LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
NijMegen.
volkomen gelijk en na een storing gaan we weer vrolijk verder zonder ergernis.
volkomen gelijk en na een storing gaan we weer vrolijk verder zonder ergernis.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
hahaha er is weer een mail storing bij upc maar wacht maar weer af dat het is verholpen en gaan we wee verder ik ben tevreden kland bij upc
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Hoe lang duren de meeste storingen?
Is het meestal 30 minuten en heel af en toe 1 dag.
Of is het andersom, meestal 1 dag en soms snel?
Is het meestal 30 minuten en heel af en toe 1 dag.
Of is het andersom, meestal 1 dag en soms snel?
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Dat er af en toe is een storing is, is niet zo erg, als de organisatie die er achter zit maar kundig genoeg is en bereid je te helpen om dit op te lossen. Vaak echter stuit je op een muur van onbegrip bij de diverse providers, UPC spant denk ik wat dit betreft de kroon, zij proberen ook nog eens bij een hoop mensen een of andere waardeloze mediabox door de strot te duwen.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
De UPC-mail storing is hier nog steeds gaande....
Maar volgens de storingspagina van UPC (www.chello.nl/Help/Storingen) zijn er op dit moment geen storingen.
Laurent, jij weet alles over UPC. Kan je me ook vertellen waarom deze pagina eigenlijk bestaat als UPC hem toch niet bijwerkt
Maar volgens de storingspagina van UPC (www.chello.nl/Help/Storingen) zijn er op dit moment geen storingen.
Laurent, jij weet alles over UPC. Kan je me ook vertellen waarom deze pagina eigenlijk bestaat als UPC hem toch niet bijwerkt
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
BLIJ BLIJ DE STORING IS VOORBIJ
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 19 okt 2006 11:39
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Sinds december 2004 ben ik abonnee bij UPC. Aanvankelijk alleen voor internet en later in maart/april 2005 ook voor telefonie.
Nooit problemen ondervonden. Ja, eenmaal tijdens mijn verhuizing. Ik had met ze afgesproken dat er een monteur zou langskomen om de kabel van het modem naar de pc (van huiskamer naar computerkamer) aan te leggen. Die monteur heb ik helaas niet gezien. Het probleem was dat ik zelf die connectoren niet aan de betreffende kabel kon maken. Nu had ik nog wel een kabel waarop deze connectoren waren aangebracht en heb dus maar wat grotere gaten in de muren geboord. Toen alles was aangesloten werkte het weer perfect.
Het kostte me wel ca. € 70,- aan mobiel bellen, waarvan ik later de helft van UPC heb terugontvangen.
Maar de verbinding is uitstekend. Geen uitval of wat dan ook. Misschien komt dat omdat het kabelnet dat zij overgenomen hebben van Eneco in een zeer goede conditie verkeert en inmiddels voor een zeer groot gedeelte uit glasvezel bestaat.
Dat zou in ieder geval in mijn ogen de reden kunnen zijn van een perfecte verbinding.
Nooit problemen ondervonden. Ja, eenmaal tijdens mijn verhuizing. Ik had met ze afgesproken dat er een monteur zou langskomen om de kabel van het modem naar de pc (van huiskamer naar computerkamer) aan te leggen. Die monteur heb ik helaas niet gezien. Het probleem was dat ik zelf die connectoren niet aan de betreffende kabel kon maken. Nu had ik nog wel een kabel waarop deze connectoren waren aangebracht en heb dus maar wat grotere gaten in de muren geboord. Toen alles was aangesloten werkte het weer perfect.
Het kostte me wel ca. € 70,- aan mobiel bellen, waarvan ik later de helft van UPC heb terugontvangen.
Maar de verbinding is uitstekend. Geen uitval of wat dan ook. Misschien komt dat omdat het kabelnet dat zij overgenomen hebben van Eneco in een zeer goede conditie verkeert en inmiddels voor een zeer groot gedeelte uit glasvezel bestaat.
Dat zou in ieder geval in mijn ogen de reden kunnen zijn van een perfecte verbinding.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Wel goeie service van upc, € 70,00 aan belkosten moeten maken met betrekking tot een verhuizing, waarvan je de helft dan terugkrijgt, blijft er altijd nog € 35,00 voor jou rekening, en dat alleen omdat ze hun afspraken niet nakomen, door de monteur niet te sturen welke je had afgesproken.
Echt goeie service, ze zijn er inderdaad geweldig op vooruit gegaan.
