(En ik kan NIET begrijpen dat een toch wel aardig ontwikkeld man als jij, ZO de cijfertjes kan verkrachten.....
En ik begrijp hieruit dat je nul komma nul inzicht in cijfers hebt. In jullie eigen woorden: je snapt er niks van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
(En ik kan NIET begrijpen dat een toch wel aardig ontwikkeld man als jij, ZO de cijfertjes kan verkrachten.....
Dus wanneer ik de conclusie trek dat jij op de rand van armoede leeft...... n.a.v. het bovenstaande...., zit ik aardig in de richting?En ik begrijp hieruit dat je nul komma nul inzicht in cijfers hebt. In jullie eigen woorden: je snapt er niks van.
Er valt niks toe te geven...De praktijk wordt begrensd door de cijfermatige werkelijkheid, dat geldt voor alles. Als jij 1.80 m groot bent kun jij niet een boek van een 2.20 m hoog schap pakken. Als jij gelooft dat mlm zich aan de rekenkunde onttrekt, dan geloof je in sprookjes. Ik kan het niet anders zeggen.(geef nu gewoon toe dat er van dat gegoochel met getalletjes niets in de praktijk klopt! Ik denk dat NIEMAND je een dr*ol vindt omdat je dat toe geeft......, maar je doet het niet..., hè? )
Waarom zou ik? Ik heb immers de cijfers van de corporate websites van de bedrijven zelf tot mijn beschikking. Maar blijkbaar staan daar grove onwaarheden in en worden deze cijfers totaal verkeerd gerepresenteerd.En ik hoor je gelijk al weer roepen:
"Dat is niet waar want op de site van de mlm-eikel staat dat iedereen zich te barsten werkt en dat NIEMAND iets verdient!"
Ho ho, niet zo snel. Jij gaat een bewering als dat de officiële cijfers van de mlm ondernemingen rechtstreeks het ronde archief in kunnen natuurlijk wel even staven.En dat haalt gelijk je hele verdere betoog onderuit..... Klaar. Mooi.
Dus jullie rekensommetje klopt WEL bij mlm...., maar NIET wat betreft het inkomen van de wereldbevolking?Er valt niks toe te geven...De praktijk wordt begrensd door de cijfermatige werkelijkheid, dat geldt voor alles. Als jij 1.80 m groot bent kun jij niet een boek van een 2.20 m hoog schap pakken. Als jij gelooft dat mlm zich aan de rekenkunde onttrekt, dan geloof je in sprookjes. Ik kan het niet anders zeggen.
Je blijft mensen woorden in de mond leggen. Jij leert het nooit, er valt met jou geen discussie te voeren, net als met je JvE alter-ego.Dus jullie rekensommetje klopt WEL bij mlm...., maar NIET wat betreft het inkomen van de wereldbevolking?
******Canadian Herbalife Marketers Fined $150,000
for Operating Illegal Pyramid Scheme
Competition Bureau
Ottawa, Canada
November 23, 2004
Herbalife Class Action Settlement Reveals "Secret" Business, Similar to Amway/Quixtar's Exposed on NBC Dateline
July 14, 2004
A $6 million settlement reached by attorneys for victims of Herbalife and its recruiting organization, The Newest Way to Wealth, reveals the same type of "secret" business that was exposed at Amway/Quixtar in the May 7, 2004 NBC Dateline. Both Amway/Quixtar and Herbalife are members of the Direct Selling Association.
Pyramid Scheme Alert has formally requested that the FTC investigate Amway/Quixtar's recruiting practices. It is now expanding this request to also include Herbalife, which follows the same pattern of deception.
The victims of Herbalife's recruiters tell the same story as those interviewed during NBC's exposé on Amway/Quixtar. They are lured to recruitment meetings and told about the extraordinary income opportunity in the business, in which speakers claim they have personally become wealthy. Recruits are then told they also need to purchase books, tapes, marketing materials and attend seminars offered by the kingpins in order to become as successful as they are.
According to a story in the Los Angeles Business Journal where Herbalife is based, "The suit… alleged that top-level distributors made more money selling independent promotional materials, which were supposed to help the lower-level distributors drive sales, than on the actual sales of Herbalife products."
Is dat je enige, en officiële, reactie op het beroep dat ik doe op jouw inzicht met mijn vraag naar de precieze cijfers van actieve mlm-ers en hun tijdsbesteding?@ Econometrist,
Toedeloe.
Nu even op een serieus niveau, okè!
