IPB KPN
De Mailserver ligt er al dagen Uit.. dus geen mails
Berijkbaarheid STORING helpdesk is nul komma nul!
Ze zijn bij storingen onberijkbaar en als men belt wordt de lijn afgebroken..
Begrijpenlijk, want gezien de oneindige klachten (en dat wordt steeds erger) willen ze hun klanten niet meer al teveel te woord staan..
Trouwens wat hebben ze dan te melden??
Misschien dat er weer storing is..?
Maar dat wist de klant toch al?
Zelf heb ik het vermoeden dat KPN wat IPB betreft vele verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat uit commerciele belangen.
Toen het systeem nog niet goed werkte hebben ze wat reclame betreft geschreeuwd van de hoogste daken en zelfs gemeld dat alles goed werkt en dat het totaal te vergelijken is met de al bestaande analoge lijn.. (dit was dus een jaar geleden..)
Dus niet... (dus alweer een jaar later)
Klanten hebben dus onjuiste informatie gehad..
Het wordt steeds slechter en slechter..
KPN was bang dat de klanten naar de concurenten gingen (gaan).
Er is een energetische wet.. ALLES HEEFT EEN TEGEN BEWEGING !
KPN is dus niet aan het opbouwen maar aan het afbreken..
(niet volgens mij hoor.. het is die energetische wet
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Nu ook weer.. veel reclame.. KPN SLUIT JE AAN..
Persoonlijk vind ik het erg triest voor woorden..
Hoe harder men schreeuwt hoe meer lucht verplaatsing..
Er zijn (slimme) profiders die ADSL verkopen incl. GRATIS internet telefonie.. Dus als het niet werkt, kan de analoge telefoon worden gepakt en altijd worden getelefoneerd..
Deze profiders zijn ook commercieel maar waarschijnlijk veel verstandiger.
Want ook zij weten dat het nog niet goed functioneerd.
Hun klanten zullen niet mopperen.. want het is GRATIS!
En een oud spreekwoord zegt...
EEN GEGEVEN PAARD... ZET JE OP STAL VOOR LATER
Ik heb mijn sweep naast mij en de rijbroek alvast aan..
Alleen zal mijn paard nooit meer KPN heten..
AD