LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net Surfen & Bellen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Knooifrans
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2007 21:00

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door Knooifrans »

Hebben ze toch nog 1 klant die gelukkig is.
November 2006 surfen&bellen helaas aangevraagd.
Experia box ontvangen op 3-1-2007 aangesloten en werkt dus niet
na eindeloos bellen geen reactie.
Een week later mail van Het Net met de factuur voor Surfen en Bellen voor oa de maand December?? gebeld met Het Net dat ik de box pas in Januari 2007 ontvangen had.....
antwoord: o ja foutje van ons bedrag wordt verrekend.....
Ik: ja maar het werkt nog steeds niet...
antwoord: aansluiting gecontroleerd ja alles goed, doorverbinden met technicus....ja helaas krijg hem niet te pakken,u wordt binnen 3 dagen teruggebeld........
Na 3 dagen weer geen bericht nog eens gebeld weer zelfde verhaal ze zijn bezig.....(ja maar waarmee) weer geprobeerd door te verbinden met monteur lukt niet........wordt binnen 3 dagen teruggebeld....
Ik: afgesproken binnen 3 dagen verwacht ik een telefoontje anders laat ik het bedrag van de inmiddels ge-inde factuur storneren.
Na 3 dagen weer geen telefoontje. ...bank opdracht gegeven het bedrag te storneren......na 3 dagen telefoon afgesloten.
gebeld met de storings dienst gaan de lijn doormeten en wie had het verwacht dat lukt niet..........wordt teruggebeld binnen 1 week@#%$$$#
Nu gisteren mail van Het Net als ik voor de 28e niet betaal voor de "geleverde internetdiensten"dan ook geen internet meer..........
welke internetdiensten het werkt nog steeds niet.............
Het Net of KPN nooit aan beginnen.
Kunnen we nu met z'n allen niets doen tegen deze maffia praktijken??

r14voges
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2007 21:46

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door r14voges »

Ja dat zou de oplossing zijn en niet alleen voor kpn of het net hoor.want bij mijn zoon is en was het ook niks anders dan storing en die zit bij wanadoo.Maar dait is wel opgelost,verder ben je niet de enige,er is dus maar een oplossing overstapen naar een ander internet aanbieder !!!!!!! ik wens je dus veel sucses

H.V

Emce
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2007 22:24

Re: Het Net Surfen & Bellen.

Ongelezen bericht door Emce »

Net als m_mather hebben wij een ongevraagd abonnement gekregen op Surfen en bellen. Een KPN-medewerkster heeft n.a.v. een geheel andere vraag er nogal op aangedrongen om informatie over Surfen en Bellen toe te sturen. Om van het gezeur af te zijn heb ik ja gezegd. Binnen een paar dagen lag er een brief met afsluiting huidige abonnement en ingang nieuw abonnement (dat kan ineens snel). Nu zijn we al meer dan 4 weken bezig om dit terug te draaien, maar niets lukt: mailen, bellen, faxen, schrijven.... het geeft alleen héél véél ergernis. Ik wil geen nieuw abonnement, omdat je daar weer minimaal een jaar aan vast zit. Bovendien wil ik vrij zijn om mijn eigen keuzes te maken!
Stem dus nooit toe in het toesturen van vrijblijvende informatie, want je zit meteen vast aan een abonnement. Als dit allemaal teruggedraaid is, ga ik onmiddelijk weg bij KPN! :evil: :evil:

Gesloten