LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Teak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
knuffie03
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2011 22:24

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door knuffie03 »

Wij hebben ook bij Topteak Wijnegem gekocht, een aanbetaling gedaan van 30%,maar nu horen we niets meer van hun. Website werkt niet meer, telefoon ook niet meer. Gsm neemt niemand op... Iemand hier ook gekocht zonder reactie? HOe zouden we onze aanbetaling terug kunnen krijgen?

artanis
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2011 14:51

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door artanis »

Is de zaak ECHT falliet. Wil dit opvolgen daar ik als tevreden klant net compleet interieur terwaarde van paar duizend euro wou investeren bij "heropnening". Ik heb "slechts" éénmalig ONLANGS zaken gedaan met filiaal in Wijnegem en dat was perfect. Wij kochten een ronde tuintafel twv een paar honderd euro. Deze moest nog behandeld worden en een gat ingemaakt voor parasol. Tijdens de laatste dag voor sluiting gingen we deze ophalen maar ging niet in de wagen. De winkel was half leeg en er was andere verkoper. (jonge kerel) die zeer bereidwillig was. Het was op een zondag. Daar we op slechts 5 minuten per wagen wonen beloofde hij dinsdagvoormiddag de tafel gratis te leveren. In allerhaast vergaten we onze factuur en dus ook bewijs van betaling terug mee te nemen. Met bang hartje hebben we afgewacht maar tafel werd netjes dinsdagochtend afgeleverd. Dus op dat gebied moet ik zeggen prachtige service. Ik hoop echter dat alles op een vergissing berust en de zaak verder blijft want anders kan ik opzoek naar nieuwe meubeltjes. :-) Wat de vraag betreft op MARKTPLAATS ? Ik weet wel dat op 60% van de meubels in Wijnegem een nummer stond. Een reservatienummer zei de verkoopster, al deze meubels waren reeds verkocht via een BIEDINGSITE/AUCTIONSITE, waarschijnlijk dus inderdaad Marktplaats. Graag verdere follow-up van andere mensen. Zijn de filialen in Nederland ook gesloten ?

erik.e
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2011 11:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door erik.e »

Topteak nederland en belgie zijn inderdaad al een gehele tijd gesloten en niet zo gek ook denk ik,omdat wij daar toch wel leuke meubels gezien hebben maar gelukkig niets gekocht moesten wij op zoek naar een andere winkel,nu hebben wij een winkel gevonden in uden simpel met dezelfde meubels als topteak maar toch wel van betere kwaliteit en het voordeel is dat de mensen daar geen aanbetaling vragen op bestellingen en daadwerkelijk doen wat ze beloven. dus misschien voor diegene die nog teakmeubels zoeken daar eens gaan kijken
Laatst gewijzigd door erik.e op 30 apr 2011 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

broekskes
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011 13:54

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door broekskes »

Hoe heet de winkel in Uden?
Kan iemand mij dat vertellen?

artanis
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2011 14:51

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door artanis »

Daar ik er niet meer terecht kon en ik absoluut één bepaalde kast wou die ik enkel ooit zag bij TT, na veel zoekwerk gekomen bij Teakwinkel Nijlen. daar hadden ze de identieke kast ook, en veel goedkoper. Gratis levering bovendien, zelfs daags na aankoop, en vriendelijke bezorgers

erik.e
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2011 11:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door erik.e »

De winkel in uden heet de teakschuur

broekskes
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 mei 2011 13:54

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door broekskes »

erik.e schreef:De winkel in uden heet de teakschuur
Thanks

fam brands
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2011 21:41

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door fam brands »

Ook wij zijn in uden bij de teakschuur geweest en zijn er zeer tevreden over,als je overal zo geholpen zou worden kon tros radar ophouden te bestaan. een aanrader van onze kant.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

topteakgedupeerden schreef:
Ik roep iedereen op die op enigerlei wijze gedupeerd is door topteak en /of beterteak dit te mailen naar [email protected]. Beschrijf de klacht, en indien aanwezig bestelbon bijvoegen. Vooral mensen die aanbetaald hebben maar niets ontvangen hebben worden uitdrukkelijk opgeroepen te reageren. Wellicht is e.e.a. alsnog op te lossen. Topteak BVBA bestaat nog. Als U daar al iets koopt, weiger dan om aan te betalen, omdat ook de toekomst van die BV(BA) onzeker i


Je doet alsof je iets kunt betekenen voor "gedupeerden".

