LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNTpost : helemaal gestoord

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
denise-il-gallo
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2007 23:36

Re: TNTpost : helemaal gestoord

Ongelezen bericht door denise-il-gallo »

Wat gebeurt er met mensen die spullen hebben besteldt en vertellen

dat er niets ontvangen is... en niet willen betalen aan de verkoper of geld terug willen hebben...

Want ik zie hier allemaal klachten van mensen die ook boos zijn
omdat de TNT niet goed bezig is met dit soort dingen van bezorgen.

Je krijgt onderandere beschuldigingen van diefstal naar elkaar toe.

Maar goed mensen gaan hierdoor wel boos worden enof zelf verhaal halen bij klanten of verkopers en slaande ruzie krijgen omdat de TNT gewoon de pakketten voor de deur legt of gewoon ergens dumpen of zelf houden of weet ik veel wat.

Het is zelfs niet vertrouwt om AANGETEKENDE POST op die manier hoe ze werken te gaan versturen.

Die DIKZAK van een directeur van de TNT verdiend wel ff lekker zn centjes van verdwenen pakketten waar wel verzendkosten voor zijn betaalt en verzenddozen naar het Binnenland OF Buitenland.

Die Hoge piet van de TNT moet hier goed over gaan BUIGEN want anders zou ik hem zelf wel ff laten buigen en een wortel in zn achterste douwen.

Ik ben gewoon heeel erg boos.

Want dit kan gewoon niet !

Met Alle respect voor de hardewerkers die wel doen waar ze voor aangenomen zijn en verantwoording neemt voor postbezorging e.d.

die baas van de TNT moet zelf maar eens ff goed aant werk gezet worden die L*L.

pakket zoek? geld kwijt? en verder? TNT wat doen jullie?

Mevr.il Gallo

skylink
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2007 11:24

Re: TNTpost : helemaal gestoord

Ongelezen bericht door skylink »

Wie weet het huisadres van de directeur van TNT Post? Dan kunnen we daar onze klachten heensturen. Hun klachtenlijn werkt voor geen meter.
De telefonische medewerkster van de klachtenlijn weet niet eens wat TNT betekend.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: TNTpost : helemaal gestoord

Ongelezen bericht door Nita »

Kijk ,dit is nu een grappig onderwerp.Donna 12 Jan.De mannier waarop je dit schrijft;TOP.Ik heb er verschrikkelijk om moeten lachen.Zelf geen ervaring met dit onderwerp.

Gesloten