Ik betaal ook niet graag, maar ik weet nu eenmaal dat het moet. Je moet nu eenmaal dingen betalen, of je wil of niet.Als jij graag wilt betalen voor je pas dan doe je dat toch daar heb ik geen problemen mee hoor. Jij kan blijkbaar dat geld wel missen en betaald graag voor diensten wat eigelijk geen diensten meer zijn maar afpersing.
Het feit is dat wij er niet om gevraagd hebben om dit systeem maar het is ons opgedrongen. De mensen hebben nu geen keuze's meer.
Het enige wat ons nog overblijft is de werkgevers onder druk zetten om weer met loonzakjes over de brug komen.
Met de verwende generatie van tegenwoordig die zich alles laat aanleunen kunnen we nog meer van zulke actie verwachten
Maar wat houdt jou dan tegen om naar een andere bank te gaan?Als de postbank je niet zint, dan ga je toch naar een ander? Loonzakjes hahahaha? Nou, ik hoef ze niet hoor. Ik ga niet met dat geld over straat lopen. Maar als jij graag het risico wil lopen om overvallen te worden (dat risico wordt groter als mensen weten dat iedereen weer met een loonzakje over straat loopt) dan houd ik je niet tegen hoor.