LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaringen met webshop IT-Bazar?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Linda40

Re: Wie heeft er ervaringen met webshop IT-Bazar?

Ongelezen bericht door Linda40 »

Ook ik ben opelicht door It-Bazar, gsm besteld 26 Januari, werd maar niet geleverd, uiteindelijk werd mijn bestelling geannuleerd en zou ik mijn geld terug krijgen, nog altijd niets, de dag dat ik er achter kwam dat de website uit de lucht was heb ik contact gezocht met diverse instanties om er achter te komen of er een failiesement aanvraag was ingediend, toen nog niet, maar nu dus wel. Ik zou ook heel graar mijn €180,00 terug zien

kjw

Ongelezen bericht door kjw »

HALLO,
OOK WIJ HEBBEN DE VERVELENDE ERVARING MET IT-BAZAR.
IK BEN NU AANGIGTE GAAN DOEN BIJ DE POLITIE EN WIL DE BRIEF AANGETEKEND OPSTUREN NAAR DE CURATOR.
WIJ HEBBEN EEN I-POD BESTELD, OP 9 DECEMBER, KWAM NIET, GEBELD, GEMAILD (HIJ WAS NIET IN VOORRAAD, ZEIDEN ZE)
DAARNA ZOUDEN ZE HET GELD TERUG STORTEN, TOT OP HEDEN NIETS ONTVANGEN.
WEER GEMAILD, GEBELD ENZ. NIETS.
HET GAAT OM HET BEDRAG VAN 333.50 EURO.
ONZE HOOP IS NATUURLIJK HET TERUG TE KRIJGEN. ZO VERPESTEN ZE HET OOK, VOOR ANDERE INTERNETBEDRIJVEN.
WAT HEEFT NOG ZIN?
KJW
[/b]

timdebuyser

Ongelezen bericht door timdebuyser »

hallo,
ik heb op 6 maart 2007 een samsung E 500 gekocht van 250€
heb ook nog steeds niets ontvangen
site opgedoekt, telefoon is niet bereikbaar.
ben ik mijn geld kwijt?hoe zit het bij jullie...
tim de buyser uit belgië

J.Termeer

Ongelezen bericht door J.Termeer »

Zelfde verhaal voor mij. Ik heb een IPOD Vido besteld ter waarde van 360 euro. Nooit gekomen.

advanhezik

Ongelezen bericht door advanhezik »

Hoi,
Hier even een reatie over IT-Bazar.
Mijn Zoon Rick (14 jaar) heeft vorig jaar van zijn duur verdiende geld bij IT-Bazar een Sony PSP Value Pack Special Deal pakket gekocht(05-05-2006) garantie tot 05-05-2007 prijs €209.25
Enkele maanden geleden heb ik IT-Bazar gebeld ivm een defect beeldscherm.
Ik kon hem opsturen en als ze meer wisten zouden ze mij bellen.
Ik heb de PSP opgestuurd.
Lange tijd gewacht en zelf nog maar eens geinformeerd.
Ze hadden hem ontvangen en doorgestuurd voor reparatie.
Hij zou retour gestuurd worden als hij gemaakt was .
Geruime tijd later nog maar eens gebeld maar hij was nog niet retour bij IT- Bazar.
Dus we waren tot voor kort nog vol goede moed in afwachting van........
Vandaag 20-04-2007 nog maar eens gebeld op veler verzoek van mijn zoon Rick,maar geen gehoor bij IT-Bazar
Zag zojuist op deze site dat wij niet de enige zijn die problemen hebben met IT-Bazar.
Mijn enige hoop is dat het bedrijf dat hem repareert of al gerepareert heeft de PSP naar mij toe stuurt.(als hij nog daar is)
Ik weet alleen niet of ze mijn gegevens hebben.
Ik heb de orginele aankoopbon in mijn bezit hierop staan misschien gegevens die zij nodig hebben. WIE HELPT RICK???

carnage28

Ongelezen bericht door carnage28 »

