LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ingegaan op Duisenbergregeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom

Re: Ingegaan op Duisenbergregeling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het lijkt er wel op alsof er mensen zijn, die al het vertrouwen in het recht verloren hebben.

Die geloven in het recht van de sterkste, het recht van de brutaalste, het recht van de meeste dreiging, het recht van van het meeste geld..

Vooralsnog behoor ik niet tot de "groep feeks".

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Die geloven in het recht van de sterkste, het recht van de brutaalste, het recht van de meeste dreiging, het recht van van het meeste geld..
Beste ´Ik was een beetje dom en het ziet er niet naar uit dat daar voorlopig ook maar enige positieve verandering in komt´
Ik geloof niet in het recht van de brutaalste, de sterkste, de meeste dreiging en het meeste geld. Want dat is geen recht. Ik geloof inmiddels wél in de macht van de brutaalsten, de sterksten etc. Dat dat niet altijd evenveel met recht te maken heeft, moge duidelijk zijn. Ook voor jou hoop ik. Hoewel 'recht' op dit forum schijnt te betekenen, het gelijk aan je zijde te krijgen, hetgeen ook weer heel wat anders is.
Ben jij zo'n kuddedier dat je denkt dat je bij een groep hoort wanneer je een bepaalde mening hebt?
Vooralsnog behoor ik niet tot de "groep feeks".
Ik ben Faeks, geef mijn persoonlijke mening en ben onafhankelijk. Zelfs als er al een groep Feeks zou bestaan, zou ik me er niet bij aansluiten. Ik heb het niet zo op clubjes, stichtingen, groepjes etc. zeker niet meer sinds ik dit forum ken :roll: :wink:

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

k heb het niet zo op clubjes, stichtingen, groepjes etc. zeker niet meer sinds ik dit forum ken
Je moest eens weten waar ik het niet meer op heb sinds ik dit forum ken... :wink:

Liefs,
Martin

Bep K

Ongelezen bericht door Bep K »

Martin ik woon in Zeeland jij toch ook :?: Misschien samen eens overleg plegen over Dexia :lol:

Bep

Martinvdm

Een keer 'in real life' brainstormen lijkt me wel een goed idee...

Hou me daarom zeker aanbevolen...

Groet,
Martin

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Lieve :shock: Martin,
krijg jij hier dan geen kippenvel van? Dat krijg ik zelfs nog wel :roll: :shock:
Raadsman William Schonewille van de stichtingen Leaseverlies en Eegalease concludeerde aan het einde van de zittingsdag dat het gerechtshof de Duisenberg-regeling verbindend kan verklaren op grond van de nieuwe Wet collectieve afwikkeling massaschade. Hij sprak mede namens Dexia: "Dit is een alleszins redelijke regeling, die getroffen is met belangenorganisaties van het eerste uur."

Martinvdm

Raadsman William Schonewille van de stichtingen Leaseverlies en Eegalease concludeerde aan het einde van de zittingsdag dat het gerechtshof de Duisenberg-regeling verbindend kan verklaren op grond van de nieuwe Wet collectieve afwikkeling massaschade. Hij sprak mede namens Dexia: "Dit is een alleszins redelijke regeling, die getroffen is met belangenorganisaties van het eerste uur."
Hier gaan dus alle haren bij mij overeind staan...

Maar dat is te verwachten nu het UUR U voor Dexia is aangebroken. Ze zullen alles uit de kast halen en alles proberen om de WCAM er door te drukken...

Groetjes,
Martin

Gesloten