LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia Aanbod

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Pewi,

De coulance regeling is net als een rechtszaak, een individuele zaak.
Het is afhankelijk van de persoonlijke situatie hoe dit kan uitvallen.
PAL wordt door tegenstanders vaak kwalijk genomen altijd de harde lijn te volgen, dit is niet zo.
Wij bekijken per individuele situatie wat de mogelijkheden zijn en dat betekent ook dat wij soms als mogelijkheid meegeven om de Duisenberg regeling te accepteren of een verzoek tot een coulance regeling in te dienen.
Voor diegene die door willen gaan gaan wij door het vuur, maar voor diegene die gezien de persoonlijke situatie er anders voor staan, zijn wij ook zo realistisch om alternatieven aan te dragen zoals de Duisenberg regeling of een coulance regeling.
In de situatie van meneer de B. (Dexia Aanbod getekend en een niet betaalde restschuld) is er een coulance regeling tot stand gekomen die gunstiger was als de Duisenberg regeling.
Maar nogmaals, dit wat een regeling waar rekening is gehouden met zijn persoonlijke omstandigheden en dus niet standaard is voor iedereen.

We moeten wel realistisch blijven en soms is de Duisenberg regeling of een coulance regeling in een bepaalde situatie gewoon een goede oplossing.

Voor diegene die in een andere situatie zitten en een sterk juridisch argument hebben is procederen weer een goede oplossing.
Dit laatste wordt ook bevestigd door de recente uitspraken uit Almelo en Amsterdam.
Een goede belangenbehartiger kan meedenken en samen met een gedupeerde die mogelijkheden bespreken die het best bij de persoonlijke situatie passen.

Groeten,
Piet

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Navarre »

PAL wordt door tegenstanders vaak kwalijk genomen altijd de harde lijn te volgen, dit is niet zo.
Ik had zelf ook die indruk en verbaasde me dan ook over deze tekst.
Even de zoekfunctie gebruikt en werkelijk het eerst stukje was al raak.
Noem je onderstaand stukje geen harde lijn?
Piet


Geplaatst op 08 Sep 2005 19:40 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Natuurlijk maakt Dexia meer winst, de Duisenberg regeling is een godsgeschenk voor deze misdadige bank. Wat kost hun deze regeling nu daadwerkelijk??
Er zijn geen aandelen gekocht, er is driftig gemanipuleerd met ons geld en dat heeft verschrikkleijk veel winst opgeleverd.
Dus zogemaand "kwijtschelden" kost hun niets, want er is geen restschuld door dalende koersen omdat dit via opties en andere manipulaties is afgedekt.
Wie krijgen er nu geld terug?
Dat zijn de gedupeerden die hun restschuld (die er dus niet was!) hebben betaald en op eigen verzoek een aanmeldingsformulier hebben ingevuld omdat ze in aanmerking zouden komen voor teruggave.
Die teruggave wordt gedaan uit de grote pot winst die Dexia de afgelopen jaren heeft gemaakt met hun gemanipuleer, sterker nog, het is gewoon een gedeelte van hun eigen geld wat de gedupeerde betaald heeft aan die zogenaamde restschuld.
Het kost Dexia dus ceen cent, niets, nul komma nul, nada.....
en Dexia maar lachen en meer als honderdduizend gedupeerden blijven nog steeds betalen aan deze walgelijke bank, minstens 10 miljoen euro per maand krijgt Dexia binnen voor aandelen die niet eens gekocht zijn en voor een contract wat niet eens afgssloten had mogen worden wegens het ontbreken van de benodigde vergunning.

Daarom: STOP MET BETALEN EN GA DEXIA DAGVAARDEN.
Wel in overleg met een advocaat of ons.

Groeten,
Piet
De aanval op mede-belangenbehartiger Pay-Back, is ook een milde benadering?
Op mij komt dit nogal laf over, wat blijft er in godsnaam over van "samen staan we sterk".
Je zou er beter aan gedaan hebben om dit menigsverschil op een andere manier uit te praten, had een mail en/of er een telefoontje aan gewaagd, ipv op dit forum proberen de andere belangenbehartiger zwart te maken.

Inhoudelijk is het geschil niet eens zo belangrijk, het is de manier waarop dit gebruikt wordt om er zelf glanzend uit te voorschijn te komen.

