LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op stervens na dood.....
Re: Op stervens na dood.....
Dag SBI,
Heb al veel info doorgenomen, en het klinkt allemaal mooi en integer maar; nergens vind ik een beknopt en schematisch overzicht van hoe deze handel nu in feite werkt.
Als voorbeeld; van de gezondheidszorg vind je organogrammen en beloningsschema's. Zo ook van de detailhandel. Daaraan kun je in één oogopslag zien hoeveel je gaat verdienen en hoe een organisatie/bedrijf is opgebouwd.
En dit schematisch overzicht vind ik niet van MLM.
Valt me op dat binnen de MLM veel woorden nodig zijn om iets uit te leggen waarbij een paar getallen en zinnen zou moeten volstaan.
Heb al veel info doorgenomen, en het klinkt allemaal mooi en integer maar; nergens vind ik een beknopt en schematisch overzicht van hoe deze handel nu in feite werkt.
Als voorbeeld; van de gezondheidszorg vind je organogrammen en beloningsschema's. Zo ook van de detailhandel. Daaraan kun je in één oogopslag zien hoeveel je gaat verdienen en hoe een organisatie/bedrijf is opgebouwd.
Valt me op dat binnen de MLM veel woorden nodig zijn om iets uit te leggen waarbij een paar getallen en zinnen zou moeten volstaan.
Hi S.,
De grote lijn is simpel, hoewel veel mensen NIET simpel kunnen (blijven) denken blijkbaar, want steeds wordt weer gevraagd wat iemand dan verdient!!!!
En dat is één van de clou's die er voor zouden moeten zorgen dat dat doorzichtig is..... wanneer je de structuur dóór hebt en op de hoogte bent van de staffel van premies, beloningen, hoe je ze ook noemen wilt!
Persoonlijk vind ik dat aan een titel een financiele beloning gekoppeld moet zijn, anders is het een wassen neus.
Jarenlang is het bij ons niet gebruikelijk geweest om globaal aan te geven wat een positie (titel) verdient, maar tegenwoordig, na zó'n lange historie, zijn het gewoon feiten.
Hoewel de principes van mlm eenvoudig zijn...., is het zonder een uitleghulpje niet erg overzichtelijk blijkbaar, want zelfs rekenmachines ald de Maarschalk en Eco vergissen zich steeds en pakken de verkeerde getalletjes om mee te rekenen...!
Maar je weet inmiddels het verschil tussen betaald krijgen OVER een bedrag en VAN een bedrag?
In dit voorbeeld betaalt het mlmbedrijf een premie OVER een omzet.... wat steeds verward wordt met de suggestie dat een persoon van ZIJN premie iets moet afdragen aan iemand "boven" hem.... met uiteraard de beschuldigingen die er op volgen dat jij te kort wordt gedaan in dat geval.....! Hopelijk zie jij WEL het verschil...., anders ben ik gauw klaar....!
Wanneer iemand dit niet WIL begrijpen heb ik geen zin om nog uitleg te geven. Ik denk dat je dat wel redelijk zal vinden.....
Als je hierop gaat googlen MOET je info tegenkomen!!
Maar wanneer je het dóór hebt, is het simpel! (Zal er wel weer comm op krijgen! )
Perslot van rekening zegt "een plaatje meer dan duizend woorden", vandaar dat een mlm-er je aan tafel wil hebben.....
Vooroordelen zijn eigenlijk alleen weg te halen door een plaatje en inmiddels na 30 jaar, hebben veel mensen al een indruk van "horen zeggen"......
Houdt altijd in de gaten dat de omzet van jouw mensen (downline) IN jouw omzet zit..... dus de premie waar zijn recht op hebben..... zit in JOUW premie!!! (alleen rekent de PC dat tegenwoordig uit... en vroeger werd dat naar beneden uitbetaald! (zeer berwerkelijk.....! )
Succes en misschien kun je toch ook nog even door wat topics scrollen en kijken naar staffels en berekeningen....
Zal kijken of ik het bij elkaar zet in één topic...
