LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goh...., het lijkt wel mlm.......
-
Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......
Het is goed dat er mensen kritisch zijn mbt MLM...
Moeten ze wel kritisch zijn op MLM en niet op dingen die er op lijken zoals piramidespelen, ponzi enz...
Door hier daar goede voorlichting te geven kun je pas een objectieve mening creeeren naar de mensen toe...
En raar maar waar: Er zijn nergens zoveel mensen negatief als op dit forum...
Moeten ze wel kritisch zijn op MLM en niet op dingen die er op lijken zoals piramidespelen, ponzi enz...
Door hier daar goede voorlichting te geven kun je pas een objectieve mening creeeren naar de mensen toe...
En raar maar waar: Er zijn nergens zoveel mensen negatief als op dit forum...
-
Wat denk je zelf?Hoop alleen dat het verdere discussies niet meer vernederend zullen zijn..!
Je kinderlijke tekstjes, je smiley's, weglopen uit elke discussie waar je wat gevraagd wordt, je gekwetter in de gevallen als je het ook niet meer weet?
Lees nou voor de aardigheid je eigen bijdragen eens terug. Zie je daar de postings van een volwassen vent van 60 die weet van de hoed en de rand, die de mlm discussie op niveau weet te brengen, die vanuit zijn ervaring nieuwsgierige voorbijgangers heldere uitleg weet te geven over het systeem?
Of zien we een totaal losgeslagen, half seniele, altijd de pointe missende, zelf er ook ingetrapte, naïeve, 13-in-een-dozijn-sukkel waar ze het bij de mlm van moeten hebben?
De waanzin ten top. Naast jouw bijdragen zijn er zelfs zonder overig commentaar slechts vernederende tekst te lezen. Zelfvernedering is niet minder vernedering dan wanneer het door iemand anders gebeurt.
Je geeft altijd zo makkelijk het bewijs, Economix, wie hier de waarheid predikt...!De waanzin ten top. Naast jouw bijdragen zijn er zelfs zonder overig commentaar slechts vernederende tekst te lezen. Zelfvernedering is niet minder vernedering dan wanneer het door iemand anders gebeurt.
Laten we even bekijken wat je zonet gepopst hebt!!!:
Hmmm, erg leerzaam... Verhelderend.... Motiverend!!!!!een totaal losgeslagen, half seniele, altijd de pointe missende, zelf er ook ingetrapte, naïeve, 13-in-een-dozijn-sukkel waar ze het bij de mlm van moeten hebben?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja, natuurlijk... En dan ga ik natuurlijk over tot het soort beledigingen en vernederingen dat jij constant poogt anderen aan te doen....?weglopen uit elke discussie waar je wat gevraagd wordt,
Helemaal een schoolvoorbeeld van:
Het doel heiligt de middelen.....!
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Kijkeens hoe je je gedraagt op dit forum en andere fora! Schandalig gewoon.
Dit is een site om over mlm te praten en jij misdraagt je alleen maar. Er zit geen énkele normale posting bij...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zie je daar de postings van een volwassen vent van 60 die weet van de hoed en de rand,
Ja.
Ja. Maar sommigen hebben een erg klein snappertje...... Beetje simpel in het hoofd misschien...?die de mlm discussie op niveau weet te brengen, die vanuit zijn ervaring nieuwsgierige voorbijgangers heldere uitleg weet te geven over het systeem?
Het was weer goed je even gehoord te hebben....
Dan is het een extra fijn gevoel daarna weer onder beschaafde mensen te zijn, ipv in de "buurt" van "beesten" in de slechtste zin van het woord...
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
So be it
(Ja, ja...., mlm draagt totaal niets bij aan de economie....!
gepopst ?
Whhhhhhhhoooooeeeeeeeaaaaaahhhhhhhhhhh!
Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken...., Economix.....
So be it
(Ik kan me zo voorstellen dat je af en toe zowat uit je vel springt!!!
Maar je blijft bloemerige wartaal uitkramen en maar terugkomen om weer in je hoek geveegd te worden, hè?
)
Whhhhhhhhoooooeeeeeeeaaaaaahhhhhhhhhhh!
Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken...., Economix.....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
So be it
(Ik kan me zo voorstellen dat je af en toe zowat uit je vel springt!!!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://forum.trosradar.nl/search.php?se ... or=Sergant
Zoooo!
Dat is frappant!
Een vandaag aangemelde "sergeant" die 13 oproepen plaatst om toch vóóral te stemmen in deze poll.
Waarom zou deze "newbe" dát zo belangrijk vinden?
Zoooo!
Dat is frappant!
Een vandaag aangemelde "sergeant" die 13 oproepen plaatst om toch vóóral te stemmen in deze poll.
Waarom zou deze "newbe" dát zo belangrijk vinden?
Ik heb WEL een idee.....!Waarom zou deze "newbe" dát zo belangrijk vinden?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Één ding is zeker.......:
Alle familieleden, vrienden en relaties worden afgebeld en gevraagd om toch vooral te gaan stemmen....!
Het doel........
So be it
Jemig....!
Jij bent wel gróndig in je onderzoek, S....!!!
SBI
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jij bent wel gróndig in je onderzoek, S....!!!
