@ Walter,
Aardig van je dat ik het laatste woord mag!
dus is er geen sprake van een vergissing, dus hoeft er ook niets toegegeven te worden.
Nou, je hebt je aardig aangepast aan het gedrag van de standaard Anti's!
JIJ was zelf degene die er op door ging, en het naadje van de kous wilde weten
Nee.
Laat maar zien waar ik jou vraag wat je opleiding is!
En kan je dat inderdaad.... dan ga ik maar beginnen aan mijn derde jeugd!
Stop eens met generaliseren! ik heb slechts geschreven over mijn eigen ervaringen met bepaalde mensen , gerelateerd aan NIKKEN.
Nee. Begin nu niet weer! Je gaf commentaar op mlm! Mag, maar IK ga je vragen waarom!
Heb veel gelezen over MLM iha (heel veel op internet te vinden zowel pro als contra.) en ben tot de conclusie gekomen dat het mijn ding niet is!
Goed. Mag ik vragen waarom mlm "jouw ding" niet is? Je hebt ook recht op "zomaar"!
Waarschijnlijk is het zo dat je op grond van de info die je NU hebt...., vindt dat mlm niks voor je is.........
ja in die zin ben ik dus anti, jij bent heel erg duideleijk voor, zal je ook wel redenen voor hebben, waarschijnlijk werkt het voor/door jou wel goed. nou mooi toch? betekent niet dat het voor iedereen weggelegd is, en zeker niet dat het heilig is!
Heilig zou ik het niet willen noemen...., wél de beste zakelijk mogelijkheid die er is!
Ik weet waarom. Weet jij dan, waarom niet? (FF niet letten op gepiep hier uit de gelederen!
)
En nu even geen uit het verband gerukte quotes meer ok?
Voorbeeld graag! (Lastige vent toch, hè?)
Met inkomen uit MLM ga je het van mij winnen (want ik doe er niet aan) maar daar houdt het denk ik wel op...
Is het belangrijk?
o ja en jij krijgt het laatste woord! want daar gaat het toch naar toe, dat wil je heel erg graag, dat blijkt wel. succes met het verzinnen van de laatste klapper! nu is het alleen tennissen zonder te scoren.
Nogmaals dank.
Klapper? Zoals? Ik ben er niet op uit anderen omlaag te halen zodat ik mijzelf beter voel!
Wens je veel suc6 bij alles wat je doet.
Je lijkt me een leuke vent. Wat koppig misschien wat betreft iets toegeven?
Prettige zaken. Ook voor je partner.
So be it