LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

En weer heb je het fout Chanmaster. 2x op één pagina :?

Dus nog een keer: een klantnummer wordt niet gevraagd! Leer lezen! Of is dat niet nodig voor je "werk"?

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Mensen ik wil dit gez**k gewoon niet hebben. Jullie kunnen mijn woorden voor waar aannemen of het laten, reageren hierop anders dan door belanghebbende heeft geen. Misschien een wat arogante houding maar dit is om te voorkomen dat normen en waarden geschonden worden door betweters.
Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen?
Duidelijk of niet?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door puma73 »

@chanmaster,

mag ik je herinneren aan je foutje over die prewpaidmeters die volgens jou niet bestonden?

en dat is niet het enige steekje wat je hier hebt laten vallen

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Volgens mij is er een steekje in zijn hoofd gevallen.

Chanmaster:
klantnummer en contractrekeningnummer zijn niet hetzelfde

Klantnummer is persoonlijk, je hebt er maar één (als het goed is) en hieronder hangen al je gegevens. Dit mag je niet op dit forum plaatsen. Dat heeft de medewerker ook al meerdere malen aangegeven. Hiermee zijn namelijk je gegevens op te vragen.

Je contractrekeningnummer is het nummer waaronder je contractgegevens hangen. Dit is per adres anders. Als je verhuist krijg je een nieuw contractrekeningnummer. Hiermee kan niemand iets, alleen de medewerker, want die kan hiermee jouw gegevens vinden.

En:
Misschien een wat arogante houding maar dit is om te voorkomen dat normen en waarden geschonden worden door betweters.
Wat heeft dat er nou mee te maken!? Zoek eerst "normen" en "waarden" eens op voor je dit te pas en te onpas gaat gebruiken. En dan eronder nog eens quoten dat de medewerker dus duidelijk om contractrekeningnummers vraagt vind ik helemaal het toppunt.

Als ik jou was zou ik inderdaad maar gaan "werken" ja :?

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door Jan9 »

Jongens maak nou geen ruzie want daar heeft Twirlgirly (en wij ook niet) niets aan.
Is je probleem inmiddels opgelost Twirlgirly?
Nuon wil het liefste niet dat mensen switchen... :idea:

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Wat ik echter betreur is dat wij niets over de afloop vernemen.
Misschien wordt voor de hulp begint een zwijgplicht afgedwongen?

Het team "de medewerker" is echt niet uit klantvriendelijkheid in het leven geroepen, maar alleen om hun eigen **** uit de publiciteit te houden.
UPC doet inmiddels hetzelfde.

Wat niet wegneemt dat je wel van die kans gebruik moet maken om er nog met ze uit te komen.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

geen bericht is goed bericht toch?
Als interventie van het Medewerker team niet tot het gewenste resultaat
zouden hebben geleid zouden we dat ongetwijfeld in geuren en kleuren vernomen hebben hier op het forum.
Misschien een idee voor een nieuw draadje?
"(NUON) Resultaten tussenkomst de medewerker" o.i.d?

Gesloten