SBI
-
Maar wat meer is: hij vergeet er een stemadvies bij te geven. Moeten we nu vóór of tégen gaan stemmen?
DAT mag ieder voor zich weten..., maar een beetje kinderachtig alle "zielige" slachtoffers van piramidesystemen oproepen hier te komen stemmen....,? Dan zal het voor veel mensen duidelijk zijn wie zin... of onzin verkondigt.....Maar wat meer is: hij vergeet er een stemadvies bij te geven. Moeten we nu vóór of tégen gaan stemmen?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
So be it
-
oh je bent er zo een SBI...!Het doel heiligt de middelen toch?
Ik niet....., Walter.....,oh je bent er zo een SBI...!
Vieze spelletjes is niet mijn stijl.....
"Misleiding" s een kenmerk van de Anti's hier...... en overal.....!
So be it
Wel positief dat er geen stemadvies wordt gegeven. Afin, iedereen moet maar voor zchzelf uitmaken wat ze van MLM denken. In elk geval kan het geen kwaad dat er wat meer stemmen bijkomen, geeft een duidelijker beeld wat er over MLM gedacht worden. 'k Hoop wel dat de nieuwkomers niet blind stemmen, en zich eerst wat informeren, o.a. door enkele threads door te nemen, er staan hier op dit forum voldoende pro en contra argumenten.
Zij die zich wensen te informeren over MLM, raad ik onderstaande site aan met pro en contra informatie betreffende MLM : www.angelfire.com/planet/mlmpage
Zij die zich wensen te informeren over MLM, raad ik onderstaande site aan met pro en contra informatie betreffende MLM : www.angelfire.com/planet/mlmpage
-
Waarom vermeld je niet de volgende pro sites meteen ook even:
http://mlm.eigenstart.nl
http://mlm.pagina.nl
En dan natuurlijk de links die daarop staan....
Zo krijg je een objectiever beeld.. Toch?
http://mlm.eigenstart.nl
http://mlm.pagina.nl
En dan natuurlijk de links die daarop staan....
Zo krijg je een objectiever beeld.. Toch?
Ja natuurlijk, je hebt gelijk.
Voor de objectiviteit zo je een heel nieuwe poll moeten opstarten....
Hoezo, waarom een nieuwe poll opstarten? Als mensen die hier komen eerst wat threads lezen, staat er voldoende info om zich een beeld te vormen over MLM? Maar ze moeten natuurlijk eerst zich informeren uiteraard!
Op onderstaande sites bijvoorbeeld:
PRO MLM: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmpro.html
CONTRA MLM http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmcritic.html
Op onderstaande sites bijvoorbeeld:
PRO MLM: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmpro.html
CONTRA MLM http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmcritic.html
De uitslag van deze poll is door manipulatie tot stand gekomen.
Vind polls zowiezo een erg onbetrouwbaar beeld geven.
Mensen kunnen ook blind stemmen, zoals je zelf al aangaf, of via een andere gebruikersnaam.
Vind polls zowiezo een erg onbetrouwbaar beeld geven.
Mensen kunnen ook blind stemmen, zoals je zelf al aangaf, of via een andere gebruikersnaam.
Sorry, Soldaat=Sergant. Had ik niet moeten doen. Maar die opmerking van SO Be It (Dat is hier niet geoorloofd....! Terug naar af....! ) was er net over, dus heb ik die oproepen geplaast. Ik mag toch zelf beslissen wat ik erover denk?! De oproepen zijn grotedeels weggehaald.
-
Ik zag op je site MLM angel dat Netwerkmarketing niet onderwezen wordt...
Toevallig is op de Fach Hochschule in Worms een aparte studierichting mbt Netwerkmarketing/MLM..
Zie deze link:
http://www.fh-worms.de/ebm-hm/professor ... harias.htm
Het verhaal dat het op Harvard onderwezen wordt is natuurlijk wel kul, onzin en blabla...
Toevallig is op de Fach Hochschule in Worms een aparte studierichting mbt Netwerkmarketing/MLM..
Zie deze link:
http://www.fh-worms.de/ebm-hm/professor ... harias.htm
Het verhaal dat het op Harvard onderwezen wordt is natuurlijk wel kul, onzin en blabla...
Een paper over mlm is geen aparte studierichting ... ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Hij is prof in Marketing, en hem is door Wirtschaftskammer Österreich gevraagd een studie te maken betreffende MLM in Oostenrijk. Doel van de studie was na te gaan hoeveel personen er aan MLM deden, wat is hun profiel, en waarom namen ze deel, enz. Een interessante studie.
Om hiervan plots een studierichting te maken, en te stellen dat het onderwezen wordt aan die universiteit is een verkeerde voorstelling van de feiten.
Hij is prof in Marketing, en hem is door Wirtschaftskammer Österreich gevraagd een studie te maken betreffende MLM in Oostenrijk. Doel van de studie was na te gaan hoeveel personen er aan MLM deden, wat is hun profiel, en waarom namen ze deel, enz. Een interessante studie.
Om hiervan plots een studierichting te maken, en te stellen dat het onderwezen wordt aan die universiteit is een verkeerde voorstelling van de feiten.