LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ec
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2008 16:48

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door ec »

ikben gisteren avond telefonisch benaderd door iemand van NKL
zij vertelde mij dat ik 4/8 loten kreeg door een loting die ik gewonnen had,het koste mij maar 2,50 per maand voor administratie kosten en voor het versturen van de getrokken nummers van die maand.
erg leuk,maar kreeg vandaag een sms met daarin dat ik 4 loten heb bij nkl en automatische betaling van 70 euro per maand
ik heb het nummer gebeld die het meisje mij had gegeven voor de klanten service dat nummer is 0900 4636655,dit nummer was ook van de sms
heb daar na toe gebeld maar krijg een bandje met dit is nkl u word door verbonden en dr na word er gezegt wij kunnen u niet te woord staan,en word de verbinding verbroken.
heb op dit forum gelezen ook een ander nummer en krijg het zelfde bandje
heb nu naar NKL gebeld duitsland ook via dit forum gevonden,en werd mij duidelijk verteld dat ze het nog nooit gehoord hadden en het nummer echt niet kenden en nooit loten gratis geven en ook niet in nederland zo werken.
werd erg goed behandeld en krijg snel een telefoontje van de hogere meneer van NKL
ook zodra ikzelf meer weet bv een schriftelijke bevestiging ontvang of als er geld afgeboekt word,moest ik bellen naar NKL
ben beneiuwd of er meer mensen zijn die zo benaderd zijn en of iemand weet welke telefoon nummer er nu gebruikt word,ook is t beter dat er meer mensen naar NKL bellen in duitsland.
hoop snel iets te horen vooral onder welke naam of telefoon nummer want deze klopt echt niet meer

da.niekoop
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2008 16:41

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door da.niekoop »

Vandaag werd ik gebeld door een medewerker van de NKL met de mededeling dat ik geselecteerd ben als 1 van de prijswinnaars. Ik zou minstens € 12,50 per dag op mijn bankrekeningnr ontvangen en kans maken op een van de miljoenen. Ik heb nooit meegedaan met de loterij dus vond het hele verhaal al vreemd. Die medewerker heraalde elke keer alles wat hij had gezegd en wist zelfs mijn naam en mijn adresgegevens. Later vroeg hij mijn bankrekeningnummer waarop ik antwoorde dat ik dat telefonisch nooit zal geven en dat ik alles zwart op wit wilde hebben. Hij bleef maar aandringen, op dat moment heb ik NKL via google ingetoetst en kwam terecht op de radarsite. Ik las meteen dat mensen zijn opgelicht en gaf de medewerker dit dan ook door. Ik bedankte hem voor het gesprek en zei dat hij maar een ander blij moest maken met zn praatjes. Hij wilde het gesprek maar niet beïndigen en werd zelfs agressief. NKL is dus een agressieve, oplichtersbedrijf. TRAP ER AUB NIET IN. Ik ben niet zo happig op geld dus dat heeft mij een beetje geholpen maar zonder die berichten op RADAR had ik misschien wel voor het eerst kunnen twijfelen.

Danielle N.

da.niekoop
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2008 16:41

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door da.niekoop »

De mensen die beweren dat zij wel geld hebben ontvangen werken samen met NKL oplichtersbedrijf. Ook de medewerker die ik aan de telefoon had wist mij te vertellen dat op RADAR ook positieve berichten staan en dat al die negatieve berichten over oplichterij onzin is. Ze hebben het natuurlijk al lang door en proberen zo twijfel te brengen bij mensen die ze nog willen te strikken, toen hij betrapt werd werd hij zo boos en ik heb alleen maar gelachen om zijn boosheid. Het heeft ze zeker een kwartier mobiel bellen gekost hahahahaha. Dus geloof aub die berichten niet. Deze oplichters bellen echt geen familieleden op. GELOOF MIJ HET ZIJN OPLICHTERS!!! Wil je meedoen met de loterij, doe het dan op de officiële manier en niet via een vluchtig telefoontje. Ik ga wel aangifte doen bij de politie en ook bij mijn provider, omdat ik niet wil dat op deze manier misbruik wordt gemaakt van mijn telefoonnummer. Misschien moet iedereen die bedrogen is massaal aangifte doen en dan zullen we wel zien wie die gelukkige mensen zijn die wel wat hebben gewonnen en dat ook kunnen aantonen en of ze dan de NKL steunen tijdens een officiële rechtszaak.