So be it
Het is hier uitgebreid besproken en ik denk dat ik nog één keer de boel op een rijtje zet in een speciaal topic, ook ivm met de specs........Heb al veel info doorgenomen, en het klinkt allemaal mooi en integer maar; nergens vind ik een beknopt en schematisch overzicht van hoe deze handel nu in feite werkt.
De grote lijn is simpel, hoewel veel mensen NIET simpel kunnen (blijven) denken blijkbaar, want steeds wordt weer gevraagd wat iemand dan verdient!!!!
En dat is één van de clou's die er voor zouden moeten zorgen dat dat doorzichtig is..... wanneer je de structuur dóór hebt en op de hoogte bent van de staffel van premies, beloningen, hoe je ze ook noemen wilt!
Persoonlijk vind ik dat aan een titel een financiele beloning gekoppeld moet zijn, anders is het een wassen neus.
Jarenlang is het bij ons niet gebruikelijk geweest om globaal aan te geven wat een positie (titel) verdient, maar tegenwoordig, na zó'n lange historie, zijn het gewoon feiten.
Hoewel de principes van mlm eenvoudig zijn...., is het zonder een uitleghulpje niet erg overzichtelijk blijkbaar, want zelfs rekenmachines ald de Maarschalk en Eco vergissen zich steeds en pakken de verkeerde getalletjes om mee te rekenen...!
Maar je weet inmiddels het verschil tussen betaald krijgen OVER een bedrag en VAN een bedrag?
In dit voorbeeld betaalt het mlmbedrijf een premie OVER een omzet.... wat steeds verward wordt met de suggestie dat een persoon van ZIJN premie iets moet afdragen aan iemand "boven" hem.... met uiteraard de beschuldigingen die er op volgen dat jij te kort wordt gedaan in dat geval.....! Hopelijk zie jij WEL het verschil...., anders ben ik gauw klaar....!
Wanneer iemand dit niet WIL begrijpen heb ik geen zin om nog uitleg te geven. Ik denk dat je dat wel redelijk zal vinden.....
Als je hierop gaat googlen MOET je info tegenkomen!!
Nee, zo werkt het niet want dan zou het "hetzelfde" zijn als de reguliere beloningen in het bedrijfleven.Valt me op dat binnen de MLM veel woorden nodig zijn om iets uit te leggen waarbij een paar getallen en zinnen zou moeten volstaan.
Maar wanneer je het dóór hebt, is het simpel! (Zal er wel weer comm op krijgen! )
Perslot van rekening zegt "een plaatje meer dan duizend woorden", vandaar dat een mlm-er je aan tafel wil hebben.....
Vooroordelen zijn eigenlijk alleen weg te halen door een plaatje en inmiddels na 30 jaar, hebben veel mensen al een indruk van "horen zeggen"......
Houdt altijd in de gaten dat de omzet van jouw mensen (downline) IN jouw omzet zit..... dus de premie waar zijn recht op hebben..... zit in JOUW premie!!! (alleen rekent de PC dat tegenwoordig uit... en vroeger werd dat naar beneden uitbetaald! (zeer berwerkelijk.....! )
Succes en misschien kun je toch ook nog even door wat topics scrollen en kijken naar staffels en berekeningen....
Zal kijken of ik het bij elkaar zet in één topic...
So be it
-
Ooit heb ik enige tijd pogingen gedaan exacte cijfers van jou los te krijgen, zonder resultaat. Nadat je eerst voor langere tijd deed alsof je de vraag niet begreep, vervolgens met allemaal 'dat ligt eraan's' en 'dat hangt er vanaf' constructies aan kwam zetten, waarna na een nog verdere algemenisering van de vraag opeens de 21%-ers, de uitbetalingen 'over' en 'van' en wat voor uitvluchten nog meer, waarna het na een volledig éénduidige vraagstelling over een denkbeeldige structuur met mensen met allemaal exact 1000 euro omzet, wat dan de uitkeringen zouden zijn werd het angstvallig stil.is het zonder een uitleghulpje niet erg overzichtelijk blijkbaar, want zelfs rekenmachines ald de Maarschalk en Eco vergissen zich steeds en pakken de verkeerde getalletjes om mee te rekenen...!
Mlm-ers houden er niet van naar exacte getallen gevraagd te worden. Het neemt ze de laatste troef uit handen, nl. dat ze kunnen zeggen: je kent het compensatieplan niet, je gaat niet uit van de juiste getallen.
