LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Special Sports,Fitness First en andere.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
blackcherrymousse
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2007 11:58

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door blackcherrymousse »

Tip vpor mensen die deze rompslomp niet willen is gewoon die kleine gyms proberen..Ik vind het alleen jammer dat die kleinere centra's niet zulke geweldige apparaten hebben maar dan heb ik liever die klantvriendelijkheid en rust..

MaikelR
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mar 2007 19:59

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door MaikelR »

Ik ben zojuist verhuisd naar belgie, zal ik eens proberen de automatische inscasso stop te zetten en eens kijken wat ze gaan doen?

Of gewoon toegeven dat ik dom ben geweest en blijven betalen, zoveel mogelijk profiteren en optijd opzeggen?

Corina070
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 15:44

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Corina070 »

Ik wil ook opzeggen bij Fitness First maar ik kan nergens een correspondentieadres vinden. Mijn contract (van lang geleden) kan ik nergens meer vinden (stom, ik weet het :oops: ). Dien ik mijn opzegging dan maar gewoon aangetekend naar de betreffende sportschoollocatie te sturen?

MAXIEM

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag corina070,

Het adres van de hoofdvestiging is:

Fitness First Nederland B.V.
Bosscheweg 2 A,
5261AA Vught

Groetjes, Maxiem.

Corina070
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 15:44

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Corina070 »

Maxiem, dank je wel!

MAXIEM

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@Corina,

Graag gedaan en sukses!

Maxiem.

Corina070
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 15:44

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Corina070 »

Nogmaals bedankt voor de moeite! Opzegbrief is getypt en geprint. Overigens heb ik net daarna toch nog m'n contract gevonden (dun papiertje, zat tussen 2 andere papieren in ordner :) ) en daarop staat dat je schriftelijk moet opzeggen bij de sportschool waar je altijd sport. Daar ga ik dan morgen maar even heen, 1 kopie geef ik daar en 1 verstuur ik aangetekend per post (heb geleerd van de verhalen hier!).

Groetjes,

Corina.

Annoushka
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2007 14:16

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Annoushka »