Kom nou eens met veroordelingen aan, suffie.....!Canadian Herbalife Marketers Fined $150,000
for Operating Illegal Pyramid Scheme
Competition Bureau
Ottawa, Canada
November 23, 2004
Herbalife Class Action Settlement Reveals "Secret" Business, Similar to Amway/Quixtar's Exposed on NBC Dateline
July 14, 2004
A $6 million settlement reached by attorneys for victims of Herbalife and its recruiting organization, The Newest Way to Wealth, reveals the same type of "secret" business that was exposed at Amway/Quixtar in the May 7, 2004 NBC Dateline. Both Amway/Quixtar and Herbalife are members of the Direct Selling Association.
Pyramid Scheme Alert has formally requested that the FTC investigate Amway/Quixtar's recruiting practices. It is now expanding this request to also include Herbalife, which follows the same pattern of deception.
The victims of Herbalife's recruiters tell the same story as those interviewed during NBC's exposé on Amway/Quixtar. They are lured to recruitment meetings and told about the extraordinary income opportunity in the business, in which speakers claim they have personally become wealthy. Recruits are then told they also need to purchase books, tapes, marketing materials and attend seminars offered by the kingpins in order to become as successful as they are.
According to a story in the Los Angeles Business Journal where Herbalife is based, "The suit… alleged that top-level distributors made more money selling independent promotional materials, which were supposed to help the lower-level distributors drive sales, than on the actual sales of Herbalife products."
Voldoende bewijs?******
Voor een heldere Nederlander is dit voldoende bewijs...enne...Ow...hihi... Amway ook al?
Goh, wat is dat nou toch toevallig, zeg!
Geen idee wat Diamand betekent.Toch nog een klein vraagje, So Be It: Ben je al "Diamand"?
MLM gaat uit van de duplicatie van het succes van de upline, en niet van visie en ondernemersschap!
MLM heeft een groot aantal tekortkomingen!!
Ja, ja......, komt-ie weer.......Een aantal hiervan zit besloten in het concept zelf, zoals potentiele (gepercipieerde) verzadiging(uh...Verzadiging? ),
inefficientie, het ontbreken van een vorm van leiding of sturing, met name als het gaat om het recruteren van distributeurs "en" het ontbreken van een duidelijke wens bij de consument om aankopen via MLM te doen. Daarnaast is er negatieve publiciteit over het onderwerp en het steeds terugkerende rechtszaken tegen MLM ondernemingen (zoals onlangs in Belgie: Belgacom versus Euphony). Ook kan het spanningen veroorzaken tussen distributeurs en hun familie en vrienden(je hebt helemaal gelijk, Econometrist ) en dient de distributeur sterk in zijn schoenen te staan om bepaalde, door het systeem opgewekte, zaken te weerstaan.
Ja. Afgelikt.Daarnaast... Dat ene rekensommetje
Precieze getallen op het gebied van omzet, winsten, aantallen distributeurs per onderneming, uitgekeerde bonussen en verdeling van de bonussen over de distributeurs zijn zo goed als onvindbaar. Dit wordt mede veroorzaakt door het feit dat veel grote MLM ondernemingen prive-eigendom zijn en dus geen wettelijke verplichting hebben deze cijfers bekend te maken. Gelikt!
Ja, jij snapt het helemaal.....Aan de andere kant is het wel vreemd, omdat potentiele distributeurs hierdoor geen toegang hebben tot cijfers over het bedrijf waar ze werkzaamheden voor gaan verrichten, en geen inzicht hebben in zaken als marktpenetratie.
Maar natuurlijk is dit ook al niet correct, toch? So Be It?
Krijgen we DAT ge***** nu weer? Over de structuur?Het blijkt, dat heel veel MLM ondernemingen, of beter gezegd de netwerken van distributeurs, lijken verdacht veel op piramidesystemen. Okè! Hier zijn misschien wel uitzonderingen op, het is zeker niet de bedoeling alle MLM ondernemingen op een grote hoop te gooien. Een aantal negatieve aspecten gaan echter wel op voor het concept MLM en gelden dan ook voor alle MLM ondernemingen. Met name in MLM's waar "business tools" een grote rol spelen is zeker wat dat aspect betreft sprake van een piramidesysteem.
Okè!
Op basis van marktgegevens en dergelijken blijkt de groei minimaal te zijn, of zelfs negatief als de groei van MLM omzetten wordt afgezet tegen de groei van de totale retail-omzet.
Voor jou duidelijkheid So Be It..."met andere woorden: het aandeel van MLM verkopen in het totaal wordt minder!"