Echt goeie service, ze zijn er inderdaad geweldig op vooruit gegaan.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Als ik bovenstaande zo lees ga ik er haast aan denken om over te stappen naar UPC.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
he argo beter dan kpn dat is pas een puin hoop
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Probeer maar eens te mailen met UPC, het is al 2 maanden een puinhoop met hun mailservers, fijn he dat UPC.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
tja en dat is vandaag door upc opgelost
er stond teveel spam in de filters bij upc
maar is nog altijd beter dan kpn
die komen niets naar ik heb vandaag ook de dvr van ze gehad en die werkt zeer goed
er stond teveel spam in de filters bij upc
maar is nog altijd beter dan kpn
die komen niets naar ik heb vandaag ook de dvr van ze gehad en die werkt zeer goed
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Laat u niet verleiden door de aantrekkelijke prijs.
Goedkoop word straks duurkoop UPC kennende.
Het zijn en blijven nog altijd met de ziekelijke amerikaanse
virus besmette stelletje geldwolven, die alleen interesse
hebben in die miljoenen euro's die ze maandelijks verdienen met het verkopen van lucht, service en kwaliteit is hen onbekend.
Goedkoop word straks duurkoop UPC kennende.
Het zijn en blijven nog altijd met de ziekelijke amerikaanse
virus besmette stelletje geldwolven, die alleen interesse
hebben in die miljoenen euro's die ze maandelijks verdienen met het verkopen van lucht, service en kwaliteit is hen onbekend.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Rene112 begint dezelfde psychotische trekjes te krijgen als zijn vriendje laurent, waarschijnlijk allebei besmet door hetzelfde virus, wordt uitkijken geblazen dan.
By the Way, ik zou volgens eerdere posting van rene deze week "een dagvarding met eis tot stopen van laaster" krijgen, wat mij duur zou komen te staan, maar heb jammer genoeg nog niks ontvangen, en ondertussen ook al flink gespaard, tevergeefs misschien.
Of zou de mogelijke oorzaak zijn de gigantische administratieve puinhoop zijn bij upc die er al jaren is.
By the Way, ik zou volgens eerdere posting van rene deze week "een dagvarding met eis tot stopen van laaster" krijgen, wat mij duur zou komen te staan, maar heb jammer genoeg nog niks ontvangen, en ondertussen ook al flink gespaard, tevergeefs misschien.
Of zou de mogelijke oorzaak zijn de gigantische administratieve puinhoop zijn bij upc die er al jaren is.
Laatst gewijzigd door agro op 22 dec 2006 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Ik had al gevraagd aan Laurent wie de honeurs voor UPC van hem waarneemt, dat is wel duidelijk he met Rene 112.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
ja zeker er zijn mensen die geen probleem hebben met upc maar er zijn mensen die maar blijfen zeuren over upc
zo als jij en argo die is wel met hasroken het meest om upc zwart te maken en nee ik weet ook niet wie die laurend is want ik woon in zuid holland
en heb geen kantoor van upc voor me daar woon ik te ver van daan
zo als jij en argo die is wel met hasroken het meest om upc zwart te maken en nee ik weet ook niet wie die laurend is want ik woon in zuid holland
en heb geen kantoor van upc voor me daar woon ik te ver van daan
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Iedereen weet het beter , ik heb ervaring gehad met Wish , KPN , chello , speedlinq , UPC en tiscali .
KPN vond ik duur , chello was een rommeltje , speedlinq behaalde de beloofde snelheid niet , UPC deugde van geen kant ( vaak dagenlang zonder telefoon/internet ) en Tiscali werkt tot nog toe zonder problemen .
Het begint bij UPC al met het volgende :Als je bij die club wil komen bel je voor vragen en aanmeldingen naar een 0800 gratis nummer.Als je aangesloten bent en een probleem hebt moet je naar een duur 0900 nummer bellen .Dat bedoel ik nou !
Bij UPC ben je echt een nummer , meer niet .
Ik heb 3 maanden geleden nog in een enquette moeten aangeven of ik teruggebeld wilde worden omtrent mijn klacht .Ze moeten nu nog bellen !
KPN vond ik duur , chello was een rommeltje , speedlinq behaalde de beloofde snelheid niet , UPC deugde van geen kant ( vaak dagenlang zonder telefoon/internet ) en Tiscali werkt tot nog toe zonder problemen .
Het begint bij UPC al met het volgende :Als je bij die club wil komen bel je voor vragen en aanmeldingen naar een 0800 gratis nummer.Als je aangesloten bent en een probleem hebt moet je naar een duur 0900 nummer bellen .Dat bedoel ik nou !