Ik dacht dat ik de enige was die zoveel ellende heeft met Fitness First. Ik probeer al ruim 7 maanden mijn abonnement stop te zetten. Helaas, heeft het tot nu toe niet mogen baten. Ik hang bijna elke dag aan de telefoon en ik hoor steeds een ander verhaal. Ook wordt ik steeds naar het hoofdkantoor verwezen door de club en naar de club door het hoofdkantoor.
In de eerste instantie was het verhaal dat ik persoonlijk langs moest komen. Met mijn toenmalige baan werd dat vrij lastig omdat ik erg veel onderweg was en ook voor een periode naar het buitenland zou vetrekken. Ik heb dit overlegd met XXX van het hoofdkantoor en zij adviseerde mij om mijn abonnement voor een aantal maanden te bevriezen. Dit heb ik toen ook gedaan. Ondertussen ben ik met mijn vriend gaan samenwonen in Wormerveer en inmiddels werk ik in Amsterdam. Den Haag ligt niet bepaald om te hoek.. ik heb toen in februari aan de club en aan het hoofdkantoor doorgegeven dat ik ben verhuisd. Schijnbaar is een hele lastige opgave om dit aan te passen in het systeem, want ik ontvang nog steeds post van FF op mijn oud adres.
Ik mocht uiteindelijk iemand uit mijn naam langs sturen om op te zeggen. Deze persoon werd weggestuurd. Ik ben toen zelf een keer langs geweest, maar toen was de verantwoordelijke persoon er niet.
Uiteindelijk heeft mijn vriend het getouwtrek overgenomen want ik wa shet helemaal zat. En ik heb geen tijd om dag 5x op een dag te bellen in de hoop dat er iemand je te woord wilt staan. Uiteindelijk heeft mijn vriend Mirjam van de centrale administratie aan de telefoon gehad. Zij stelde dat gezien mijn achternaam ik vast niet de Nederlandse taal niet goed beheerste dus de gemaakte afspraken niet goed had begrepen. Mijn vriend heeft daar zeer verbolgen op gereageerd en haar duidelijk gemaakt dat hij allerminst gediend was van haar opmerking.
Toen ik diezelfde dag XXX wilde spreken om haar te confornteren met haar opmerking wilde me zij niet te woord staan. Heel laf!
Ondertussen had ik met XXX van de Ladies Club in Den Haag afgesproken dat zij mijn contract per eind mei zou stopzetten - omdat de verwarring volgens haar te wijten was aan interne communicatie.
Wat een opluchting! Was het dan eindelijk geregeld! Wat een illusie.. twee weken geleden kreeg ik een brief van de incasso.. op mijn oud adres! Toen ik naar aanleiding daarvan belde naar XXX vertelde ze mij doodleuk dat ze niets meer voor me kon doen omdat de centrale administratie mijn zaak verder zou behandelen. Ze verwees me wederom naar het hoofdkantoor omdat zij contact met mij hadden moeten opnemen om de zaak te bespreken. Natuurlijk is dit nooit gebeurd. XXX vertelde mij dat XXX mijn zaak had overgenomen.
Toen ik diezelfde dag belde naar het hoofdkantoor werd mij verteld dat Mirjam daar niet meer werkzaam was. En niemand wist dus hoe af wat. Mocht ik mijn verhaal van 7 maanden maar lieft 3x opnieuw vertellen.
Het zou uitgezocht worden en ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Na drie dagen belde ik zelf maar even op.. toen werd mij door de telefoniste medegedeeld dat ze nog niets wisten. En toen ik het een week later nog een keer probeerde werd ik (door de telefoniste - helaas neemt niemand de moeite om mij persoonlijk te woord staan) weer naar XXX verwezen.
Opnieuw heeft mijn vriend deze zaak weer op zich genomen en heeft hij iemand van het hoofdkantoor gesproken. Die zou de volgende dag terugbellen. We wachten nu twee weken later nog steeds op een telefoontje.

Needless to say dat we nu echt stappen gaan ondernemen naar dit waardeloos bedrijf. Dus bij deze een oproep! Ik ben er namelijk van overtuigd dat als we onze krachten bundelen. We dit bedrijf zo kunnen overspoelen met negatieve publiciteit dat ze genoodzaakt zijn om hun beleid aan te passen.

Corina070
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 15:44

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Corina070 »

Bij mij werd de contributie van Fitness First afgeschreven van een rekening waar niet mijn salaris op binnenkomt (oude en/of rekening van mij en ex). Toen FF daar de betaling via automatische incasso niet meer vanaf kon halen kreeg ik een brief dat ik niet had betaald. Ik kon niet meer sporten zolang ik de contributie van die maand niet had betaald. Nou ging ik al maanden niet meer dus dat was het probleem niet echt. Het was een vrij chaotische periode en dus ben ik dat hele FF-betaalgebeuren een beetje vergeten. Toen ik terugkwam van vakantie lag er een envelop van een incassobureau op de mat. Een rekening voor €295,- (3x €77 abonnementskosten en incassokosten). Rekening meteen online betaald en mezelf een schop onder m'n kont gegeven om het opzeggen FF nou 's te gaan regelen (zie mijn eerdere postings hier). Ging met opzegbrief naar Ladies Club, waar een verveeld meisje mij zei dat ik een afspraak kon maken met iemand om het lidmaatschap op te zeggen. Dat kon dus niet dezelfde dag, daar moest ik voor terugkomen. Ik vroeg of dat niet anders kon en dat ik een eigen opzegbrief bij me had. Zuchtend ging ze de computer in om even later te melden dat ik helemaal geen lid meer was! Ik was "gecancelled als lid" omdat er 3 maanden niet betaald was! Wauw, bedankt Fitness First! Heb haar haar handtekening en een FF-stempel op mijn opzegbrief laten zetten (voor mijn administratie) en dat was het.
Wil niemand op ideeën brengen maar misschien heeft iemand hier wat aan (Annoushka?). Incassokosten zijn ongeveer evenveel als de contributie voor de opzegmaand (terwijl je misschien toch al niet meer gaat).