Pieter Hezemans post hier dingen die zeker van enige waarde zijn en natuurlijk zal ook Pieter wel eens een foute inschatting maken.
Geeft dat jouw het recht om onder het motto "samen staan we sterk" zo van leer te trekken?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Piet »

De rechtbank in Almelo heeft op 22 november een uitspraak gedaan in een Dexia zaak.
De uitspraak is hier te lezen :
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 2006-1.htm

De gedupeerde had 2 contracten, een Overwaarde Effect (depotconstructie) en een Profit Effect.
In 2003 heeft Dexia als schikking het Dexia Aanbod aangeboden. Dit aanbod was niet van toepassing op b.v. het Overwaarde Effect.
Op de achterzijde van het Aanmeldingsformulier stonden de volgende gegevens.
I. Overeenkomsten die, onder voorwaarden, in aanmerking komen voor het Dexia Aanbod
In het geval van deze gedupeerde was dit het Profit Effect.
II. Overeenkomst(en) die niet in aanmerking komen voor het Dexia Aanbod.
In het geval van deze gedupeerde was dit het Overwaarde Effect.

Op het aanmeldingsformulier wordt tevens verwezen naar de volledige tekst van de Overeenkomst Dexia Aanbod (zijnde een pakket van één kilo aan papier met voor de meeste gedupeerden onbegrijpelijke juridische termen).
Hierin staat o.a. :
Artikel 1.2 Dexia Aanbod
1.2.1 De verruimde mogelijkheden van het Dexia Aanbod gelden uitsluitends voor de DA-Effectenlease-overeenkomst en niet voor de NDA-Effectenlease-overeenkomst
(DA = Dexia Aanbod, NDA = niet Dexia Aanbod)

Volgens Dexia was dus het Dexia Aanbod alleen van toepassing op de contracten genoemd onder I.
Alle andere contracten, genoemd onder II. vielen dus niet onder het Dexia Aanbod.

Op bladzijde 7 van de toelichting staat ook:
Cliënten die willen deelnemen aan het Dexia Aanbod zullen moeten afzien van juridische actie tegen Dexia en haar tussenpersonen over hun effectenlease-overeenkomst(en).

En hier zit hem nu juist de val die Dexia heeft gezet.
De meeste onder ons lezen dit als zijnde van toepassing op de contracten die onder het Dexia Aanbod vallen en dus niet van toepassing voor de contracten die niet onder het Dexia Aanbod vallen, zoals b.v. het Overwaarde Effect.
Dexia meent echter dat tekenen voor het Dexia Aanbod ook betekent dat je dan afziet van juridische acties ook al vallen deze contracten niet onder het Dexia Aanbod.

De rechter in Almelo geeft het gelijk aan Dexia en de gedupeerde wordt in het ongelijk gesteld.

Tegen het vonnis wordt hoger beroep ingesteld

Dezelfde truc van afzien van juridische acties heeft Dexia ook toegepast in de Duisenberg regeling, wees dus gewaarschuwd en teken de Duisenberg regeling niet te snel.
Vele gedupeerden hebben al spijt dat ze getekend hebben, maar zitten er nu wel aan vast.

Groeten,
Piet

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Navarre »

wees dus gewaarschuwd en teken de Duisenberg regeling niet te snel.
Vele gedupeerden hebben al spijt dat ze getekend hebben, maar zitten er nu wel aan vast.
Groeten,
Piet
Hier kom ik toch graag even voor terug.

Piet Koremans, een paar vragen;

1. Hoeveel mensen hebben voor de Duisenbergregeling gekozen?

2. Hoeveel mensen hiervan hebben op dit moment spijt?

Graag een duidelijk antwoord, je kunt dit gezien je uitspraak makkelijk met cijfers onderbouwen, dus kom op deel je wijsheid in deze met het forum.

Graag ook een vermelding van de bron waar jij je cijfers vandaan haalt zodat eea verifieerbaar is.

Kom aub niet aan met die bekende telefoon/mail van je die iedere dag roodgloeiend zou moeten zijn, want daar trappen we niet in.

Het zou voor de verandering eens fijn zijn als je zelf antwoord gaf ipv het nutteloze gescheld van je aanhangers.

Navarre

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Piet Koremans zou wel gek zijn als hij in dit forum informatie zou prijsgeven, waarmee Dexia en haar vazallen (waarvan Navarre er één is) hun voordeel zouden kunnen doen.