Je verbergt je echter achter een yahoo adres.

Wie ben je ?
Toon eens aan wat je intenties zijn en dat je geen verborgen agenda hebt.

Tot die tijd roep ik iedereen op om geen informatie te mailen naar onbekenden.
Ik doe niet net alsof ik iets kan betekenen, maar ik KAN waarschijnlijk ook iets betekenen voor gedupeerden. Dit bewijs kan ik echter niet leveren aan diegenen die zich niet melden, dat zult U ongetwijfeld begrijpen.

Wie de zaakvoerder van topteak beter kent zal volledig begrijpen waarom ik uit bittere noodzaak hier althans een yahoo adres moet gebruiken. Uit Uw opmerking blijkt dat U (en prijs U in godsnaam gelukkig) niet weet waar deze mensen toe in staat zijn.

Wij hebben maar 1 agenda.

Wij dwingen niemand te mailen en informatie te verstrekken. Wie het niet vertrouwt moet het gewoon ook niet doen. Ik kan me voorstellen dat mensen na een aanvaring met topteak geen of weinig vertrouwen meer hebben in een goede afloop. Wie wel mailt maakt een zeer goede kans er geen spijt van te krijgen, te verliezen hebt U niets, maar de keuze laat ik geheel bij de gedupeerde(n). Niets moet, alles mag.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Je hebt niet eens een plan.
Je hebt geen naam
Je hebt geen onderbouwing.

Dubieus verhaal dit.

stofzuigertje

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn handelaren die op naam van een Junk weer elders verder gaan met zelfde verkopers maar door andere eigenaar op papier niets te halen valt...

Vooral enkele Teak handelaren verpesten het voor de goede en Google vind of ze langer bestaan en nieuwe, daar altijd voorzichtig mee zijn want je weet het maar nooit hoelang ze het volhouden.

Mijn Advies;
Koop bij een winkel die tenminste 5 jaren bestaat of is aangesloten bij CBW of andere bekende vak organisatie met garantie bij failliet, en niet of nauwelijks via Google te vinden is.

erik.e
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2011 11:56

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door erik.e »

stofzuigertje schreef:Er zijn handelaren die op naam van een Junk weer elders verder gaan met zelfde verkopers maar door andere eigenaar op papier niets te halen valt...

Vooral enkele Teak handelaren verpesten het voor de goede en Google vind of ze langer bestaan en nieuwe, daar altijd voorzichtig mee zijn want je weet het maar nooit hoelang ze het volhouden.

Mijn Advies;
Koop bij een winkel die tenminste 5 jaren bestaat of is aangesloten bij CBW of andere bekende vak organisatie met garantie bij failliet, en niet of nauwelijks via Google te vinden is.

Beste stofzuigertje

Hier heb je wel een punt natuurlijk maar ook cbw biedt geen garantie,enkel indien er bij de handelaar nog iets te halen valt,en in het geval van topteak is het een apart verhaal,deze vent doet al het mogelijke om iedereen op te lichten,als alternatief is er natuurlijk ook de mogelijkheid om meubels te kopen bij winkels met goede voorwaarden,zonder reclame te maken,wij hebben meubels gekocht bij een kleine winkel,vriendelijk geholpen en besteld,deze mensen wilde geen aanbetaling wat natuurlijk erg prettig is, de meubels zijn bezorgt en gemonteerd en netjes op de plaats gezet,verpakkingsmatrialen hebben ze meegenomen en pas toen alles naar onze tevredenheid was hebben wij betaald zoals deze mensen het ook wensen,deze mensen begrijpen het wantrouwen van de klanten en komen daaraan tegemoed door duidelijk te zeggen dat er pas een cent betaald wordt als de spullen geleverd zijn en wat betreft garantie tuurlijk afwachten maar daar hebben wij vertrouwen in door de manier van werken door deze mensen en ben daar niet bang voor persoonlijk.