lindaq8
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2007 14:20

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door lindaq8 »

Ik heb zojuist al jullie verhalen gelezen het lucht me erg op om te weten dat ik niet alleen ben in mijn problemen met fitness first.
Ik ben samen met mijn in februari 2006 naar koeweit ge emigreerd en woon hier nog steeds. Toen ik bij Fitness First ladies in den haag langsging om me uit te schrijven werd gezegd dat ik het abonnement moest afkopen omdat emigratie geen geldige reden is om een contract met ze op te zeggen!!! Toen ik het hier niet mee eens was werd mij aangeraden om dan maar contact op te nemen met het hoofdkantoor want de balie dame had geen zin meer om met mij te praten!
Na een telefonisch gesprek met het hoofdkantoor (totaal niet behulpzaam) werd verteld dat ik een opschrijvingsbrief moest sturen en dat ik daar binnen een maand een antwoord op zou krijgen. Na twee maanden (ik woonde inmiddels in koeweit) had ik nog steeds niets ontvangen. Wederom gebeld en men wist van niets. Weer een brief gefaxt en na wederom weer maanden gewacht te hebben in september 2006 gebeld. Ik kreeg toen te horen dat ik het kon afkopen door 164 euro te betalen. Dit heb ik gedaan omdat ik het op dat moment spuugzat was en de telefoontjes naar FF NL een beetje duur werden! Je word ook zo als een hond behandeld aan de telefoon dat je maar gewoon betaald om met rust gelaten te worden door ze.

Ik dacht dat toen de kous af was. Niet dus. April 2007 besluit k om op ons oude adres (waar inmiddels iemand anders woont) een PTT doorstuurservice te zetten en hiervoor te betalen in verband met de opgstuurde belastingdienst papieren. Vervolgens krijg ik ook een brief binnen van een deurwaarderskantoor betreffende FF!~! Dat ik direkt 400 euro moet betalen!! huh??
Blijkt dat ze al maanden brieven hebben gestuurd maar aangezien FF de gegeven adres verandering niet had verwerkt hadden we nooit iets ontvangen.
Inmiddels ben ik nu al maanden bezig om erachter te komen waar deze kosten dan precies voor zijn. De inkasso unie blijft ze vragen om een specificatie maar het enige wat ik nu deze week weer ontving was een creditering van 164 euro, woehoeeeee... maar of ik nog wel even de resterende 262 kon betalen, per direkt!!!!

Dit geloof je toch gewoon niet!! Wederom net gebeld met de incasso unie en ze een mail gestuurd met weer daarin het hele verhaal en een vraag om specificatie van de kosten!!

Nu maar weer afwachten en zien wat ze doen...
Heeft iemand nog tips voor me? Ik hoorde van iemand dat omdat ik ben geemigreerd ze me toch nooit kunnen vinden en het gewoon te laten voor wat het is. Maar ik wil het graag netjes afhandelen, stom eigenlijk, want FF maakt zich er niet druk om of ze dit netjes afhandelen.

Allemaal ongelooflijk maar waar, FF is een organisatie die net onder de oppervlakte opereert met zijn contracten en hier moet een eind aan komen. Als er andere mensen hier zijn die dit willen aanpakken via een advocaat dan doe ik absoluut mee.

