LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schonewille ruikt weer geld ..........

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Nu even serieus.Waar vreten die Schonewille en Lemstra van?Deze advocaten zeggen 4 jaar lang ,dag en nacht te hebben gewerkt voor de 120.000 gedupeerden die bij Leaseverlies zaten en dat ze geen tijd hadden voor andere zaken.Lemstra en Schonewille hebben alle donaties teruggegeven aan deze gedupeerden.Zo,waar hebben ze dan van kunnen leven in de afgelopen 4 jaar?En nu beginnen ze ook voor noppes te werken voor de gedupeerden van de beleggingsverzekering-
en.Dat kan ook wel 4 jaar gaan duren.Dan hebben deze advocaten dus
in totaal 8 jaar geen geld ontvangen.En dat geloof ik niet.So who the
f u ck is paying these expensive lawyers?Hoe kunnen ze die maatpakken betalen als ze in het Tros Radar programma verschijnen?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wordt eens wakker dejongh 1 die donaties waar jij het over hebt zijn door de boevenbank betaald zodat viezewille en lamstraal 4,5 miljoen in hun nieuw aangeschafte zakken konden houden.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Navarre »

Dejongh 1, jij moet wel iemand bij de tros hebben zitten, je posting van vanochtend is gelukkig weggehaald, helaas hebben ze vergeten jou ook weg te halen, er zijn hier mensen om veel minder verwijderd tenslotte.

Nou vooruit mocht ik je niet meer spreken voor de kerst.....

Mo'adim Lesimkha. Shanah Tova

Shalom

Navarre

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Navarre »

betaald zodat viezewille en lamstraal 4,5 miljoen in hun nieuw aangeschafte zakken konden houden.
Mag ik hieruit concluderen dat jij Schonewille en Lemstra van de SLV beschuldigd van het achterover drukken van geld voor persoonlijke doeleinden, Ad Snoeren?

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

dejongh1


Geplaatst op 03 Dec 2006 19:12 door Verstuur mail dejongh1
Nu even serieus.Waar vreten die Schonewille en Lemstra van?Deze advocaten zeggen 4 jaar lang ,dag en nacht te hebben gewerkt voor de 120.000 gedupeerden die bij Leaseverlies zaten en dat ze geen tijd hadden voor andere zaken.Lemstra en Schonewille hebben alle donaties teruggegeven aan deze gedupeerden.Zo,waar hebben ze dan van kunnen leven in de afgelopen 4 jaar?En nu beginnen ze ook voor noppes te werken voor de gedupeerden van de beleggingsverzekering-
en.Dat kan ook wel 4 jaar gaan duren.Dan hebben deze advocaten dus
in totaal 8 jaar geen geld ontvangen.En dat geloof ik niet.So who the
f u ck is paying these expensive lawyers?Hoe kunnen ze die maatpakken betalen als ze in het Tros Radar programma verschijnen?
Wat dacht je van PAL en Payback? Dacht je dat die gratis werkten?
Ze krijgen jaarlijks een vette subsidie! Daarom is het zo belangrijk om dit probleem zo lang mogelijk in stand te houden.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door anne_ »

Een volslagen krankzinnige stelling Linda. Payback vraagt een contributie en Pal is gratis, hoewel bij Pal een vrijwillige bijdrage welkom is.

In deze Sinterklaas tijd voor alle ballen met hun gebral een gedichtje:

Ongenuanceerd gebral
van een bal,
die niet wachten kan
tot hij weer uithalen zal:
maakt niet uit naar wie,
maakt niet uit waarvoor,
hij slaat erop
en hij gaat door,

hoe moet hij anders


zijn lege dagen dragen?



Al dat gedoe
en al die nijd
wordt hij nooit moe
hij krijgt geen spijt;
want waar gaat het
eigenlijk om


in dat lege leven?

Om het
stukslaan
om het stukslaan:
het stukslaan
van de tijd.

Allen een fijne en gezellige Sinterklaas dag/avond.

Vriendelijke groet,

Anne.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Payback vraagt een contributie en Pal is gratis, hoewel bij Pal een vrijwillige bijdrage welkom is.
Zeker....en daarnaast wordt er een behoorlijke subsidie opgestreken. Wist je dat niet?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Navarre.

