Als het terecht is dat ze om garantie en service vragen zul je mij niet horen zeggen dat ze asociaal/onfatsoenlijk zijn. Wanneer het niet terecht is zul je dat wel van me horen. Lees jij mijn reakties dan nog maar eens.Ik heb niet veel zin je je gezeur maar dat geloof je toch hoop ik zelf niet? Zo ja, lees dan nog eens je eigen reactie's terug.Iedereen die om garantie of service durft te vragen word afgemaakt als asociaal of onfatsoenlijk, Kom op zeg.
Als jouw tv binnen een jaar spontaan stuk gaat dan heb je recht op garantie en hoor je die te krijgen. Helaas zijn de gevallen hier meestal: "mijn tv is stuk gegaan (binnen of buiten garantie, en eventueel door eigen schuld, maakt me niet uit) en ik wil gewoon een nieuwe met daarop weer een nieuwe garantie. Bovendien wil ik zo snel mogelijk geholpen worden, en wanneer er ergens een foutje wordt gemaakt krijgt iedereen de schuld en grijp ik de mogelijkheid om nog meer nieuwe spullen te krijgen. Dat vind ik mijn recht."
Sorry, maar als men mans genoeg is om zulke eisen neer te leggen, dan neem ik aan dat diezelfde persoon ook mans genoeg is om tegen een beetje kritiek daarop te kunnen. Ik zet ook vaak een flinke tekst neer, maar als ik daar kritiek op krijg zie je me ook niet als een klein kind de ander aanvallen, maar blijf ik gewoon inhoudelijk reageren. Dat zal best niet leuk zijn om te horen, en veel mensen kiezen dan voor de makkelijke weg; iemand uitmaken voor van alles, zonder inhoudelijk te reageren. Ik snap best dat het een enorme tegenvaller is als je plasma tv van 5000 euro na 2 jaar stuk gaat. Ik zou dat ook vervelend vinden, maar ik snap dan ook dat de dealer/fabrikant dat ook vervelend vindt en dat ze mij ook gewoon willen helpen. Vervolgens ben ik dan ook niet meteen kwaad als er een onderdeel een week langer levertijd heeft dan verwacht, of als ze me niet meteen een nieuwe aanbieden. Ik kan ook de andere kant van het verhaal zien, maar veel mensen hier komen al kwaad op dit forum en willen enkel hun gelijk bevestigd krijgen. Daarvoor ben ik niet.