Lindaq8

Annoushka
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2007 14:16

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Annoushka »

Zucht, wat een vreselijk bedrijf is het toch. Het lijkt wel alsof ze het erom doen. Ik krijg ook geen gehoor van de Inkassounie. Zij vragen om een schriftelijke opzegging.. maar die heb ik nooit gehad. Ik kon wel bezwaar indienen tegen de bijkomende incassokosten.
Van de week was ik het allemaal zat en stond ik op het punt om alles over te maken.. zodat ik er maar vanaf was. Mijn vriend werd hels en ik moest beloven om het niet te doen.. omdat het nu om een principekwestie gaat. Ze hebben het recht niet om mensen op zo'n hondse manier te behandelen. En hij heeft gelijk! Dus vandaag ben ik meteen op internet gaan uitpluizen of ik met mijn klacht bij de Geschillencommissie terecht kan en wat ik een rechtswinkel hierin kan betekenen. Maar aangezien ik op het werk ben en niet al mijn gegevens voorhanden heb schiet het niet erg op.
Ik ben echter zeker niet van plan om dit te laten rusten! Ik ben erachter gekomen dat in Engeland men precies tegen hetzelfde aanloopt. Namelijk gedwongen worden tot het nemen van een abonnement en het tekenen van een wurgcontract.. om vervolgens bij het willen opzeggen continu van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dank voor je verhaal.. nu laat ik het zeker niet bij zitten!
Komende week ga ik bij verschillende consumenten instanties informeren hoe we deze zaak hard kunnen maken! Als je wilt kan ik je op de hoogte houden.

Groetjes, Annoushka

novastar
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2007 21:44

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door novastar »

Wat een vreselijk bedrijf dat Fitness First! Ik ben zo ontzettend kwaad over een telefoontje dat ik net had met een medewerker van FF... Heb al drie keer een poging gedaan om mijn lidmaatschap op te zeggen, maar het lukt op één of andere manier gewoon niet. De derde keer dat ik het probeerde ben ik langsgegaan en heb een briefje getekend voor mijn opzegging. Dit briefje moest alleen nog door de manager getekend worden en dan zou ik een bevestiging krijgen. De bevestiging kwam niet.... Nog maar een keer langgegaan en kreeg weer niemand te spreken, maar zou worden teruggebeld. Dat gebeurde dus vanavond!!! De medewerker deelde mij dus doodleuk mede dat er geen opzegbriefje bij hun aanwezig is en dat ik nog een jaar aan mijn contract vastzit... LAAIEND ben ik! Uit coulance stelde hij voor om mijn "beviezingsperiode" (dit i.v.m. zwangerschap) niet mee te rekenen en nu hoef ik maar tot en met februari 2008 te betalen.... Bedankt! Dat kost me dus 240 euro! Ik laat het hier niet bij zitten... Weet alleen niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Is er iemand in het bezit van het telefoonnummer van het hoofdkantoor?

Laat het me alsjebleift weten, want ik ben echt zo boos!

MAXIEM

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag novastar,

Je bent zo boos dat je zelfs niet meer kunt zoeken via de kamer van koophandel en de gewone telefoongids. Dat is heel slecht voor je hart!!!

Fitness First
Hoofdvestiging Netherland

Bosscheweg 2A
5261 AA Vught

073-6847350

Groetjes, Maxiem.

juanf
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2007 16:19

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door juanf »

op 10 sept bezochten ik en een vriend FF in Rotterdam voor een proefles.
toen werd ons een speciale contributie prijs aangeboden maar we moesten wel direct beslissen waarbij we tot 1 okt ons konden bedenken en indien we besloten om net lid te worden we ons volledig betaald bedrag terug zouden ontvangen.
nadat we 2 dagen later terug gingen en we kenbaar maakten dat we niet lid wouden worden kregen we maar een gedeelte van het bedrag terug en waren we de zogenaamde adm. kst. kwijt van 38 euro
Hierover was er niks te vinden in de algemene voorwaarden die alleen voor de leden gelden en aangezien we hadden besloten om niet lid te worden dus niet voor ons van toepassing zijn.
maar toch kwamen we er hier met de manager er niet over uit en hadden we het maar met het verlies te doen.
Hierna heb ik het hoofdkantoor erover gemaild maar die laten ook niks van zich horen.
Ik ben echt woedend dat we zo op deze manier zijn bestolen en door hun " enge ledenwerving " zoals de consumentenbond het noemt er in zijn getrapt om eht bedrag te betalen voor dat we eruit waren ofdat we lid wouden worden.
Ik hoop dat hier een UITZENDING over komt zodat al deze oplichtpraktijken waar FF mee bezig is aan het licht kunnen komen.
Ze hebben daarom geen prijzen op internet want voor iedereen geldt een andere prijs en ook proberen ze je op een erg intimiderende wijze lid te laten worden zonder je de voorwaarden van zo'n lidmaatschap te vertellen en de nadelen ervan.
:evil: [/b]