Ik kan even niet quoten (apple compu)Ik werk nog momenteel namelijk.
Maar mijn antwoord is JA.
En als jij of zij mij daar voor willen dagvaarden bij de rechter.
GRAAG HOOR. Ik heb nog wat schade te claimen. alleen geen geld meer om zelf naar de rechter te stappen, laat ze maar komen.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door anne_ »

Je fantasie Linda is groot maar volkomen onterecht, gebral van totale onkunde.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Pieter »

Zeker....en daarnaast wordt er een behoorlijke subsidie opgestreken. Wist je dat niet
Linda,

Subsidie voor een vereniging, zoals Payback, bestaat niet.
Voor een stichting krijg je alleen maar subsidie zodra er spraken is als de stichting een maatschappelijkbelang (althans de wettelijke norm hiervan) bedient.
Aandelenlease valt niet onder deze norm.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Pieter »

Payback vraagt een contributie en Pal is gratis, hoewel bij Pal een vrijwillige bijdrage welkom is.
Verschil tussen stichting en vereniging doet zich gelden in de rechtsvorm.

Een vereniging is een rechtsvorm die gebasseerd is op een democratische instituut met een doelstelling, de rechtsvorm bestaat uit leden die stemrecht hebben die het bestuur kiezen of wegstemmen en daarmee invloed uitoefenen op uitvoer van de doelstelingen. Leden hebben een rechtspositie en vormen de vereniging.

Een stichting is een rechtsvorm die gebasseerd is op autonomie van het bestuur die handelen naar de doelstelling van de stichting, waarbij er geen spraken mag zijn van leden (wettelijk verboden) die invloed hebben op het bestuur. Donateurs en of aangesloten hebben geen rechtspositie en vormen ook niet de stichting.

Dit verklaard waarom er bij een vereniging spraken is van een contributie-heffing (lidmaatschap) en bij een stichting spraken is van een vrijwillige bijdragen (donateurs).

Voorst kan een stichting, naast vrijwilige bijdrages (donateurs), belanghebbende kennen die voor een bepaald doel, aldan wel of niet tegen betaling, een dienst verkrijgen; zoals een gerechtelijke procedure (Spirit, Zinloosbetalen, Leaseleed, Gesp, SLV, EL, Woekerpolis etc) of een met regelmaat uit te brengen nieuwsbrief/informatievoorziening (PAL).

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Naast STOP zijn er gelukkig een paar echte belangenbehartigers :
Stichting Meldpunt-Sparen voor Later
Tijdelijk www.platformaandelenlease.nl onder Sparen voor Later
Stichting Woekerpolis Claim
www.woekerpolisclaim.nl
Vereniging Consument & Geldzaken
www.beleggingspolisclaim.nl

Groeten,
Piet
Die Piet heeft het wel in zijn bol zeg, gelijk weer andere afz eiken zodat hij zichzelf weer kan profileren met zijn pal.

Maak ff reclame voor jezelf op het banken/financiën forum, daar kan je de komende jaren dan weer volop je adviezen geven aan de volgende achteloze groep mensen.

Dit is het LEGIOLEASE forum, snappie?

Procesvoerder.
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Procesvoerder. »

Ik snap het ook niet meer zo goed, gaat het hier nu om die verzekeringspolissen of over aandelenlease?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Piet »

Het aandelenlease schandaal is geen hobby maar een bittere noodzaak.
Er zal hard geknokt moeten worden, niet alleen om te overleven maar ook voor een rechtvaardige rechtspraak. Tot die tijd is er geen tijd voor een hobby.
Laten we hopen dat de rechtszaken weer snel zullen worden hervat en dat de rechters uitspraken doen aan de hand van de wet en niet volgens een zakelijke deal tussen een paar figuren die alleen maar voor hun eigen belang bezig zijn.
Zolang er nog aandelenlease gedupeerden hulp nodig hebben, zal PAL er staan.
Daarna zal er pas weer tijd zijn voor een hobby.

Groeten,
Piet

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Laten we hopen dat de rechtszaken weer snel zullen worden hervat en dat de rechters uitspraken doen aan de hand van de wet en niet volgens een zakelijke deal tussen een paar figuren die alleen maar voor hun eigen belang bezig zijn.
Rechters die uitspraken doen volgens een zakelijke deal tussen een paar figuren????

Lijkt me erg sterk, een rechter vonnist aan de hand van het wetboek, kijkt naar jurisprudentie of schept deze, verder zal hij kijken naar de omstandigheden waarin het eea plaatsvond.

Overigens is er niks mis met mensen die voor een "deal" gaan met Dexia lijkt me zo.