Houdt je kruit maar droog Piet, tot het juiste tijdstip daar is om Dexia ermee om de oren te kunnen slaan.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Piet »

Navarre, Idaho en al die aliassen die je gebruikt hebt in de afgelopen jaren om jezelf te verbergen en vanuit de anonimiteit alleen maar kritiek en veelal negatieve en onterechte postings te plaatsen, Robert,

Wie ben jij om jezelf de pretentie aan te meten om op dit forum verantwoording te eisen over de inhoud van mijn postings.
Bijna 6000 gedupeerden hebben zich inmiddels aangesloten bij PAL.
Vele duizenden gedupeerden meer hebben de afgelopen tijd informatie opgevraagd over hun mogelijkheden.
In de afgelopen jaren heb ik vele, vaak emotionele, verhalen aangehoord van gedupeerden.
Vele lezers van dit forum kunnen dit beamen en weten wat hen is aangereikt en hoe de gesprekken of e-mails zijn verlopen.
Dit wijkt meestal af van de vooroordelen die sommige mensen op dit forum hebben over PAL.
Vaak heb ik iedereen die twijfels heeft en kritiek heeft op Pal uitgenodigd om bij mij thuis met een kopje koffie te kijken wat er allemaal gebeurd op een doorsnee dag en wat wij allemaal binnen krijgen aan vragen. De “helden” die PAL zo lekker onbeschoft en zonder bewijzen onderuithalen op dit forum hebben nooit gereageerd op dit voorstel.
Dus, Robert, wie ben jij dat ik mij bij jou moet verantwoorden over mijn daden en postings.
De vele vrijwilligers van PAL voelen zich regelmatig beledigd door de onterechte beschuldigingen door sommigen, die vaak ook niet eens zelf gedupeerd zijn.
Zoals zo vaak gezegd, PAL is een gratis belangenbehartiger, vele vrijwilligers vragen niet eens een vergoeding voor de onkosten die zij maken om mede gedupeerden te helpen.
PAL vraagt geen contributie en werkt niet samen met bepaalde dubieuze organisaties en advocatenkantoren. Wij bieden de gedupeerden wat zij willen en verwachten, een eerlijke mening zonder commerciële doeleinden en het aanreiken van de mogelijkheden op individuele basis.
De website van PAL is de grootste database op aandelengebied.
PAL is er als eerste bij om uitspraken en media berichten te publiceren.
Achter de schermen worden gesprekken gevoerd met vele advocaten, belangenbehartigers en informatie verstrekt aan de media en politiek.
Zeven dagen in de week staat PAL klaar voor de gedupeerden.
Wij steken onze nek uit en ik gebruik mijn eigen naam, mijn eigen e-mail adres en iedereen mag weten waar ik woon. Dit in tegenstelling tot jou, jij bent anoniem en verberg jezelf.
En Robert, jij als niet PAL aangeslotene, iemand die het Dexia hoofdstuk heeft afgesloten, jij eist van mij via dit forum om verantwoording af te leggen over mijn postings??
Kan je mij vertellen wie jij vertegenwoordigt op dit forum en wat jij hebt gedaan voor de gedupeerden van dit aandelenenlease drama dan alleen maar mensen die daadwerkelijk de slachtoffers helpen, op een onbeschofte wijze en volslagen anoniem op grove wijze onderuit tracht te halen en niets anders kan om deze volslagen onrechtmatige verdachtmakingen en beweringen over ons maar te blijven herhalen op dit forum.

Het is al vaker gezegd, alleen serieuze mensen krijgen antwoord op serieuze vragen.
De echte aandelenlease gedupeerden kunnen hiervan meepraten.

Groeten,
Piet

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Navarre »

Navarre, Idaho en al die aliassen die je gebruikt hebt in de afgelopen jaren om jezelf te verbergen en vanuit de anonimiteit alleen maar kritiek en veelal negatieve en onterechte postings te plaatsen, Robert,
Je dicht me nogal wat namen toe, dat neem ik maar ter kennisneming aan.
Wie ben jij om jezelf de pretentie aan te meten om op dit forum verantwoording te eisen over de inhoud van mijn postings.
Voel jij je wel helemaal goed Piet? Van Impact tot Belegger+ heeft men het volste recht om opheldering te vragen over hetgeen jij hier post.
Kan je mij vertellen wie jij vertegenwoordigt op dit forum en wat jij hebt gedaan voor de gedupeerden van dit aandelenenlease drama dan alleen maar mensen die daadwerkelijk de slachtoffers helpen, op een onbeschofte wijze en volslagen anoniem op grove wijze onderuit tracht te halen
Ik vertegenwoordig helemaal niemand en heb altijd geprobeerd om op een normale manier mijn zegje te doen, helaas werd ik meerdere malen onbeschoft bejegend door mensen op dit forum die toevalligerwijs zeer loyaal zijn aan jouw belangenclub.