akeur
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2007 14:21

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door akeur »

Hoi Corina,

Ik zag dat jij nog een contract had liggen van Fitness First. Kun je me dit faxen of mailen? Ik wil namelijk kijken wat de voorwaarden zijn omdat ik weer wil gaan sporten, maar niet vastzitten aan een of ander wurgcontract. Ik heb dit eerder ook bij een andere grote keten meegemaakt met een incassobureau dus dat wil ik voorkomen. Mijn emailadres is [email protected]

Ik zou je erg dankbaar zijn.

groetjes,

Alice

ninodouran
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 okt 2005 00:40

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door ninodouran »

Het is werkelijk onvoorstelbaar dat FF deze wurgcontracten blijft afsluiten....ook ik ben, na jaren lang lid te zijn geweest, de dupe geworden van stilzwijgend verlengen....
tja, de baliemedewerksters konden er ook niets aan doen, immers zij maakten de regels niet!!!!!

het wordt hoogtijd dat deze wanpraktijken aan de orde worden gesteld....

marijke03
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2007 18:46

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door marijke03 »

Hallo allemaal,

ik heb net met een vriendin ook een contract voor 3 maanden afgesloten bij fitness first ladies club den haag. XXX ( medewerker)vertelde dat we 2 maanden mochten gratis fitnessen en 1 maand betalen, 80 euro. en 1 maand van te voren opzeggen als je het toch niet wilde. een paar dagen later word mijn vriendin terug gebeld dat het verhaal dat XXX vertelde niet goed was, dit was na een gesprek met haar manager. we konden binnen 10 dagen opzeggen. dit hebben we meteen gedaan, schriftelijk en we waren langs gegaan. we wilden de manager spreken die was ern iet. we werden in een hoekje neergezet en er zou iemand komen om met ons te praten. uiteindelijk toch gebeurd. maar we konden niemand spreken. maar we werden op de lijst gezet om terug gebeld te worden. en 12 dagen later zijn we nog steeds niet terug gebeld.

vanmorgen heb ik gebeld naar de sportclub en toen werd mij verteld dat de manager ern iet was, ze was op vakantie. nou ze is er blijkbaar nooit. maar we moeten morgenochtend terug bellen. we hebben besloten om morgenochtend maar langs te gaan. maar we gaan een advocaat in schakelen, want ik heb al zoveel verhalen gelezen, hier komen we dus nooit meer vanaf. we gaan ze bombardeeren met faxen en stalken met telefoontjes, in de hoop dat ze eens tijd voor ons hebben. ik ga ook langs de rechtshulpwinkel en contactopnemen met kassa, opgelicht, radar en consumentenbond.

laten we AUB samen iets gaan ondernemen, want er zijn zoveel mensen en samen zijn we sterker. Wie wil er mee doen en iets opstarten. we moeten dit bekend maken en dit in de media gooien. liefst op tv, en als we advocaat kunnen inhuren, gaat er misschien nog iets gebeuren.

ik hoop iets van jullie te horen, en als er mensen zijn die uiteindelijk van hun contract zijn afgekomen, laat mij weten hoe dit is gebeurd.

groet Marijke

ronsas
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:59

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door ronsas »