Daarom; wil je een mlm-er stil krijgen, vraag ze dan exacte cijfers...
Moet ik dan later terug lezen dat IK me vergis omdat IK de verkeerde getallen pak dan krijg je hem natuurlijk weer onmiddellijk voor de broek. Vandaar bij deze mijn hernieuwde vraag:
Uigaande van een structuur waar ik in het midden sta met 8 levels boven mij en acht levels onder mij, en IEDEREEN zet voor precies 1000 euro om per maand. Wat hebben deze mensen dan verdiend?
Zo, die is weer een tijdje stil. Of komt met gedachtenkronkels waardoor ik mijn vraag nóg algemener moet formuleren. Eén ding komt er in ieder geval niet: de cijfers waarnaar wordt gevraagd.
Dat denk ik dus ook econometrist.
Da's leuk man.......Uitgaande van een structuur waar ik in het midden sta met 8 levels boven mij en acht levels onder mij, en IEDEREEN zet voor precies 1000 euro om per maand. Wat hebben deze mensen dan verdiend?
Puur bij toeval.... stel je een vraag waarop een duidelijk antwoord mogelijk is!!!!
Je snapt nog steeds geen bal van de structuur... en je schets een situatie die NOOIT, maar dan ook NOOIT voor zal komen...., maar weet jij veel!!!!
Nou, daar gaat -ie....:
Ik ga er maar vanuit dat je 8 diep bedoelt met telkens maar één persoon op dat niveau, want anders heb je me WEER te weinig info gegeven...., maar weet JIJ veel???
De 8 boven je, heb je niks mee te maken want dat heeft geen invloed op jouw inkomen of op het inkomen van jouw downline..... (Of je dat snapt weet ik niet..., maar ik zal er wel weer een stomme vraag over krijgen....!
Beter gezegd..., helemáál geen vraag maar een stupide opmerking.....
Je reageert steeds van:
Als IK het niet snap, snapt niemand het!
Maar je bent gewoon véél te intelligent man...! ....
Let's go!
De totaal, door jouw toedoen veroorzaakte omzet, is 8x 1000 en 1x 1000 van je eigen omzet....=...eh. eh.... calculator... eh, eh....
€ 9.000,00.
Dat levert een totale premie op van bijv 18% (Bij elk bedrijf anders)=
eh, eh, etc. € 1.620,00.
Level 1 (één "onder" jou) totale omzet € 8.000 à 18%= 1.440
Er blijft voor jouzelf dus maar € 180,00 over!!! (1620 min 1440...)
Maarrrrrr(Danoontje!!!), level2 ("onder" jou) heeft een omzet van 7.000. en heeft recht op 18% (de grens tussen 15% en 18% ligt bij 7.000)=
€ 1260 en er blijft dus voor "level 1" ook maar...... € 180,00 over!!!
Level 3 heeft een omzet veroorzaakt van 6000...... 15%= € 900.
Maarrrr... level 4 heeft een omzet veroorzaakt van 5.000 en dus ook 15%... over 5000 is 750.00... en er blijft dus voor level 3 € 150 over....
Nu lijkt me dit véél te ingewikkeld voor jou, dus hier laat ik het bij, want er komt toch wel weer een of andere eikelige vraag!!
De enige reden waarom ik dit dan ook even uitleg is om je weer op je bek te zien gaan.....
Natuurlijk komt de honende opmerking:
Dan wordt er per individu óók niet veel verdiend!!!
Dat klopt!
Want "jij" dacht even gauw slapend rijk te worden over één persoontje (level 1).... en zoals je ziet... levert dat niet veel op!!!
Maar doe ditzelfde maar eens met 4 lijntjes......... of met 6........ of met 20.......!
Get the picture????
Slapend rijk worden en de kantjes eraf lopen doe je maar bij je baas...!
Daar krijg je TOCH wel betaald!
Je bent de meest cynische, arrogante persoon die ik nooit ontmoet heb, Eco!!!
En waar je frustratie van daan komt weten we niet, maar het is bar!!!
Nu zit er op elk product gemiddeld ook nog een winst van zo'n 30%, maar ik wil het niet te moeilijk voor je maken!
