LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 52 euro retour
-
Re: 52 euro retour
Het is 20 november en nog steeds niks gezien van Nuon of energiedirect... Moet ik doen te laat betalen krijg gelijk verhogingen en weet ik het wat... Maar als bedrijf kom je er bijna altijd mee weg.
Dat geloof je toch zelf niet? Krijg je 13.000 euro, maar moet je ook 100.000 brieven versturen. Postzegels kost je al 39.000 euro, printen, versturen, enz.En als het er 100.000 zijn? 100.000 x 13 cent? Dat is toch een aardig bedrag. Dat wil ik ook wel op mijn rekening krijgen.
Ik geloof niet dat je dat wilt. Maak je 50.000 euro verlies (of waarschijnlijk meer).
Maar misschien bulk jij in het geld en wil je graag je geld kwijt.
Daarom was informatie opvragen bij Eneco Energie veel makkelijker en goedkoper geweest. En daardoor hoeven hun hoop mensen niet een maand op dat geld te wachten.
Enne...wie kan dat eventuele verlies dan gaan betalen? De klant!!!
Enne...wie kan dat eventuele verlies dan gaan betalen? De klant!!!
Hahaha....grapjas. Was dat maar waar zeg. Ik kan deze 52 euro heel goed gebruiken, vandaar ook dat ik het niet normaal vind dat hier weer een maand overheen gaat.Maar misschien bulk jij in het geld en wil je graag je geld kwijt.
20 nov. en hier hebben we ook nog niks ontvangen van de nre ook geen brief gekregen. wel raar want het moest vorige week bij iedereen worden overgemaakt.
-
Beste Desiree1981,
op dit Forum geeft u aan dat u tot heden nog niet het bedrag van 52,00 Euro heeft ontvangen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om het een en ander voor u uit te zoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
op dit Forum geeft u aan dat u tot heden nog niet het bedrag van 52,00 Euro heeft ontvangen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om het een en ander voor u uit te zoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
En de rest kan blijvan wachten?
De medewerker van de Nuon heeft in ieder geval de moed en de tijd om dit voor deze klant uit te zoeken. Bij jouw leverancier zitten ze waarschijnlijk alleen maar. Oh ja Baily, rente claimen.
52 € Heb ik ook gehad.
Nou mijn vakantie zit weer goed.
Of zal ik maar een paar fusten bier aanschaffen
en met mijn vrienden opdrinken zodat we toch
het gevoel krijgen dat we op kosten van de
staat een pilsie drinken.
Nou mijn vakantie zit weer goed.
Of zal ik maar een paar fusten bier aanschaffen
en met mijn vrienden opdrinken zodat we toch
het gevoel krijgen dat we op kosten van de
staat een pilsie drinken.
Beste Bot, doe dit maar niet. Straks heeft het nummertje weer iets gevonden dat bierdrinken schadelijk is. Misschien niet voor jou maar voor de directe omgeving. Ik zou zeggen koop een paar VRESELIJK goede sigaren en geniet daarvan.
.De medewerker van de Nuon heeft in ieder geval de moed en de tijd om dit voor deze klant uit te zoeken. Bij jouw leverancier zitten ze waarschijnlijk alleen maar. Oh ja Baily, rente claimen
Ja, Eneco he....daar hebben ze de hele dag 2 meisjes op hun bureau zitten en dan kan je niet meer werken natuurlijk
En Bailey, die twee meisjes zie ik iedere avond op de TV, de zusjes. Ja de hele dag oefenen en dan nog op tv s'avonds, sorry geen tijd voor de klanten. En zoals ik al zei, ze zitten, zitten en zitten. Jammer dat ik die dombo niet mag spelen die alles uitlegt. Ik zou het wel naar mijn zin hebben en dan, ach Bailey en anderen moeten even wachten op hun geld. So what, wij, lees de energiemij's, zijn toch de machtigsten. Het is triest maar waar. Ik hoop dat je JOUW geld ook snel krijgt. Gr, jonjo.
Deze 52 euro is toch een sigaar uit eigen doos.?
Ja maar beter EEN sigaar uit eigen doos, dan Geen doos.
-
ja zo is dat, maar als ik de bedragen zie die ik aan energie betaal, is het nog niet eens een Havanna die ik krijg, hooguit een klein cigarillo'tje.
Voor € 52,00 Martin, kan je bij mij enkele ZEER goede sigaren, ook Havana's kopen. Be welcome.
Geplaatst op 20 Nov 2006 13:54 door Jonjo
Beste Bot, doe dit maar niet. Straks heeft het nummertje weer iets gevonden dat bierdrinken schadelijk is. Misschien niet voor jou maar voor de directe omgeving. Ik zou zeggen koop een paar VRESELIJK goede sigaren en geniet daarvan.
Handel je in sigaren Jonjo?
En wat ons nummertje aangaat hij gaat naar een
whiskeyproeverij, dus een pilsie moet kunnen.
Nog steeds geen 52 euro ontvangen dus van de NRE.
Heb vorige week gebeld daar zeiden ze dat het deze week overgemaakt zou worden.
Heb het idee dat de NRE een heleboel rente wil vangen van te laat die 52 euro uitbetalen. Ik dacht dat ze VERPLICHT waren om het vorige week uit te betalen. Als dit inderdaad vorige week betaald moest zijn krijgen ze van mij een koude douche!
Heb vorige week gebeld daar zeiden ze dat het deze week overgemaakt zou worden.
Heb het idee dat de NRE een heleboel rente wil vangen van te laat die 52 euro uitbetalen. Ik dacht dat ze VERPLICHT waren om het vorige week uit te betalen. Als dit inderdaad vorige week betaald moest zijn krijgen ze van mij een koude douche!
nre heeft vandaag 52 euro gestort zonder rente
Als jij 3 dagen te laat betaalt, betaal jij dan rente?
Ja BOT, ik handel in sigaren. Durf het haast niet te plaatsen.