A3 B
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2008 21:21

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door A3 B »

Ik ben ook op mijn mobiel gebeld door een dame die een enthousiast verhaal begon over de 'staatsloterij' Winkansen van 98% en geselecteerd als mogelijke prijswinnaar...fantastische prijzen en allemaal zo voor het oprapen.... lucky me!
gedurende een half jaar, hadden ze 4 loten voor me klaarliggen a € 17,50,-
Vervolgens begon ze mijn persoonlijke gegevens op te vragen, waarop ik haar onderbrak met de opmerking "ik speel al jaren in de Staatsloterij", en toen kwam haar aapje uit het mouwtje... dit was de Norddeutsche Klassen Lotterie; en niet de Süddeutsche Klassen Lotterie, want deze was beter, mooiere prijzen, hogere winkansen etc. En wilde ze wederom mijn persoonlijke gegevens, totdat ik haar wederom onderbrak omdat IK nog niet had gezegd dat ik hieraan mee zou doen...
Dat vond ze maar een beetje dom... zulke fantastische kansen, éénmalige uitloting van mij als potentiele winnaar etc. geweldige prijzen: gigantische geldprijzen, auto's droomvakanties etc... (wie kent mijn droomvakantie...??)
na enig gesoebat heb ik het gesprek beëindigd en naar Google gezocht naar de NKL en kwam tot de conclusie dat ik juist gehandeld heb.
Wat ze niet vertellen is dat je elke maand dat bedrag kwijt bent, wat ze met je persoonlijke gegevens doen, hoe ze daar aan komen etc.
NIET DOEN dus!

chivilli
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door chivilli »

hoi,
ben der ook in gestonken,200 kwijt!
Half jaar lid geweest en vandaag kreeg ik post nieuw lot en wilden 105 euro incasseren terwijl men me gezegd had dat ik maar een half jaar lid zou zijn dus zou het nu klaar moeten wezen,dus niet.
nummer gebeld van nkl,boesche-0049-66961392.
bleek het een normaal oud duits vrouwtje te zijn die aan gaf "ïch bin nicht von die lotterie"öp zijn duits.dus conclusie ,dat ik er nu pas verdorie achterkom dat het niet pluis en voel me opgelicht.
gelijk de bank gebeld en de situatie uitgelegd en zij hebben gelijk de boel geblokkeerd en krijg de laatste 37,50 terug en verder kunnen ze me de 105 euro niet afboeken.
daarna gelijk nkl nederland gebeld 0900-4636655.
heb zeker 10 min aan de lijn gehangen voordat iemand opnam.
heb verhaal uitgelegd dat lidmaatschap nu eigelijk over zou zijn en dat ze me een lot gestuurd hebben en dat ik dat niet wil.
mijn gegevens wilde ze hebben.ik alleen me klant nummer gegeven was niet genoeg ze wilde mijn telefoonnummer en ik zei je hebt me klantnummer toch?
ja ze moest me nummer hebben en ik zei je hebt een computer maar of ik alsnog me telefoonnr. of naam kon geven.
ik me naam gegeven en ze zei in plek in nederland? ik zei ja en gaf haar gelijk de mededeling dat ik me lidmaatschap ophef en dat ik de bank al gebeld heb om jullie te blokken en verder niets meer van hun wil horen.kreeg verder geen reaktie erop en ze zou me afmelden.

wat me ook opviel was dat het adres albert zweitzer ring 22 een soort van oplichtbureau is want zij zijn ook degene die brieven versturen dat je een erfenis hebt en dat ze je gaan uitbetalen als je je gegevens doorgeeft met baknummer.is zo`n officiele advocaten brief die je krijgt.
ik heb em niet meer maar kan me dat wel herinneren en viel vandaag mijn oog op.