Waarom weigeren mensen zoals jij pertinent naar een plaatje te komen kijken wat geschets wordt, aan de "keukentafel" of in een publieke zaal?
Gebrek aan zelfvertrouwen? Ik denk het wel!
Angst om mensen in de ogen te kijken? Ik denk zoiets!!!!
En de rest is je gebruikelijke onzin!!!Ooit heb ik enige tijd pogingen gedaan exacte cijfers van jou los te krijgen, zonder resultaat. Nadat je eerst voor langere tijd deed alsof je de vraag niet begreep, vervolgens met allemaal 'dat ligt eraan's' en 'dat hangt er vanaf' constructies aan kwam zetten, waarna na een nog verdere algemenisering van de vraag opeens de 21%-ers, de uitbetalingen 'over' en 'van' en wat voor uitvluchten nog meer, waarna het na een volledig éénduidige vraagstelling over een denkbeeldige structuur met mensen met allemaal exact 1000 euro omzet, wat dan de uitkeringen zouden zijn werd het angstvallig stil.
Mlm-ers houden er niet van naar exacte getallen gevraagd te worden. Het neemt ze de laatste troef uit handen, nl. dat ze kunnen zeggen: je kent het compensatieplan niet, je gaat niet uit van de juiste getallen.
Daarom; wil je een mlm-er stil krijgen, vraag ze dan exacte cijfers...
Moet ik dan later terug lezen dat IK me vergis omdat IK de verkeerde getallen pak dan krijg je hem natuurlijk weer onmiddellijk voor de broek. Vandaar bij deze mijn hernieuwde vraag:
Zo, die is weer een tijdje stil. Of komt met gedachtenkronkels waardoor ik mijn vraag nóg algemener moet formuleren. Eén ding komt er in ieder geval niet: de cijfers waarnaar wordt gevraagd.
So be it
Mispoes..., Lutjebroek!!!!Dat denk ik dus ook econometrist.
SBI
Ga een hapje eten...!
Ach we kunnen niet allemaal het beroep van marktkoopman uitvoeren, daar heb je nou eenmaal een hoog EQ voor nodig, maar dat is aan jou wel toevertrouwd.
Eet smakelijk voordat je de hond in de pot vind, trouwens dan komt dat vlooienmiddel waarmee je de deuren langs gaat toch nog goed van pas.
Eet smakelijk voordat je de hond in de pot vind, trouwens dan komt dat vlooienmiddel waarmee je de deuren langs gaat toch nog goed van pas.
Dit is tenminste duidelijk, nu kan iedereen voor zichzelf uitrekenen hoeveel personen je onder je moet hebben om er een redelijk loon uit te halen, na aftrek van belastingen en kosten. Zoals blijkt uit de berekening van SBI, veel personen.Maarrrrrr(Danoontje!!!), level2 ("onder" jou) heeft een omzet van 7.000. en heeft recht op 18% (de grens tussen 15% en 18% ligt bij 7.000)= € 1260 en er blijft dus voor "level 1" ook maar...... € 180,00 over!!!
Maarrrr... level 4 heeft een omzet veroorzaakt van 5.000 en dus ook 15%... over 5000 is 750.00... en er blijft dus voor level 3 € 150 over....
Dat je met 1 persoon per level het niet zult halen is duidelijk. Grofweg geschat zal je per level toch minimaal 15 personen moeten hebben. Dus in totaal 120 personen, wat al een middelgroot bedrijf is. Kan je mijn inziens beter een echt bedrijf met degelijke producten/diensten uit de grond stampen.
Nu stelt de vraag zich, ga je die 120 personen wel vinden?? Ga je zelfs die eerste 15 vinden?? MLM organisaties beweren van wel, ik twijfel er sterk aan. Voor zij die wensen te weten waarom, ga eens kijken op: www.angelfire.com/planet/mlmpage , daar vind je zowel pro als contra informatie. Stel je de vraag hoeveel tijd je erin moet steken, en of het wel de moeite waard is. Want die eerste 15 zal je zelf misschien wel vinden als je echt gemotiveerd bent. Maar gaan die 15 even gemotiveerd zijn? Blijven ze, of haken ze na een tijd af? En verkopen ze wel, of kopen ze enkel voor zichzelf, waardoor je winst over hun verkoop laag is.