Hoi,

Ik heb juist wel een goede ervaring met it-bazar.
Ik heb september 2006 een Nokia 3250 bij hun gekocht.
had hem besteld en omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde wilde ik zelf de telefoon ophalen en daar betalen.
kreeg ik een paar dagen later een briefje in de brieven bus dat ik in utrecht een pakketje van it-bazar kon ophalen omdat ze het bij mij thuis wilde bezorgen maar er was niemand thuis.
dus ik bellen naar it-bazar en kreeg een aardig dame aan de telefoon.
ik kwaad omdat ik de telefoon zelf wilde ophalen en niet dat hun hem opsturen. ik vertelde de vrouw ook dat ik nu het idee had dat ze een baksteen hadden gestuurd ipv mijn telefoon omdat ze het dus zelf op gingen sturen.
maar de vrouw begreep me wel een beetje dus ze vertelde mij dat ik de telefoon op kon halen in Utrecht (bij het bezorgings bedrijf) en dat ik de telefoon een week kon uitproberen voordat ik hoefde te betalen!!!
dus ik de telefoon uitgeprobeerd en alles werkte goed en perfect! niets kapot of iets en pas na een week geld overgemaakt.
Volgens mij was it-bazar wel een goed bedrijf met goede service maar is er gewoon iets mis gegaan (falliet of iets dergelijks) en dat het daarom nu allemaal in de soep loopt.
ik vind het wel heel erg voor jullie dat jullie er allemaal een probleem mee hebben en ik hoop dat het goed komt en jullie het product of jullie geld krijgen!

mvg

Sander

Janent

Ongelezen bericht door Janent »

Helaas heb ik moeten vernemen dat dit bedrijf failliet is verklaard.
Wel wil ik via deze weg melden dat ik altijd op tijd mijn telefoons heb binnen gekregen en altijd met een goede services.
Ook toen mijn telefoon na een aantal dagen niet bleek te functioneren was het probleem binnen 2 weken opgelost en als aardigheidje voor het lange wachten zat er een zak met pepernoten bij.
Het was tenslotte Sinterklaas........
Zo kan het dus ook, maar ik lees hier over dit bedrijf veel kommer en kwel.
Ik kan die ervaring gelukkig niet beamen, maar wel heel vervelend voor al die mensen die nu met de gebakken peren zitten. :oops:

kjw

Ongelezen bericht door kjw »

HALLO ALLEMAAL,

Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik heb wel zo iets van, wat is dit nu. Van ons wordt verwacht dat we aangifte doen, zelfs krijgen we een brief van Politie Rijnmond, de curator krijgt de aangifte en vervolgens hoor NIETS meer. :(
Al die gedupeerden, hebben zij ook niets meer gehoord?
Al hoor je maar IETS, dat maakt dat je erbij word betrokken, maar niets horen?
Toch hoop ik voor ons, maar ook voor de anderen, dat er wat uitkomt.
Ron Ritzema, ik weet niet wat jij doet, maar jij reageert niet meer op mijn mailtje, dus wat verwacht je dan?
Laat wat van jullie horen, laat de mensen zien, DAT er wat word gedaan. :?: :?: :?:
gr. kjw

Gebruiker123

Ongelezen bericht door Gebruiker123 »

Hallo,

In 2006 heb ik bij itbazar een psp gekocht, geld overgemaakt op de aangegeven rekening, en pakketje gewoon netjes binnengekregen. Zoals ik zie is dit een van de weinige goede ervaringen met itbazar. Ik wens jullie allemaal veel succes met de aangifte, etc.

C!

Ongelezen bericht door C! »

Hallo,

Ik heb mijn nintendo gekocht bij IT-Bazar!
Maar hij is kapot gegaan, en het was nog in de garantie periode, dus heb ik mijn pakketje opgestuurd naar het adres. Nu blijkt dat hij daar wel is aangekomen. ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen maar dat is niet gelukt niet via de telefoon en niet via de e-mail. dus ben ik naar het postkantoor gestapt. zij konden mij niet verder helpen. dus toen heb ik met de kvk gebeld omdat er een nummer op mijn factuur stond! Nu blijkt dus dat het failliet is, en een ander bedrijf het over heeft genomen. Dus toen kreeg ik het nummer van de advocate van IT-Bazar. die heb ik gebeld en nu moet ik een e-mail sturen met het bewijs erin en een brief die ik heb gestuurd! ze weten niet of ik mijn nintendo terug krijg, maar ik weet dat ik hem toch echt wel terug ga krijgen.

Jullie kunnen een vergoeding bij haar opvragen!!
Ik zou het wel doen!!

Success

Gesloten