maar kort gezegd,stickers op de ramen van cbw en dergelijk doet mij weinig,wordt liever als mens behandelt en te woord gestaan,service en prijs daar draait het om.

turelinckx
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2011 21:09

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door turelinckx »

Gelijkaardig verhaal ivm Topteak Wijnegem...
Heeft er iemand het adres van Wood&Style of andere gegevens van zaakvoerder 'Jan'?

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Crazyme: Degenen die wel hebben gereageerd weten inmiddels dat je de plank volledig mis slaat, maar ik dwing je niet mij te geloven. Als je de moeite zou nemen je wat meer te verdiepen in de materie dan zou je direkt begrijpen waarom ik hier op dit forum niet alles wereldkundig kan maken. Op jou mag dat een wazige indruk maken, en als je ook gedupeerd bent, neem de handreiking die ik doe dan gewoon niet aan, maar om hier nu dingen te zeggen die kant noch wal raken lijkt mij niet gepast. Mensen die conform de CBW voorwaarden gehandeld hebben (lees: niet meer dan 25% aanbetaald hebben) hoeven GEEN schade te lijden, maar dat heeft de persoon in kwestie ook een beetje zelf in de hand.

Erik e: Het is niet zo dat je alleen maar wat aan CBW hebt als er nog iets te halen valt bij de eigenaar. Het tegendeel is eerder waar. Juist als er niets meer te halen valt kan je via de CBW leden de bestelde goederen of vergelijkbaar alsnog krijgen via een andere zaak. Voor het overige ben ik het helemaal met U eens.

Tip: doe NOOIT een aanbetling van meer dan 25% bij CBW aangesloten bedrijven (ook niet in ruil voor korting o.i.d.), en doe HELEMAAL GEEN aanbetaling bij detailisten die niet aangesloten zijn bij CBW.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

topteakgedupeerden schreef:Mensen die conform de CBW voorwaarden gehandeld hebben (lees: niet meer dan 25% aanbetaald hebben) hoeven GEEN schade te lijden, maar dat heeft de persoon in kwestie ook een beetje zelf in de hand.
Probeer je gewoon een handeltje te maken ?

Mensen 25% korting aanbieden op vergelijkbare meubels die jij gaat leveren ?

Dan snap ik wel waarom je dat niet openbaar kunt maken.

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Crazyme: wederom sla je de plank falikant mis. Je weet van toeten noch blazen, maar hebt je oordeel al klaar. Tegen zo veel domheid ben zelfs ik niet opgewassen. Nogmaals: de mensen die wel gereageerd hebben weten inmiddels wat voor onzin je op dit forum uit kraamt. je maakt je zelf volstrekt belachelijk. Maar ga zo door. Jou gaan we in ieder geval NIET helpen om uit een eventuele impasse te komen, want wie niet geholpen wil worden wordt zelfs verzocht om NIET te reageren. Wij verdienen NIETS aan het bieden van een oplossing dus NEE, er is GEEN sprake van handel, maar natuurlijk geloof je me niet. Wel, dan moet je dat zelf maar weten. Waar het mij om gaat is dat ik niet kan verdragen dat er aan zoveel mensen onrecht is gedaan. Het is overduidelijk dat jij absoluut niet weet waar je over praat, dus zou het beter zijn erover te zwijgen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