Fitness First Nederland schrijft uit eigen beweging geld af van (willekeurige) girorekeningen. In dit geval bij mijn moeder van 81 die niet bepaald fitness minded meer is. Geld via Postbank weer terug laten storten en eventueel politie-aangifte doen van (poging tot) oplichting.
Fitness First Nederland gebruikt tegenrekening ( bankrekening) met no. 243442505.
Ter info: ieder bedrijf in Nederland kan uit eigen beweging een (automatische) incassomachtiging van iedere Nederlander met een girorekening bij de Postbank indienen zonder......de juiste handtekening en het bedrag c/q de bedragen worden gewoon van uw rekening afgeschreven!!!!!
Advies: Geef nooit, maar dan ook nooit een machtiging van uw rekening af aan welk bedrijf dan ook, zelfs niet de Nederlandse Bank.
Blijf baas over uw eigen geld!
RDB

Mandy1979
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 mar 2007 16:00

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door Mandy1979 »

Op 17 januari hebben een vriendin en ik ons laten inschrijven bij FF. Ons lidmaatschap gaat in per 1 februari (staat vermeldt op het lidmaatschapformulier). WIj gaan in de ochtenduren, want dan is er opvang en alleen dan kunnen wij sporten. Na twee keer blijkt ons al dat onze kinderen (beide 1 jaar oud) het abslouut niet naar hun zin hebben. Beide keren krijsen ze alles bij elkaar en de eerste keer haalden ouders hun kinderen weer op omdat ze spontaan meegingen huilen. De tweede keer (Vanochtend) kwamen we de opvang niet eens uit!! Nu zullen er mensen zijn die zeggen 'laat huilen', en in zekere zin ben ik het daar wel mee eens. Als het voor mijn werk zou zijn en het toch niet anders kan bijvoorbeeld. De kindjes waren vanochtend echt compleet overstuur en begonnen er zelfs van te trillen. De leidster (waarvan ik me trouwens afvraag of het wel professionele zijn) wist zich er ook geen raad mee. Daarom hebben we op een gegeven moment besloten om maar weg te gaan.

Ik heb vanmiddag gebeld met FF om onze situatie uit te leggen. Helaas was er totaal geen begrip. Ik moest maar een mail maken voor het hoofdkantoor, maar ze verwacht niet dat ze akkoord zullen gaan. Ik gaf aan dat ons lidmaatschap per 1 februari in was gegaan en dat we daarna nog 10 dagen hebben om ons te bedenken. Maar FF gaf aan dat de inschrijfdatum als startdatum geldt en niet de startdatum van het lidmaatschap ( :? , lekker helder). Ik hoop maar heel erg dat ze er begrip voor hebben omdat het om kleine kinderen gaat, maar ik ben bang van niet. Ik kan me nu al kwaad maken. Ik zit er nog een heel jaar aan vast! Als ik dit nu halverwege het contract had bedacht, of zelfs na 3 maanden had ik het anders gevonden.

Ik heb echt spijt als haren op m'n hoofd! :roll:

kim-chi
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2007 18:30

Re: Special Sports,Fitness First en andere.

Ongelezen bericht door kim-chi »

Nou FF word lekker aangeprezen :lol:
En terecht, mijn vriend was altijd een trouwe sporter bij FF 6 dagen in de week was die er.
Moet ik zeggen hij werd super behandeld.
Tot hij ernstig ziek werd niet meer kon sporten en daarom niet meer wou betalen.
Ze konden zijn lidmaatschap in vriezen voor een half jaar en dat koste hem 10 euro per maand.
Hij dat met zijn goede gedrag gedaan.
Maar eigenlijk was ik het er niet mee eens als je noodgedwongen niet meer kan sporten ga je toch geen geld vragen.
Dus ik er naar toe en het verhaal uitgelgd.
Na veel ge**** kon ik het lidmaatschap stop zetten.
Maar wat zetten die kl***** op het opzeg formulier onder reden van opzegging:
"Meneer komt te overlijden"
Nee dat is medeleven tonen hoe kan je zoiets doen naar iemand toe.
Ben je dan niet ziek in je hoofd?
:evil: [/b]

Gesloten