En als je zoveel mensen moet vinden om er een redelijk loon uit te halen, hoeveel personen kunnen er dan van leven, zeker zij op de onderste levels? En als je blijft hangen op een van de onderste levels, en dus weinig verdiend, is het dan wel de moeite om er 20 uren, of zelfs veel meer tijd in te steken? En is het echt wel combineerbaar met een full time job van tussen de 35 en 40 uur per week? Ben je ervan bewust dat je ook in het weekend zult moeten werken, en je familie en vrienden hiermee zult lastig vallen? Afin, stof genoeg om over na te denken.
Voor zij die het wel willen proberen, succes ermee...
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 jan 2007 08:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Er wordt al 50 jaar niks verdiend in mlm...., volgens onze Scammer....!
Oh, jawel...... De "bovenste" natuurlijk!!!!
Reken nog eens na, druiloor!
Wanneer level 1 nu 3x hetzelfde deed wat jij maar 1x deed....?
WIE verdient er dan het meest?
Maar dat gaat te ver voor je, toch?
En 120 mensen?
Een groot bedrijf? Met allemaal parttimers zeker?
Stop toch eens met die zotheid van je en ga eens serieus aan het rekenen, kindje...!
SBI (die lekker heeft gegeten....!)
Oh, jawel...... De "bovenste" natuurlijk!!!!
Reken nog eens na, druiloor!
Wanneer level 1 nu 3x hetzelfde deed wat jij maar 1x deed....?
WIE verdient er dan het meest?
Maar dat gaat te ver voor je, toch?
En 120 mensen?
Een groot bedrijf? Met allemaal parttimers zeker?
Stop toch eens met die zotheid van je en ga eens serieus aan het rekenen, kindje...!
SBI (die lekker heeft gegeten....!)
Ben toch nog even gaan lachen op die baggersite van je..... (eerst de komma op het einde weggehaald van de link)
Maar het lachen vergaat je snel met al die rotzooi die om je oren vliegt!!!
Maar direct zag ik wat leuks......:
Je pretendeert dat de site onbevooroordeelde info geeft... en wat staat op pagina 1 onderaan?????
PLEASE NOTE THAT THIS IS A FREE WEBSITE HOSTED BY ANGELFIRE, AND SUPPORTED BY ADVERTISING.
THEREFORE, I DO NOT HAVE ANY CONTROL OVER WHICH ADVERTISING APPEARS ON THIS PAGE.
SHOULD PRO-MLM ADVERTISING APPEAR, PLEASE BE AWARE THAT IT IS NOT MY CHOICE! THE SOLE PURPOSE OF THIS SITE IS TO INFORM ABOUT MLM.
Leugenaar!!!! ...............
So be it
Maar het lachen vergaat je snel met al die rotzooi die om je oren vliegt!!!
Maar direct zag ik wat leuks......:
Je pretendeert dat de site onbevooroordeelde info geeft... en wat staat op pagina 1 onderaan?????
PLEASE NOTE THAT THIS IS A FREE WEBSITE HOSTED BY ANGELFIRE, AND SUPPORTED BY ADVERTISING.
THEREFORE, I DO NOT HAVE ANY CONTROL OVER WHICH ADVERTISING APPEARS ON THIS PAGE.
SHOULD PRO-MLM ADVERTISING APPEAR, PLEASE BE AWARE THAT IT IS NOT MY CHOICE! THE SOLE PURPOSE OF THIS SITE IS TO INFORM ABOUT MLM.
Leugenaar!!!! ...............
So be it
Je bedoelt producten als van:een echt bedrijf met degelijke producten/diensten
Vikingdirekt
OfficeMax
Hertz
Avis
BestelICT
Shop.com
Barnes& Noble
Je zal moeite hebben een product te vinden wat NIET via mlm aan de man gebracht wordt.....
Wat ben je toch ongelofelijk dom, man.....!
SBI
-
Duidelijk!De totaal, door jouw toedoen veroorzaakte omzet, is 8x 1000 en 1x 1000 van je eigen omzet....=...eh. eh.... calculator... eh, eh....