Genoeg nu over deze niet ter zake doende randzaken, je hebt weer een mooi reclamespotje voor PAL afgegeven, maar geef nu eens gewoon antwoord op de 2 eerder gestelde vragen.
Ze zijn simpel en helder en kunnen jou vrijwaren van het geven van misleidende informatie aan mensen die hier nietsvermoedend binnenstappen.

Nog even voor alle duidelijkheid, jij stelt:
teken de Duisenberg regeling niet te snel.
Vele gedupeerden hebben al spijt dat ze getekend hebben, maar zitten er nu wel aan vast.

Groeten,
Piet
De twee simpel te beantwoorden vragen:
1. Hoeveel mensen hebben voor de Duisenbergregeling gekozen?

2. Hoeveel mensen hiervan hebben op dit moment spijt?

Graag een duidelijk antwoord, je kunt dit gezien je uitspraak makkelijk met cijfers onderbouwen, dus kom op deel je wijsheid in deze met het forum.

Graag ook een vermelding van de bron waar jij je cijfers vandaan haalt zodat eea verifieerbaar is.
Ik ben reuze benieuwd!

Navarre

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Navarre, stop eens met je gezeik. Uit eigen ervaring kan ik je wel meedelen dat ikzelf niet voor de Duisenbergregeling heb getekend en daar absoluut geen spijt van heb.
Omdat niemand in unieke omstandigheden verkeert, neem ik aan (wie werkt er ook alweer graag met "aannames"?) dat er velen zullen zijn, die net als ik die Duisenberg-nepregeling hebben verwezen naar waar die thuishoort: in de vuilniszak.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door anne_ »

Procesvoerder, uit eigen ervaring kan ik je mededelen dat ik ook niet voor de Duisenbergregeling heb getekend. Maar met een mooie persoonlijke schikking zonder al te veel kleerscheuren er vanaf ben gekomen. Alle mogelijkheden moeten door ieder persoonlijk bekeken worden.

En ehhhhh....... Navarre je gaat erg irritant worden. Respect voor iemand, een organisatie, of een belangenvereniging zou op zijn plaats zijn. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Navarre »

Navarre je gaat erg irritant worden
Ja, ik weet het, het is meestal zeer irritant als er schijnbaar lastige vragen worden gesteld.
Ik zeg met nadruk schijnbaar, want de vragen zouden toch simpel te beantwoorden moeten zijn.

En anne, mocht de irritatie wat te veel worden, probeer er dan maar overheen te lezen hoor.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door anne_ »

Ja, ik weet het, het is meestal zeer irritant als er schijnbaar lastige vragen worden gesteld.
Tussen lastige vragen stellen en iemand tot op de bodem afbranden en aanvallen ligt een wereld van verschil. Is het nu zo moeilijk om op een normale manier met iemands normen en waarde om te gaan?

Jiij heb je mening en Piet/Pal ook. Je treft niet alleen Piet maar ook al die vrijwilligers die zich belangeloos inzetten. Ik vind gewoon dat je je belachelijk maakt met je gezever. :wink:

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Navarre »

Dat mag jij vinden anne en je zult wel gelijk hebben.

Het is inderdaad belachelijk om op dit forum een volstrekt normale vraag te stellen, maar ik doe het toch. :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Pieter »

Mijn inziens wordt de vraagsteller hier tot zijn enkels afgebrand.

Maar ja. Wie ben ik. Ik val net als Navarre onder de (piet/pal) categorie: persona non grata. Ongeacht de inhoud van postings van persona non grata's worden emmers met str ont over hen heen gestort.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door anne_ »

Ja Pieter, dat krijgt iedereen die zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt. Daar weet ik alles van. Ga nu niet zielig doen, Piet krijgt net zo goed ladingen str ond over zich heen. Jullie verenigingen bedoelen het allemaal goed en verrichten prachtig werk maar dat is nog geen reden dat iemand altijd op dezelfde de persoon speelt.

Piet heeft zijn achterban en jij ook, met vrijwilligers en deskundige adviseurs. Maar doe je niet groter voor dan je ben, veel informatie komt van die deskundige adviseurs en jullie verwoorden dat op eigen naam hier op het forum. Noem gewoon de bron waar alle informatie vandaan komt. Piet is geen jurist en jij ook niet, wel weet en begrijp ik dat jullie je best doen.

Groet, Anne.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Pieter »

Anne,

Ik doe niet zielig. Ik constateer alleen een feit. Het zal mij een worst wezen wat voor str ont ik over mij heen gestort krijg. Bijvoorbeeld dat er gesteld werd dat ik ene Hoozemans zou zijn.