Bij UPC ben je echt een nummer , meer niet .
Ik heb 3 maanden geleden nog in een enquette moeten aangeven of ik teruggebeld wilde worden omtrent mijn klacht .Ze moeten nu nog bellen !
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Agro,
Heb jij ooit die dagvaarding gehad???
Heb jij ooit die dagvaarding gehad???
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Dat is bij veel bedrijven, een goede klantenservice, gratis telefoonnummers, antwoordnummers voor de post, vriendelijke mensen die al hun beloften nakomen.Als je bij die club wil komen bel je voor vragen en aanmeldingen naar een 0800 gratis nummer.Als je aangesloten bent en een probleem hebt moet je naar een duur 0900 nummer bellen .Dat bedoel ik nou !
Tot dat je getekend of mondeling toegehapt hebt en officieel klant bent (en het product misschien nog niet eens geleverd hebt gekregen), dan verhuis je naar de horror afdeling waar er alles aan gedaan wordt om je zo snel mogelijk weg te treiteren.
Bij veel bedrijven is alleen de aanstaande klant koning
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Helaas alleen de negative,
Ik wil eerder waarschuwen voor het opzeggen van de oude, kijk eerst eens naar de voorwaarden daar, en de opzegtermijn, anders betaal je een jaar lang dubbel!
UPC heeft erg vaak problemen, maar ook vele honderduizende tevreden klanten die niet weg zouden willen, en elders is het ook een puinhoop.
De grootste heeft ook meestal de meeste klachten, maar als je weet wat de opzegtermijn is, en al hebt opgezegt kan het wel.
Als UPC niet binnen enkele maanden goede verbinding heeft kun je Ontbinden, dus niet opzeggen, maar de kans dat de TV er dan ook uitgaat is dan erg groot!
Een opgezegde ADSL weer heractiveren kan altijd, maar ook daar zijn voordeliger aanbiedingen, vaak is overstappen eerste jaar half geld, en heb je daarna vaak meer snelheid tegen lagere prijzen.
Soms is de huidige voor nieuwe abbonees goedkoper dan de huidige, zo raak je klanten kwijt!
Let wel op, als je geen Hotmail of G mail of Lycos mail hebt maar bij die provider ben je gelijk al je vrienden kwijt, want je mail adres vervalt meestal, behalve bij het Zonnet adres!
via versatel en tele2 overgenomen, Zonnet wat al jaren oud is werkt nog, dit is vorige eeuw aangevraagt, maar tele2 uit 2005 is direkt gestopt.
Dus tijdig denken, en nooit zomaar opzeggen.
Hopelijk is dit antwoord beter als al die klagers hierboven, onder zoeken bij zowel Radar als Kassa kun je het zelf ook vinden, die berichten hierboven, maar tevreden klanten hoor je zelden!
Veel succes.
Ik wil eerder waarschuwen voor het opzeggen van de oude, kijk eerst eens naar de voorwaarden daar, en de opzegtermijn, anders betaal je een jaar lang dubbel!
UPC heeft erg vaak problemen, maar ook vele honderduizende tevreden klanten die niet weg zouden willen, en elders is het ook een puinhoop.
De grootste heeft ook meestal de meeste klachten, maar als je weet wat de opzegtermijn is, en al hebt opgezegt kan het wel.
Als UPC niet binnen enkele maanden goede verbinding heeft kun je Ontbinden, dus niet opzeggen, maar de kans dat de TV er dan ook uitgaat is dan erg groot!
Een opgezegde ADSL weer heractiveren kan altijd, maar ook daar zijn voordeliger aanbiedingen, vaak is overstappen eerste jaar half geld, en heb je daarna vaak meer snelheid tegen lagere prijzen.
Soms is de huidige voor nieuwe abbonees goedkoper dan de huidige, zo raak je klanten kwijt!
Let wel op, als je geen Hotmail of G mail of Lycos mail hebt maar bij die provider ben je gelijk al je vrienden kwijt, want je mail adres vervalt meestal, behalve bij het Zonnet adres!
via versatel en tele2 overgenomen, Zonnet wat al jaren oud is werkt nog, dit is vorige eeuw aangevraagt, maar tele2 uit 2005 is direkt gestopt.
Dus tijdig denken, en nooit zomaar opzeggen.
Hopelijk is dit antwoord beter als al die klagers hierboven, onder zoeken bij zowel Radar als Kassa kun je het zelf ook vinden, die berichten hierboven, maar tevreden klanten hoor je zelden!
Veel succes.