€ 9.000,00.
Dat levert een totale premie op van bijv 18% (Bij elk bedrijf anders)=
eh, eh, etc. € 1.620,00.
Level 1 (één "onder" jou) totale omzet € 8.000 à 18%= 1.440
Er blijft voor jouzelf dus maar € 180,00 over!!! (1620 min 1440...)
Maarrrrrr(Danoontje!!!), level2 ("onder" jou) heeft een omzet van 7.000. en heeft recht op 18% (de grens tussen 15% en 18% ligt bij 7.000)=
€ 1260 en er blijft dus voor "level 1" ook maar...... € 180,00 over!!!
Ik krijg dus 18% over mijn eigen 1000 omzet. Onder mij krijgt level 1 18% over zijn eigen 1000 omzet. Verderop krijgen ze 15% over hun eigen 1000 omzet. Overal krijgt men alleen een percentage over de eigen omzet. De totale omzet in de downline bepaalt alleen de exacte hoogte van het het percentage.
Er gaat van het multilevelprincipe dus helemaal geen multiplier effect uit. Het is een staffel. Je kan door downline te verzamelen alleen een wat hoger percentage krijgen over je EIGEN verkopen.
Ik weet niet wat het maximum percentage is, maar uiteraard kan dit nooit hoger worden dan 100%. Dat gelukkige koppel waar jij het pas over had met hun drie miljoen moet dus ZELF voor ten minste 3 miljoen, maar logischer wijze voor een veelvoud daarvan, aan zeepjes langs de deur hebben verkocht.
Errug waarschijnlijk, vind je ook niet?
Wel, Econometrist.....?Zo, die is weer een tijdje stil. Of komt met gedachtenkronkels waardoor ik mijn vraag nóg algemener moet formuleren. Eén ding komt er in ieder geval niet: de cijfers waarnaar wordt gevraagd.
Ga je eindelijk eens toegeven dat er meer in zit dan je dacht?
Dat je telkens iets suggereert wat niet blijkt te kloppen?
Geeft verder niet want ik heb je al eerder verteld dat een vooroordeel een kneiter van een handicap is om je eigen gedachtegang eens los te kunnen laten!
Maar waarom ga je NIET de ins en outs eens goed onderzoeken?
En DAN kun je met kennis hier vertellen hoe het zit!!!!
De markt is toch al (bijna) verzadigd dus er zit best wel een mlm-er bij je in de buurt!!!
WEL opletten dat je op moet letten, hè????
SBI
Aha!
Daar ben je....
Eens even kijken wat je te vertellen hebt.......
Daar ben je....
Eens even kijken wat je te vertellen hebt.......
Nondeju!!!!!
Ga je nu WEER dingen STELLEN in plaats van VRAGEN te stellen?????
Eens kijken....:
Nee, dus!!!!!!
Wat zei ik nou?
Zet er nu eens 3 lijntjes NAAST!!!!!!!!
Je gedachtegang is net als die van de anti-mlmSpammer... maar je zal dat wel als een compliment beschouwen!!!
Aangezien je duidelijk wéér niet van plan bent redelijk hierover te praten stop ik weer een tijdje met je rotopmerkingen te beantwoorden.....
SBI
Ga je nu WEER dingen STELLEN in plaats van VRAGEN te stellen?????
Eens kijken....:
Er gaat van het multilevelprincipe dus helemaal geen multiplier effect uit. Het is een staffel. Je kan door downline te verzamelen alleen een wat hoger percentage krijgen over je EIGEN verkopen.
Nee, dus!!!!!!
Wat zei ik nou?
21%. En nog eens 2% extra... en nog eens 4% exra.... tot een percentage van om-en-nabij de 35%.....Ik weet niet wat het maximum percentage is, maar uiteraard kan dit nooit hoger worden dan 100%.
Errug dom gedacht! Vindt je ook niet????Dat gelukkige koppel waar jij het pas over had met hun drie miljoen moet dus ZELF voor ten minste 3 miljoen, maar logischer wijze voor een veelvoud daarvan, aan zeepjes langs de deur hebben verkocht.
Errug waarschijnlijk, vind je ook niet?