Overigens raden veel distributeurs van Amway aan om niet aan retailverkoop te gaan doen. Zij stellen zich op het standpunt dat het "grote geld" te verdienen is door mensen over te halen ook distributeur te worden.
Dit is ten eerste in strijd met de regels van Amway, en ten tweede verwordt het systeem hierdoor meteen een wettelijk illegale kettingverkoop.
Je praat waarschijnlijk naar dat je bier drinkt.Kwakzalverij al sinds 1959, Alcitor, waaronder: Amway/Amivo, Quixtar, Herbalife en nog meer zullen er komen...
DAT bedoel ik.Biertjuh????
Dus je leeft bijna in armoede?Pikant is ook nog om te vermelden dat waar de grote wereldhonger het gemiddelde inkomstenniveau naar 50% van dat van ons naar beneden trekt, dit nog altijd 100 keer hoger is dan de eerder berekende 0,5% aan inkomsten waar de mlm in voorziet. Met andere woorden: mlm heeft slechts één procent van de economische performance zoals de derde wereld die heeft. Nou dat is een statistiek om trost op te zijn...
Waarmee je weer lekker de discussie uit de weg gaat.(De rest van je saaie betoog vind ik echt niet de moeite waard)
Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt?Precieze getallen op het gebied van omzet, winsten, aantallen distributeurs per onderneming, uitgekeerde bonussen en verdeling van de bonussen over de distributeurs zijn zo goed als onvindbaar.
Reken dan eens voor? Je loopt alleen kritiek te leveren maar onderbouwt niks en je zegt niet hoe dan volgens jou zit.En maar beweren dat men "het" snapt.... en dan vervolgens té stom om uit te rekenen wat er ongeveer wordt uitgekeerd aan de organisaties!
Uitleg: "Diamand" is de hoogste positie binnen Amway, Suffie!Geen idee wat Diamand betekent.
Een mandje voor aan je fiets?
Heb je het over jezelf?...Ps. Wie is de grondlegger van al deze kwakzalverij? In welk jaar zijn ze hiermee gestart? Met welke namen is dit bedrijf moederbedrijf uitgebreid? Welke naam had Amway vooraf? Shame on you! Discussies voeren en nog niet eens de structuur van het bedrijf kennen? Rich DeVos en Jay Van Andel...Wie zijn dit? Hondjes van jou Hondenuitlaat BV bedrijf? Foei foei foei!Je praat waarschijnlijk naar dat je bier drinkt.
Derde? Dat ben jij...een tekort aan kennis w.b.t. Amway of ben je nog steeds niet voldoende geïnformeerd?De eerste (en énige) 2 zijn hier uitgebreid behandeld, 2 wk geleden.
Noem JIJ de derde dan maar.....
Gebrek aan woorden?Ja, ja......, komt-ie weer.......
Geld zul je misschien wel WAT verdienen...respect nooit! Ow ow ow wat ben je toch een gelukkig mens of ga je ook al in America wonen?Ja, jij snapt het helemaal.....
Wanneer ik een hondeuitlaatbedrijf ga beginnen moet mij verteld worden wat ik kan verdienen...., sorry..., wat ik GA verdienen.
Een leugen? Ow...je verteld ze allemaal dat het moeilijk is om mogelijke Distributeurs te werven in Nederland, een eigen starters investering en kostbare trainingen die je daarnaast nog bekostigen moet?...ze zullen zeker direct met jou in zee gaan met jullie "systeempie", hè!Kletskoek. Gewoon een leugen.... en ongetwijfeld is er de uitzondering die de regel bevestigt.
Goh, alweer gelijk!Ja.
Inderdaad, man! Jij krijgt nu toch best wel veel wind van voren, hè!Kom nou eens met veroordelingen aan, suffie.....!
wanneer je de aanklachten leest van alle grote bedrijven kom je er achter dat hoge bomen "veel wind vangen"....
Uitleg: "Diamand" is de hoogste positie binnen Amway, Suffie!
Weer niet opgelet tijdens een meeting of ben je nog maar een Distributeurtje
Als dat de conclusie is die je uit mijn reactie denkt te kunnen trekken is het nog treuriger gesteld met je rekenvaardigheid op lagere schoolniveau dan de grootste pessimist hier voor mogelijk had gehouden.@ Econometrist,
Dus je leeft bijna in armoede?
Daarmee duid je op de uiteenzetting dat de gemiddelde wereldburger, inclusief het hongerende gedeelte, economisch altijd nog een 100 keer betere performance vertoont dat de gemiddelde mlm-er neem ik aan?(De rest van je saaie betoog vind ik echt niet de moeite waard)