Om de een of andere reden blijf ik dit onderwerp nog steeds lezen, ondanks de overduidelijke onzin die er in verkondigd wordt.
Iedereen denkt maar dat ik het bijzonder gemakkelijk heb in mijn leven en dat mij nooit iets overkomt. Hou die fantasie vooral vol, dan komt het met mij ook wel goed.
Voor jou is het kennelijk nog steeds zo, dat iemand lastig is en niet meer in de maatschappij thuishoort als iets niet meer gaat zoals het eerst ging.
Niet alleen voor Karr-2 ook voor mij. In principe hoort iedereen in de maatschappij en mag iedereen meedoen, maar accepteer dan ook dat dingen soms veranderen en dat je je moet aanpassen. Sommige mensen willen krampachtig vasthouden aan het verleden en weigeren alles te accepteren dat vooruitgang kan zijn.
Maar omdat ze door hun leeftijd niet meer zo snel ter been zijn, kunnen ze ook minder snel reageren, wanneer ze bedreigd en beroofd worden.
Is dit ook de reden dat deze mensen, zodra de AOW binnen is, de hele rekening leeg trekken en met een dikke portemonnee vol met papiergeld over straat lopen? Of bij de kassa keihard beweren dat ze geen kleingeld hebben, terwijl de portemonnee letterlijk uitpuilt van het muntgeld?