Re: PAS OP MET TELE2
Geplaatst: 14 dec 2006 14:09
Ik heb sinds 1 dec 06 tele2 compleet aangevraagd en sindsdien en geen telefoon meer en geen internet meer. Zowel met mijn kpn nummer en het nummer van Tele zelf kan ik niet bellen en gebeld worden. Er is geen kiestoon te horen. Niet via de modem en ook niet rechtstreeks met de aansluiting. Aan KPN ligt het niet. Die hebben 4 keer de lijn gecontroleerd en was in orde. Tele 2 kan het maar niet opliossen. Zou aan mijn netwerkkaart liggen. Hoe durven ze. De telefoonlijn doet het niet en daarom geen internet tevens. Tot donderdag deed het internet en tel nog. Zit nu al een week zonder beide. Nu sturen ze een nieuwe modem. Mocht dat niet lukken dan is het einde verhaal en zeg ik zonder pardon alles op
Wilde ook eerst tv bij ze afnemen maar wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Als je zo veel reclame maakt verleen dan een goede service. ongeacht de prijs. Mond op mond reclame is het sterkst dus dat komt niet ten goede
Gisteren is mijn oude kpn nummer overgenomen. Nog geen internet. Als ik mijn oude tel nr belde kreeg ik de heer Tille aan de lijn. Tele2 gebeld blijkt dat bij de omschakeling mijn tel nr aan een totaal verkeerde persoon 020 646 2166 hadden ze aan 020 6462186 gekoppeld.
Dus de verbindingen die via tele 2 gezien worden zijin niet mijn modem gegevens maar van een ander. Is gisteren getest. Toen de modem bij mij werd uitgeschakeld bleef de melding dat er contact was (controle wijkcentrale). Terwijl modem van alles was afgesloten. plus het feit dat ADSL lampje rood blijft terwijl die groen moet branden. Zelf gezien bij andere tele2 gebruiker en ook beaamt door medewerker van tele 2
Gist tele2 gebeld met de vraag wanneer het overgezet word en het probleem dus verholpen moet zijn. Zou een week nog kunnen duren. De feestdagen komen eraan dus dat gaat dus langer duren.
Ik heb genoeg van alle loze beloftes van ze en de fouten die zijn gemaakt. Durven ze als je opnieuw belt nog te zeggen dat de modem e.d. niet goed aangesloten zouden zijn. Hoe durven ze. Als ze verder kijken zien ze dat het euvel al gevonden is.
De klachtbrief en tevens opzegging voor niet nakomen van de gevraagde dienstverlening is de deur uit.
Wilde ook eerst tv bij ze afnemen maar wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Als je zo veel reclame maakt verleen dan een goede service. ongeacht de prijs. Mond op mond reclame is het sterkst dus dat komt niet ten goede
Gisteren is mijn oude kpn nummer overgenomen. Nog geen internet. Als ik mijn oude tel nr belde kreeg ik de heer Tille aan de lijn. Tele2 gebeld blijkt dat bij de omschakeling mijn tel nr aan een totaal verkeerde persoon 020 646 2166 hadden ze aan 020 6462186 gekoppeld.
Dus de verbindingen die via tele 2 gezien worden zijin niet mijn modem gegevens maar van een ander. Is gisteren getest. Toen de modem bij mij werd uitgeschakeld bleef de melding dat er contact was (controle wijkcentrale). Terwijl modem van alles was afgesloten. plus het feit dat ADSL lampje rood blijft terwijl die groen moet branden. Zelf gezien bij andere tele2 gebruiker en ook beaamt door medewerker van tele 2
Gist tele2 gebeld met de vraag wanneer het overgezet word en het probleem dus verholpen moet zijn. Zou een week nog kunnen duren. De feestdagen komen eraan dus dat gaat dus langer duren.
Ik heb genoeg van alle loze beloftes van ze en de fouten die zijn gemaakt. Durven ze als je opnieuw belt nog te zeggen dat de modem e.d. niet goed aangesloten zouden zijn. Hoe durven ze. Als ze verder kijken zien ze dat het euvel al gevonden is.
De klachtbrief en tevens opzegging voor niet nakomen van de gevraagde dienstverlening is de deur uit.