topteakgedupeerden schreef:Crazyme: wederom sla je de plank falikant mis. Je weet van toeten noch blazen, maar hebt je oordeel al klaar. Tegen zo veel domheid ben zelfs ik niet opgewassen. Nogmaals: de mensen die wel gereageerd hebben weten inmiddels wat voor onzin je op dit forum uit kraamt. je maakt je zelf volstrekt belachelijk. Maar ga zo door. Jou gaan we in ieder geval NIET helpen om uit een eventuele impasse te komen, want wie niet geholpen wil worden wordt zelfs verzocht om NIET te reageren. Wij verdienen NIETS aan het bieden van een oplossing dus NEE, er is GEEN sprake van handel, maar natuurlijk geloof je me niet. Wel, dan moet je dat zelf maar weten. Waar het mij om gaat is dat ik niet kan verdragen dat er aan zoveel mensen onrecht is gedaan. Het is overduidelijk dat jij absoluut niet weet waar je over praat, dus zou het beter zijn erover te zwijgen.
Het wordt steeds geheimzinniger.

Veel beloften maar niets concreet.

Ik vraag mij alleen maar af waarom je zo fanatiek op zoek bent naar mensen zonder concreet plan.

Mag die vraag niet in het openbaar worden beantwoord ?
Het is overduidelijk dat jij absoluut niet weet waar je over praat, dus zou het beter zijn erover te zwijgen.
Ik stel vragen, jij ontwijkt ze.

Waarom ?

topteakgedupeerden
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 feb 2011 17:13

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Het wordt steeds geheimzinniger.
Veel beloften maar niets concreet.
U (maar alleen U) mag dat vinden. Degenen die gereageerd hebben weten wel beter, maar die moeite neemt U niet. In plaats daarvan vervuilt U dit forum met veronderstellingen en aannames die getuigen van een rijkelijke fantasie en weinig realiteitszin. Nogmaals, U laat zien dat U totaal niets maar dan ook NIETS van de topteak materie af weet. Doe dan niet net of U de wijsheid in pacht heeft.
Ik vraag mij alleen maar af waarom je zo fanatiek op zoek bent naar mensen zonder concreet plan.
Zie je, dat bedoel ik nou. Ik plaats slechts een oproep en U maakt er meteen van dat ik fanatiek naar gedupeerden op zoek zou zijn. Kwalificeert U elke oproep op een dergelijke wijze ? Ook schijnt U te weten dat ik geen concreet plan heb. U weet het allemaal zo goed. U zou eens moeten weten hoe concreet mijn plan is, maar nogmaals, tegen zo veel domheid ben ik domweg niet opgewassen.
Mag die vraag niet in het openbaar worden beantwoord ?
Nee, dat kan in dit geval niet, en als U van de hoed en de rand zou weten zou U ook begrijpen waarom, maar U weet helemaal NIETS. DAT is het probleem.
Ik stel vragen, jij ontwijkt ze.
Nee, dat is het hem juist. Stelde je maar vragen, maar je loopt hier te raaskallen en dingen te veronderstellen. Ben je paranormaal begaafd of zo dat je alles al zo goed denkt te weten?
Hier laat ik het bij

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door crazyme »

Antwoorden zonder inhoud. Je zegt helemaal niets.

Jouw reactie :
Stelde je maar vragen
Mijn vraag was :
Ik vraag mij alleen maar af waarom je zo fanatiek op zoek bent naar mensen zonder concreet plan.
Jouw antwoord :
Zie je, dat bedoel ik nou. Ik plaats slechts een oproep en U maakt er meteen van dat ik fanatiek naar gedupeerden op zoek zou zijn. Kwalificeert U elke oproep op een dergelijke wijze ? Ook schijnt U te weten dat ik geen concreet plan heb. U weet het allemaal zo goed. U zou eens moeten weten hoe concreet mijn plan is, maar nogmaals, tegen zo veel domheid ben ik domweg niet opgewassen.
I rest my case.

Marioelens
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2011 19:18

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door Marioelens »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gesloten