LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk via l.v.o.w.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bertgang
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2006 14:56

Re: thuiswerk via l.v.o.w.

Ongelezen bericht door bertgang »

Hallo mensen

Ik lees alweer zoveel **** over het LVOW wanneer word er nu wat aan gedaan.Ik geloof dat er al weer genoeg aan de bel is getrokken,en inderdaad de LVOW en het inkasso unie zijn dezelfde onderneming.
Dus is de vraag wanneer worden deze oplichtings praktijken eens een halt toegeroepen????????? En mensen laten wij onze krachten eens echt bundellen en er wat aan doen .

Bertgang

Maartenn
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2007 22:31

Re: thuiswerk via l.v.o.w.

Ongelezen bericht door Maartenn »

intrum doet dit volgens mij niet meer.. zie er ook niets over op
http://www.intrum.nl

gcorecorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:21

Re: thuiswerk via l.v.o.w.

Ongelezen bericht door gcorecorp »

Beste benadeelde medeburgers,

Net zoals alle andere ben ook ik er in getuind.
Er zijn veel malifide bedrijven aktief in Nederland maar l.v.ow. spand toch wel de kroon.Ik kreeg een keer een adres van een bedrijf van l.v.o.w. en die heb ik gebeld en weet je wat ze zeiden dat ze nog nooit hadden gehoord van l.v.o.w. Dat zegt toch genoeg! Ik wacht het gewoon af en hoop dat ik mijn kalmte kan bewaren gezien ik toch een groot justitieel verleden heb, en in de gevangenis heb je tenminste nog rust.
Weten jullie wat ik nou het ergste vind van hun dat ze zelfs de armste mensen bedriegen en oplichten gesteundt en beschermd door de overheid dus kom mij alsjeblieft niet vertellen dat ik me aan de wet moet houden.
Dhr. G. Gulsen

wianada
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2007 12:25

Re: thuiswerk via l.v.o.w.

Ongelezen bericht door wianada »

Beste lezers

Ik ben een van de gedupeerde door LVOW. Ik ben een lid van LVOW maar tot nu toe geen geschikte thuiswerk aangeboden door LVOW. Ik heb geinfomeert dat ik wil geen werk meer hebben. Ik krijg een brief dat ik een jaar contract hfftt bij hun. Alstublieft help! :roll: :roll:

Gesloten