![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Misschien moet je toch eens aangeven wat jouw specifieke probleem nu eigenlijk is, je doet zo verbitterd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dit bedrag was 52 euro in 2006 en blijft dit in 2007 (omdat de huisartsen meer inkomsten hadden dan begroot ).Daarnaast ontvangen zij van de zorgverzekeraar voor iedere ingeschreven verzekerde een tarief van ongeveer 48 euro.
Dat is echt knap van jou zeg. Dat lukt zelfs een echte huisarts niet eens 100%.We zijn helemaal opgeleid om aan de telefoon de spoedgevallen en de niet-urgente gevallen van elkaar te kunnen scheiden door gerichte vragen en vakkennis.
Daarom vertel ik niets tegen de assistente over een een ziektebeeld. Ze is en blijft tenslotte een assistente en geen dokter!Maar om het spreekuur niet overvol te alten worden, of gewoon te vol moeten we de verstopte neuzen van de ergere dingen scheiden.
Is dit geen respect hebben voor patienten of wat?eeliane
Geplaatst op 15 Aug 2005 18:48 door eeliane
Inderdaad, er zijn ook gewoon mensen die WEL weten wat ze mankeren of die donders goed weten dat ze iets hebben dat absoluut niet bij de specialist thuishoort. Waar moeten die heen?? Die hebben t lef (dus de beleefdheid) niet om bij de specialist met een zere teen op de stoep te gaan staan.
Wat een gezwam nog steeds zeg, werk zelf in ziekenhuis en moet er niet aan denken, al die onnozelen aan de balie te hebben. Lekker eerst naar de huisarts die de ECHTE zieken doorstuurt. Onze spreekuren puilen uit en er kunnen echt geen volgens-mij-iets-verkeerds-gegeten-diarree-gevallen langs de kanker specialisten of een simpele hoofdpijn langs de neuroog!
Hoestje?? Longspecialist? Achterlijk idee, houd er mee op.