verder wil ik voor degene die er iets aan hebben zoek albert zweitzer -ring 22 maar eens op dan snap je wat ik bedoel.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik weet niet hoe je aan de Albert Schweitzerring komt, maar dit is hett officieële adres:
NKL Nordwestdeutsche Klassenlotterie, Überseering 4, 22297 Hamburg

chivilli
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door chivilli »

staat op het los-zertifikat=het lot dat ik toegestuurt krijgt.
en de bij gezonden brief staat het adres op.
op deze brief en lot die ik krijg staat Staatliche Lotterie-einname der Nordwestdeutschen Klassenlotterie Albert-Sweitzer-ring 22-22045 hamburg.
Duitsland.Telefoon:0049-40-66 96 13 92 en alsje dit nummer belt krijg je een bewoner uit duistland aan de lijn die er niets mee te maken wil hebben.
Dus verschilt jouw adres aardig van wat ik krijg en bedankt want nu heb ik weer bewijs dat het niet klopt en ben trouwens nu geen lid meer.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik denk dat dit 'm is:
Herzlich willkommen bei der staatlichen
Lotterie-Einnahme
BOESCHE e.K.
Albert-Schweitzer-Ring 22
22045 Hamburg

Telefon: 0180 - 5669613
(14 Cent/Min. Festnetz, ggf. andere Preise Mobilfunk)
E-Mail: [email protected]

chivilli
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door chivilli »

adres ja
telefoon:nein,nee,no....
is enige nummer wat ik gehad heb dat van 0049 enz.

kimmiegirl1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 09:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door kimmiegirl1978 »

Het telefoonnummer in nederland is 09004636655

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

@chivilli
Het nummer in dat adres begint uiteraard ook met 00-49-180. Ik denk alleen dat dat niet werkt omdat het een betaaldnr is zoals hier in Ned de 090.

chivilli
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door chivilli »

het telefoonnummer begint met 0049-40 66961392 en het verevelende is dat dat vrouwtje lastiggevallen word door bellers die voor de loterij bellen en het nederlandse nummer had ik allang gebeld om me af te melden om dat er een illigale nummer is opgegeven en dat heb ik knl duidelijk gemaakt.
deze duitse loterij is dus geen echte loterij.
in ider geval wil er niets meer mee te maken hebben en ben er klaar mee en heb me les geleerd.

sabrinadekkers
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mei 2008 22:06

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door sabrinadekkers »

Er zijn altijd mensen die zeggen dat het geen oplichterij is, maar als je goed kunt rekenen, weeet je ook dat het simpelweg onmogelijk is om een half jaar niks te winnen als je een winkans van 98% is beloofd.
98% betekend simpelweg dat je van de 180 dagen dat je meespeelt, 176 dagen iets moet winnen. Ze vertellen je dus een leugen en dat is wat mij betreft oplichterij.

En zoals ze zeggen win je minimaal €12,50 per dag, dus dat zou minstens €2200,- zijn in 6 maanden, min de €70,- voor de loten en €2,50 administratiekosten die je per maand moet betalen, totaal over 6 maanden €435,-, dan heeft iedereen die meespeelt dus zeker gegarandeerd €1765,- winst per half jaar??? Wie is er zo gul dan, dat ie zo veel geld gratis weggeeft?

Je begrijpt dus dat dit verhaaltje te mooi is om waar te zijn en dat je wel echt heel goed die €72,50 per maand moet kunnen missen om aan het einde van het verhaal niet verbitterd en een stuk armer dan je toch al was achter te blijven.

Heb je geld zat, doe lekker mee, maar moet je de eindjes toch al aan elkaar knopen, hou je geld dan maar lekker in je zak, want in werkelijkheid is die winkans de overige 2%, in plaats van de 98%.

En natuurlijk, je hoeft maar 1 keer geluk te hebben, het zal je maar gebeuren, maar helaas is de kans dat je in dit leven neerstort in een vliegtuig, nog altijd groter dan de kans dat je in dit leven een grote prijs (€50,000 of meer) wint in de loterij.

Het is maar hoe gelukkig je denk te zijn in het spel....

Voor diegenen die wel meespelen, veel geluk gewenst en het is u gegunt! Maar ikzelf ben toch liever gelukkig in de liefde!