Mijn reactie in voorgaande posting heeft enkel en alleen betrekking tot wat jij schreef.
Tussen lastige vragen stellen en iemand tot op de bodem afbranden en aanvallen ligt een wereld van verschil. Is het nu zo moeilijk om op een normale manier met iemands normen en waarde om te gaan?
Dit geldt niet alleen voor Navarre maar ook voor mij en degene die Navarre tot de enkels probeert af te branden enkel en alleen omdat er een kritische vraag gesteld werd.

kwestie van omgansvormen. Het niet met elkaar eens kan ook op een normale manier geuit worden zonder gebruik te maken van beledigingen, insinuatie en scheldpartijen. Om vervolgens geen antwoord te hoeven geven.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door anne_ »

Pieter ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening dat de omgangsvorm van Navarra tov Piet/Pal verre van fair is. Navarre uit zich op een beledigende manier naar Pal en dat vind ik nogmaals kwalijk. Het kan ook anders, maar ja, dat is een kwestie van mentaliteit en gevoel. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Welterusten en vriendelijke groet,

Anne.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Anne, ik ben blij voor je dat je met Dexia tot een redelijk gunstige schikking hebt kunnen komen. Wat heb jij, wat anderen niet schijnen te hebben om van die bank schijnbaar een voorkeurbehandeling te krijgen? Ik neem aan (iets "aannemen" heb ik van de AFM geleerd) dat dit niet komt omdat je aan Dirk Bruneel een doos Chateau Lafitte hebt gestuurd ... In ieder geval gefeliciteerd.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door cornelis »

Gedupeerden worden vanaf het begin bespot,met kreten als eigenschuld,dollartekens in de ogen enz.
Dat is gewoonweg niet tercht,want het is dexia die aan de hand van onduidelijke informatoe en verkeerde informatie,zonder de benodigde vergunningen zonder de benodigde tweede handtekening,contracten heeft verkocht.
En nu blijkt ook nog eens dat er geen aandelen op naam zijn gekocht.
En toch zou het allemaal onze eigenschuld zijn,en het is dexia die vana het begin kehard optreed tegen de gedupeerden,mensen die het echt niet konden betalen werden verplicht op het dexia aanbod te ondertekenen voordat er sprake kon zijn voor een coulance regeling.
Alleen dat is al heel erg vuil van dexia,mensen die geen kant meer op konden die geestleijk en financieel helemaal kapot zijn gemaakt bedreigd met deurwaarders kortom een makklelijke groep om deze te dwingen het aanbod te tekenen.

Dat er een coulance regeling in het leven is geroepen betekend dat aan deze groep nooit contracten verkocht hadden mogen worden,in iedergeval geeft dexia hier mee aan dat er nergens naar is gekeken met het verkopen van de contracten,aan deze groep is op achterbakse een lening aangesmeerd,die onbetaalbaar blijkt te zijn,een lening met veel te hoge maandlasten dus,maar volgens dexia en de rechter die uitspraak heeft gedaan in het proces dat was aangespannen geeft dat allemaal niet,wanhopige gedupeerden met het mes op de keel iets laten ondertekenen is eem benaming voor.

En dat allemaal terwijl er geen aandeel op naam is gekocht,en wie is er dan onbeschoft??

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Navarre »

Navarre uit zich op een beledigende manier naar Pal en dat vind ik nogmaals kwalijk. Het kan ook anders, maar ja, dat is een kwestie van mentaliteit en gevoel. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Als jij een debat over normen en waarden op dit forum wilt beginnen dan doe ik daar graag aan mee, anne.
Open een nieuw onderwerp "normen en waarden" en dan zullen we daar vervolgens eens gaan plakken en knippen om vervolgens eindeloze verwijten over en weer te maken.

Helaas geeft Piet geen antwoord op mijn vragen eerder gesteld, wat voor mij duidelijk maakt dat hij met stemmingmakerij en onheuse voorlichting bezig is aangaande de Duisenbergregeling.

Hiermee is voor mij de kous af.

Navarre

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Dexia Aanbod

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Wat een gotspe: ene Navarre die over "normen en waarden" spreekt. Meer een vos die de passie preekt. Aan de manier waarop hij onophoudelijk in de aanval is tegen Piet Koremans en PAL kan iedereen zich een duidelijk beeld vormen over de standaard van Navarre's eigen normen en waarden. In mijn beleving: waardeloos! Ik spreek de hoop uit dat Navarre zijn woorden gestand doet en dat voor hem "deze kous" nu werkelijk helemaal af is.

Gesloten