![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
krijg ik in augustus tijdens de jaarafrekening te zien dat ik samen met mijn vrouw in een 7 mnd bijna 3900kuub gas gebruikt heb
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
we hadden dit huis net een jaar ervoor gekocht en sinds dit ons eerste huis is was dit onze eerste grote schok die we kregen wat betreft rekeningen...
toen we onze ouders er over informeerden lieten ze blijken dat het toch wel heel erg veel was dan zouden we bijna 24uur p[er dag de kachel an moeten hebben gehad want op gas koken enzo hoeven we niet en omdat we een zonnenboilerhebben gebruiken we voor t douchen ook geen gas.
wij dus op onderzoek uit beetje gekeken hoe snel de meter bij ons liep en bij de buren als we de kachel aan deden en naar onze mening liep de onze veel sneller.
ik de nuon op gebeld... wel 6 keer
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
na 3 maanden eindelijk een telefoontje van de technische dienst dat ze m wel opkwamen halen... dat was in november 2005. we kregen er nog een brief bij met de keuze of dat nuon m zelf ging testen of KEMA.
we hebben gekozen voor KEMA omdat we niet erg veel vertrouwen meer hebben in de nuon.
we hadden destijds afgesproken dt ik de rekening niet hoefde te betalen totdat de meter was geijkt.
in augustus krijg ik de nieuwe jaar rekening.. gas verbruik was heeel erg naar beneden.. maar tot mijn schrik staat het bedrag van vorig jaar er ook weer bij. wij weer gebeld naar de nuon hoe t nou zat want we hebben nog niets gehoord van de eijkng. t antwoord? ja meneer u bent niet de enige druk druk druk... t is potverdorie bijna een jaar later en ik weet nog niets... en om eerlijk te zijn ik heb er totaal geen vertrouwen meer in... mn oude meter ligt ergens op een plankje te wachten op een test komt allemaal stof op en in als ze m al niet kwijt zijn...\
ik vind dit toch echt te triest voor woorden... nuon een bedrijf wat,als ik t goed hoorde vele miljoenen winst had vorig jaar, laat mij gewoon peentjes zweten al bijna een jaar over een rekening van 1400 euro en om eerlijk te zijn is dit voor mij als beginnend huiskoper een flinke domper.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)