféhouders is geïnstalleerd.
Bij het nummeren van de kabels in het kastje zijn nogal wat vergissingen gemaakt.
Als iemand bij mij op de hoek de kabel opzegt, (NB: en dat gebeurd nogal eens ivm de vele eigenaarwisseling) wordt steevast mijn kabel afgekoppeld.
Als ik dan bel krijg ik te horen dat het wel eens 14 dagen kan duren om een monteur te sturen.
Tegenwoordig sluit ik mezelf maar weer aan al het weer is zover is want 14 dagen wachten op iemand die even een kabeltje verwisseld is onacceptabel.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
14 dagen is wel erg lang.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
waar ken ik dit van ook bij multikabel is het afsluiten van de verkeerde abonnee schering en inslag, u zult wel niet betaald hebben is steevast het antwoord.de klant moet dan middels een schriftelijk bewijsstuk(rekenigafschrift) eerst bewijzen dat er wel betaald is. vervolgens komen ze als ze zin hebben je wel weer een keer aansluiten. dit hele traject duurt 10-20 dagen. begrijp mij goed mensen die werken kunnen fouten maken ,maar laat de klant daar niet de dupe van worden.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Nadat het tot eindeloze discussies met UPC had geleid heb ik het uiteindelijk zelf opgelost op een minder nette maar wel effectieve manier.
Ik heb de kast opengebroken en alle nummeringen van de kabels op de juiste manier veranderd.
Daarna heb ik UPC gebeld en verteld dat vandalen het kastje gesloopt hadden.
14 dagen later hebben ze er een nieuw slot ingezet.
Sinds die tijd geen probleem meer.
Ik heb de kast opengebroken en alle nummeringen van de kabels op de juiste manier veranderd.
Daarna heb ik UPC gebeld en verteld dat vandalen het kastje gesloopt hadden.
14 dagen later hebben ze er een nieuw slot ingezet.
Sinds die tijd geen probleem meer.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
14 dagen later pas, als de echte vandalen nou eens langs geweest waren.zo zie je maar weer de kabelbedrijven zijn niet echt snel
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Tja , de kabelbedrijven hebben een bewakingsdienst bij de kastjes staan.?.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Nu ik al een paar jaar klant van XS4ALL ben nooit meer last van een wegvallende internet verbinding. Met Chello kon ik er op wachten om weer eens niet te kunnen internetten. De keren dat ik contact had met de helpdesk was NOOIT tot tevredenheid en hielp nooit om een storing te verhelpen. Als eerste lag het probleem altijd bij mij volgens UPC en nooit bij hen. Hun Amerikaanse werkwijze mogen ze in hun aars steken, hufters.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Geplaatst op 28 Apr 2006 16:43 door michel21
--------------------------------------------------------------------------------
Toch heeft UPC een Award gewonnen voor beste callcenter met meer dan 100 seats. UPC is erg aan het werk met de klantenservice, en mensen nemen ook totaal niks positiefs aan van UPC de laatste tijd, eenmaal slecht, altijd slecht.
Ik vind dit namelijk nogal zwart wit.
Ook UPC kan verbeteren en hun producten beter leveren, dus waarom altijd het eeuwige gezeik op UPC. iedereen denkt maar aan de slechte dingen, bekijk het eens positief.
Ik vind het een hele eer voor UPC dat ze die award hebben gewonnen!
Proficiat!!
Nu neem van mij aan UPC is en blijft een crimineel bedrijf. Ik heb net zoveel vertrouwen in de verbetering van UPC als de genezing van een pedofiel. Misschien zijn ze dat wel HI
--------------------------------------------------------------------------------
Toch heeft UPC een Award gewonnen voor beste callcenter met meer dan 100 seats. UPC is erg aan het werk met de klantenservice, en mensen nemen ook totaal niks positiefs aan van UPC de laatste tijd, eenmaal slecht, altijd slecht.
Ik vind dit namelijk nogal zwart wit.
Ook UPC kan verbeteren en hun producten beter leveren, dus waarom altijd het eeuwige gezeik op UPC. iedereen denkt maar aan de slechte dingen, bekijk het eens positief.
Ik vind het een hele eer voor UPC dat ze die award hebben gewonnen!
Proficiat!!
Nu neem van mij aan UPC is en blijft een crimineel bedrijf. Ik heb net zoveel vertrouwen in de verbetering van UPC als de genezing van een pedofiel. Misschien zijn ze dat wel HI
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
UPC vergelijken met een pedofiel, nee dan ben je ziek.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Ik geloof dat we Hasjroker maar gewoon niet serieus moeten nemen, een beetje negeren lijkt me het beste. Wat heeft hij nu voor een inbreng op het forum?
Hoop dat de moderator hier eens ingrijpt, want dit is ongezond bezig zijn.
Hoop dat de moderator hier eens ingrijpt, want dit is ongezond bezig zijn.
Re: Al dat gezeur over UPC, toch winnen ze een award!!
Ik ben het helemaal met je eens.