Pagina 3 van 3
Re: DVDspeler bij Kruidvat
Geplaatst: 10 feb 2007 23:30
door ikbenik
Dit forum is nadrukkelijk NIET bedoeld om persoonlijke vetes uit te vechten.
Doe ik ook niet.
Ik ga alleen geen dingen zeggen die mensen graag horen willen.
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Dat sommige mensen dit niet accepteren en zich eraan ergeren is wel duidelijk.
Wat ik wel jammer vind is dat er wel over mij geklaagd wordt, maar de klachten die gedaan worden zijn zonder inhoud en zonder uitleg.
Ik probeer ook zo goed mogelijk informatie te geven omtrent hoe het één en ander in de praktijk gebeurd en wat zich allemaal achter de schermen afspeelt tussen de klant, winkelier en fabrikant.
Dit om de consument meer inzicht te geven wat er achter de schermen zich afspelen.
Dus als de klant bijvoorbeeld moet wachten op een onderdeel en waarom dat het zo lang duurt, om maar wat op te noemen.
Re: DVDspeler bij Kruidvat
Geplaatst: 10 feb 2007 23:38
door magel725
Ik reageerde ook op Grootvader.
Re: DVDspeler bij Kruidvat
Geplaatst: 10 feb 2007 23:48
door ikbenik
Het moet jou toch ook zo langzamerhand bekend zijn dat menige reclame-aktie uitmond in dit soort teleurstellingen omdat die lokkertjes veel te toevallig al "uitverkocht"zijn.
Dit soort reclameacties doe ik al helemaal niet!
Ik kreeg bij een bestelling van drie pakken printerpapier een DVD-speler gratis!!!
Zegt al genoeg over de kwaliteit van de speler.
Je mag er niet teveel van verwachten.
Het moet jou toch ook zo langzamerhand bekend zijn dat menige reclame-aktie uitmond in dit soort teleurstellingen omdat die lokkertjes veel te toevallig al "uitverkocht"zijn.
Een techniek die echter zo langzamerhand schandalige vormen gaat aannemen.
En, als gefrusteerde computerfanaat /negatief reageerder op alles moet vooral jij dat toch weten!!
Dus je verwijt mij dat ik zulke praktijken uithaal?
Dan heb je het goed mis.
Hè,hè, eindelijk kan ik dan weer eens reageren want ik heb mij die laatste maanden dood geërgerd aan figuren zoals die IKBEBIK.
Aan jou, gefrusteerd a-sociaal figuur het volgende;
A-sociaal ben ik niet.
Als ik echt a-sociaal ben moet je wel voorbeelden geven en dit dan ook goed toelichten!
Wat ik hier op het forum door sommige medeforumgebruikers naar mijn hoofd geslingerd krijg is echt niet normaal.
Ik kan dan een officiële klacht bij de redactie gaan doen.
Zo ook met jouw kanovaarder.
Alleen doe ik dat niet.
Dus ben ik een sociaal persoon om jou hier op het forum te laten.
Re: DVDspeler bij Kruidvat
Geplaatst: 27 mar 2007 12:48
door anita25
Ik heb zelf bij het kruidvat gewerkt toen ik jonger was. De populaire acties zijn vaak inderdaad al uitverkocht voordat de actie ook maar begint
En waarom? Als de spullen van de actie binnen komen, is het personeel het eerste die spullen voor hun eigen weg leggen...
Re: DVDspeler bij Kruidvat
Geplaatst: 30 nov 2007 17:32
door Sylvana2108
Ik leg het nog een keer uit voor de mensen die het niet willen of kunnen begrijpen !!
Ten eerste wil ik wel even reageren dat de verkoopmedewerkster in dit geval nogal lomp tegen u heeft gereageerd, want ik ben namelijk ook een verkoopmedewerkster bij het kruidvat weliswaar in den bosch.
Ten eerste kan het zijn dat de dvd spelers niet zijn geleverd, daar kunnen WIJ als personeel niks aan doen. Dat is een fout van het distributiecentrum. Dat is net zo vervelend voor u als voor ons.
Ten tweede kan het zo zijn geweest dat tegen de regels in de actie die altijd op dinsdag ingaat maandag al is gevuld, dat komt doordat kruidvat overvolle magazijnen heeft en er gewoon geen plek is voor de nieuwe lading pallets die ze leveren. Dat is vervelend voor de klant, maar verplaatst u zich eens in ons, we kunnen geen kant op. Ja de pallets in de winkel zetten en daar krijg je dan ook weer gezeik over. Ik ben het met u eens als ze dit eens beter regelen en die winkels niet zo overvol stoppen zodat wij niet genoodzaakt zijn om alle artikelen in de winkel te zetten.
Ook zijn de dvd spelers via internet te bestellen en daar had ze u wel even op kunnen wijzen.
Neem van mij aan dat wij werken onder enorme druk, en dat het allemaal niet zo oppervlakkig is als het lijkt. Wij zijn het gezeik ook een keer zat. Wij kunnen er helaas niks aan veranderen, al zeg ik wel dat u de klachten moet blijven sturen naar het hoofdkantoor, misschien dat dan de ogen een keer opengaan.