Ik heb een paar jaar probleemloos Internet gehad van planetinternet
Na wat prijsvergelijking van diverse Internet providers gedaan te hebben
Bleek dat de kosten van Internet lager konden worden door over te stappen naar een andere provider in dit geval Tiscali
Ik heb in mei jl.
Gebeld naar planet Internet om te infomeren wanneer mijn jaar contract is afgelopen
Er werd mij verteld dat dit 1-julie-2006 is en dat de opzegen minimaal een maand voor einde contract doorgegeven moest worden
Bij dit gesprek heb ik de opzegging doorgegeven en vermeld dat ik zou overstappen naar een andere provider zo dat de adsl lijn behouden moet worden
zij stuurde een bevestiging’s mail
Na deze ontvangen te hebben en door gelezen te hebben stond daar in vermeld
Dat het contract beëindigd zal worden op 1-julie-2007
Ik heb direct weer terug gebeld en door gegeven dat de datum niet juist is
Dit zou gewijzigd worden naar 1-julie-2006 en kreeg nogmaals een bevestiging’s mail
Wederom stond daar in dat het contract beëindigd op 1-julie-2007
Nogmaals gebeld en doorgegeven kreeg
Dit keer wel een bevestiging’s mail met einde contract 1-julie-2006
Daarna Tiscali gebeld om mij daar aan te melden en die zouden de adsl verbinding op
1-julie-2006 overnemen zij stuurde mij daarbij een nieuwe modem
Ik kreeg later nog een paar keer e-mail’s van planetinternet met daarin een bevestiging dat het beëindiging van het contract geannuleerd is
Planetinternet gebeld waarom ik deze e-mail’s krijg
Zij gaven als antwoord dat het een fout in hun systeem is
En dat de beëindiging nog wel doorging
Deze e-mail’s kon als onverzonden beschouwen worden
Op 1-julie-2006 tijdens het internetten werd de verbinding afgesloten
Ik heb de nieuwe modem van Tiscali geplaatst die direct werkte
Tot zo ver leek het goed te gaan
Op 18-julie-2006 schreef planetinternet een bedrag van mijn rekening af
Daar heb ik contact over gehad en dat zou volgens hen de laatste afrekening zijn
En het teveel afgeschreven geld zou terug gestort worden
Maar tot op heden blijven ze abonnement kosten van hun deel afschrijven
Terwijl de adsl kosten van KPN zelf wel gestopt zijn
Ik heb vanaf dat moment tot op heden meerdere malen gebeld
Hoe dit kan dan krijg ik verschillende verhalen te horen zo als
• Het beëindigsproces is blijven hangen we hebben contact met de leverancier van onze beheer systeem om dit op te lossen
• Je bent overgestapt naar een nieuwe provider en die had de op zegging aan ons
Door moeten geven van daar dat het niet afgemeld is in ons systeem
De afschrijvingen die ik vanaf september heb gekregen die heb ik door mijn bank terug laten storten en uiteraard elke volgende afschrijving laat ik eveneens terug storten
Ik word hier heel wanhopig van
Ik weet niet hoe lang dit nog gaat duren
zie ook hier onder
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=45515
maar all dat bellen word je ook niet goed van €0,10
maar geld verdienen met bellen doen ze niet meer aan mij
dus bel gratis naar planet
zo doe je dat
bel: 0800-0407 (storings dienst van kpn)
toets 1
toets #
toets 2
toets 2
toets 2
toets 1
wel wachten tot je kan kiezen