Je gedachtegang is net als die van de anti-mlmSpammer... maar je zal dat wel als een compliment beschouwen!!!
Aangezien je duidelijk wéér niet van plan bent redelijk hierover te praten stop ik weer een tijdje met je rotopmerkingen te beantwoorden.....
SBI
-
Die 3 lijntjes krijgen ook elk hun eigen 18% van hun eigen 1000 omzet. Het enige wat ik er mee opschiet is dat ik er mee op de 21% kom, plus nog eens 2% en nog eens 4% tot een maximum van 35% (?).Nee, dus!!!!!!
Wat zei ik nou?
Ik kom dus hooguit aan 350 euro inkomsten met mijn 1000 euro omzet, hoe groot mijn downline ook is. Dat koppel met hun 3 miljoen zou dus voor 10 miljoen zeepjes langs de deur verkocht hebben. Errug dom gedacht, ben ik met je eens. Maar zo leg jij net het principe uit.
Ik denk eerder dat dit koppel bandjes en boekjes verkoopt, en daar valt zoals je weet binnen de mlm het echte grote geld te verdienen... aan de distributeurs zelf.
Dom, dom, dom.......Die 3 lijntjes krijgen ook elk hun eigen 18% van hun eigen 1000 omzet. Het enige wat ik er mee opschiet is dat ik er mee op de 21% kom, plus nog eens 2% en nog eens 4% tot een maximum van 35% (?).
Ik kom dus hooguit aan 350 euro inkomsten met mijn 1000 euro omzet, hoe groot mijn downline ook is.
Maar wat kun je verwachten van iemand met het IQ van de mlmScammer en het EQ van een Tasmanian Devil....
SBI
(Ik ga eens vroeg naar bed........
Het valt niet mee in de verzorging van minderbedeelden....! )
-
Juist. Met een suf excuus wordt het weer ijzingwekkend stil, en antwoorden blijven uit als je om specifieke getallen vraagt. Eens even terugbladeren, want het staat me toch helder voor de geest dat er iemand is geweest die dit nog maar 5 uurtjes geleden voorspeld heeft.(Ik ga eens vroeg naar bed........
Het valt niet mee in de verzorging van minderbedeelden....! )
Ik heb niet anders gedaan dan je eigen getallen verwerkt, dus ik weet daarmee zeker dat IK niet de fout heb gemaakt om met de verkeerde gegevens aan de haal te gaan. En binnen 3 postings is het alweer exit via het hazepad.
Welterusten Jan, en droom maar weer fijn over hoe je de niet-gelovers eens flink de oren gaat wassen... ooit. Écht wel!!
Kan het niet aanzien... dat gespartel.....!
Vind het TOCH zielig......
Kom, ik help je NOG eens......
Peanuts????
DENK NOU TOCH FF NA!!!!!!!
SBI
Vind het TOCH zielig......
Kom, ik help je NOG eens......
21% + 2%.....+ 4%......... over de TOTALE door JOU veroorzaakte omzet.... minus wat die 3 eerstelijners krijgen?!Het enige wat ik er mee opschiet is dat ik er mee op de 21% kom, plus nog eens 2% en nog eens 4%
Peanuts????
DENK NOU TOCH FF NA!!!!!!!
SBI
Wwwwwwhhhhhhhhooooooeiiiiiiiihhhhaaaaaaa!Juist. Met een suf excuus wordt het weer ijzingwekkend stil, en antwoorden blijven uit als je om specifieke getallen vraagt. Eens even terugbladeren, want het staat me toch helder voor de geest dat er iemand is geweest die dit nog maar 5 uurtjes geleden voorspeld heeft.
Ik heb niet anders gedaan dan je eigen getallen verwerkt, dus ik weet daarmee zeker dat IK niet de fout heb gemaakt om met de verkeerde gegevens aan de haal te gaan. En binnen 3 postings is het alweer exit via het hazepad.
Welterusten Jan, en droom maar weer fijn over hoe je de niet-gelovers eens flink de oren gaat wassen... ooit. Écht wel!!
Pias.
Truste.......
SBI
(Alles behalve toegeven hè, jongen...., dat je er echt geen klap vanaf weet!!! )