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door idem »

roepen wat anderen je influisteren.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je hier hetzelfde doet.
die wcam, waarvan ik overigens vind dat die toegepast moet worden
De enige reden dat je dit kunt vinden is dat je hiervoor vorstelijk beloond wordt door knuppel.
Zo'n zes decennia geleden wisten ze met jouw soort wel raad.

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Piet beweert:
Laten we hopen dat de rechtszaken weer snel zullen worden hervat en dat de rechters uitspraken doen aan de hand van de wet en niet volgens een zakelijke deal tussen een paar figuren die alleen maar voor hun eigen belang bezig zijn.
Klinklare onzin en pure stemmingmakerij. Elke rechter in Nederland beoordeelt een rechtsgang tussen partijen op de ingebrachte stukken, bestaande wetgeving én eventuele jurisprudentie. Waarbij uiteraard, en terecht, om te beginnen wordt gekeken waar een contractant exact voor getekend heeft.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door ad snoeren »

die wcam, waarvan ik overigens vind dat die toegepast moet worden
Gelukkig heb jij niks te vinden.
Stel je voor dat jij het voor het zeggen zou hebben.
Moet er niet aan denken.
Dan nog liever Geert en Rita bijvoorbeeld!!

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Nog een frustratie Adje? Die Geert en Rita?

Je hebt gelijk hoor ik heb niks te vinden, net zoals jij en de overige zielepieten.

Met "ik vind" gaf ik gewoon mijn mening en raad eens Adje, :lol: dat mag op dit forum, erg he? :wink:

O en om je gerust te stellen, ik heb op geen van beiden gestemd, blij? :shock:

Wel vind ik dat beide door jouw genoemde politici het lef hebben om hun nek uit te steken om een aantal misstanden in onze maatschappij bespreekbaar te maken.

Dankzij jaren van zogenaamde tolerantie kunnen kinderen nu vrij makkelijk aan drugs komen om hun feestje te vieren, is het nodig om Sinterklaas onder bescherming scholen te laten bezoeken, kunnen tbs'ers naar het schijnt ongestraft makkelijk ontsnappen tijdens hun verlof.
Kunnen "voetbalsupporters" vrij makkelijk "hun" club naar de afgrond brengen.

Door deze zgn "tolerantie" geef je voeding aan mensen die weer iets teveel doorslaan naar de andere kant.
Laatst gewijzigd door Willem S. van Dalen op 05 dec 2006 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Schonewille ruikt weer geld ..........

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Je wordt steeds onaardiger. Hoe komt dat toch?
Nou bv door de volgende quote van faeks.
En gezien de postings hier (Leeuwtje, heeft Piet je gevraagd een voorzet te geven? Er is nog een aantal mensen op dit forum daarvoor gebruikt namelijk>Ja, is te bewijzen ook nog) is er nog geen enkele les geleerd in dat opzicht, jammer. En schande ook, want dat is in bv. mijn nadeel!!! En niet alleen in dat van mij.
Het deed me weer ff denken aan André met ze ouders. :oops:

Dit forum zou er een stuk vriendelijker gaan uitzien als die PAL-club zich hier niet meer zou laten zien.

Wat doen ze hier nou eigenlijk? Andere belangenbehartiger(s) de grond in trappen wanneer ze kunnen.
Één-tweetjes om te laten zien hoe begaan ze wel niet zijn met de gedupeerden? Laat me niet lachen, dat is gewoon een vorm van misleiding.

Werkelijk iedere internettende aandelenleasegedupeerde weet van het bestaan van PAL af, dus het misbruiken van dit forum als reclamezuil voor de eigen club is niet meer nodig, dus.....wat doen ze hier nog?

Zorgen dat andere mensen met misschien wel betere inzichten zich wel 2x bedenken om hier nog wat te plaatsen?
De schandalige aanvallen op mede-belangenbehartiger Payback zijn beneden alle peil.


Het is zoals faeks zegt, ze maken momenteel meer kapot door het om zich heen slaan naar alles wat los en vast zit, dan dat ze iets goeds doen.

Ik weet het, het is allemaal mosterd na de maaltijd, de kaarten zijn inmiddels geschud en al wat men nu nog kan doen is wachten op de uitpraak inzake wcam.
Daarna volgt, indien wcam toegepast gaat worden, nog een paar weken gescheld op de bananenrepubliek Nederland, waarna men zich opmaakt voor de rechtzaken die hoe dan ook zullen volgen.

Ooit was het een leuk initiatief, helaas telde het ego van bepaalde "mannetjes" meer dan hetgeen waar het werkelijk om ging.

Gesloten