Groetjes,

Sabrina

chivilli
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door chivilli »

haha, :D
eindelijk iemand die snapt waar het om gaat en zo`n verhaal heb ik dus ook aan de hand gehad.
bij infofilter heb ik alles geblokt dus voor reclame en dergelijke kan mijn mij tot 2011 me niet meer bellen.
deze week heeft een duits vrouwtje me proberen te bellen maar daar reageer ik niet op ze sturen me maar post dan heb ik het heft verder in handen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

deze duitse loterij is dus geen echte loterij.
Dit is een pertlnente onjuistheid. Deze loterij is zo legaal als maar kan. Vergelijkbaar met de Nederlandse Staatsloterij. Wat misleidend kan zijn is de manier waarop die obscure Annahmestellen hun systeem brengen. Hwr is ook mogelijk om gewoon een los lot te kopen.

chivilli
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door chivilli »

mispoes,
de bank heeft mij uitgelegd dat een legale loterij van nederland de bank hun rekening niet kan blokeren.
dus vond ze het vreemd dat ze deze zogenaamde duitse bankrekening wel kon blokeren.dat betekent dat het geen erkende legale lotereij van nederland was.
een duitse loterij is niet legaal in nederland wel in duistland.
dus laten we maar er over ophouden (tenzij je er zelf voor werkt ihihi,grapje) ik heb me alles laten uitleggen en overal gebld en uitgezocht en de feiten die ik al aangegeven heb is dat het mij overkomen is dat ik ben opgelicht is nu duidelijk,telefoon klopt niet,duits vrouwtje is gewoon een bewoonster daar waar het telefoonnummer gebruikt van word wat al erg genoeg is en heb gewoon de rekening mogen blokeren.
het gaat om lotereijen zoals de bankgioro loterij en bijv.de postcode loterij die zijnin ons land legaal voor de wet.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik heb ook niet gezegd dat de NKL (en ook SKL) legaal zijn in Nederland. Buitenlandse loterijen mogen geen loten verkopen in Nederland. Daarom krijg je de loten ook niet in handen. Niemand kan je echter verbieden om mee te spelen.

mrpatrick
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2008 22:10

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door mrpatrick »

Hallo mensen. Ben vandaag gebeld door de duiste staats loterij.
Nu zijden ze dat ik via mij straat un winkans heb van 96% ( bij 4 loten ) nu heb ik 2 loten genomen. Dus heb ik 80 % kans nu is het 17 zoveel per lot. Zow dom. Het gaat om 6 maanden dat je er aan vast zit ik denk ik moets ook telefonisch toesteming geefen door ja te zegen. Is er nog un maneeer om er af te komen want heb er echt geen behoeften aan zeg pff zat al paar onderwerpen over duitse loterij te lezen en word er gewoon niet blij van. Ik weet niet welke loterij het is
de man zij dat het de duitse staats loterij was. Weet iemand of heeft iemand de zelfde fout gemaakt. ? en kan je nu gelijk stoppen ? of kan je via de bank het laaten blokeren op een of andere manier .

hoop dat iemand er meer van weet word gillend gek hier.

bedank in iedergeval groeten patrick

Ik heb het gevoel dat het de slk loterij is het nummer wat de jonge gaf is 0900 4636655 maar dat numer geld niet meer. las in un ander bericht dat het nummer 0900 4636755 is, en dat is het nummer van de slk loterij. Bel ik dat nummer zegt het vrouwtje dat het nummer ok niet meer in gebruik is en dat ik het nummer van de brief moet bellen. iemand un nummer ? probeer het morgen ook wel effe in de kantoor uuren.

gegroet

cavanhelden
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:57

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door cavanhelden »

Hoi allemaal ik heb hier veel zitten lezen over skl duitse staatsloterij
ik zag daar verschillende adressen en telefoonnummers staan.
Wie kan mij zeggen wat het juiste adres is en telefoonnummer.
Want 0900 4636655 kan je niet meer gebruiken want ook ik ben er mee in zee gegaan
Ik zou ook graag een banknummer van ze willen weten want dan kan ik het laten blokkeren.
Ik hoop dat iemand wil helpen hier mee.
Met vriendelijke groetjes CA van Helden

dientje83
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:44

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door dientje83 »

Hey hey
De duitse loterij nlk heeft mij vanmorgen ook gebeld, ik ben er ook ingetrapt !!
Nadat ik deze berichtjes heb gelezen , heb ik meteen mijn bank gebeld. Ik heb toen een bankrekeningnummer (wat ik had gevonden op een andere site) doorgegeven. Ze zouden dat nummer blokkeren. Ik hoop dat het het goede nummer is. Ik weet het dus niet cker.
Voor alle mensen die er ook mee zitten.... dit is het bankrekeningnummer van nlk: 665663870
Nogmaals ik hoop dat dit het goede nummer is :D

Gesloten