LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UITLEG OVER "ECHTE" MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: UITLEG OVER "ECHTE" MLM

Ongelezen bericht door So be it »

handig in mlm, kan je je klanten goed sturen
Overal handig, dacht ik zo.......

En als ze "overal" nu eens nét zo goed voor hun klantjes zijn als bij ons... en nét zo'n goede garantie geven als wij......, wordt het toch noch een nettere wereld!

SBI..... :lol:

So be it

Zie dat het topic "piramidespellen" verdwenen is bij de inhoud..... :?

Krijgen we nu al dat gezei*k hier bij mlm??? :shock:

So should it not be....... :roll:

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste

Op zich wel aardige voorstelling door SBI, maar zoals al door een ander gesteld absoluut niet KISS. Wat een langdradig verhaal om de percentages uit te leggen.

Wat wel leuk is, dat je hierbij goed de waanzin van MLM kunt zien.

Je hebt namelijk produkten nodig die inkoop bijna niks kosten en die je waanzinning duur moet kunnen verkopen. Tevens is het noodzakelijk dat je niet objectief moet kunnen vaststellen of deze produkten wel de beloofde voordelen opleveren. ( anders koopt namelijk niemand die spullen)

Waarom is dit nodig ???

Omdat ieder nivo weer provisie OVER de omzet moet hebben. Dit leger van bankzitters en geldopstrijkers moet worden betaald. Als je dus 8 nivo's diep gaat , zolas in het voorbeeld van SBI moet er 8 keer (!) een percentage ( 15% tot zelfs 21% zoals vermeld in het voorbeeld van SBI) over de op dat nivo verdiende omzet worden betaald aan de top. Tel uit je winst.

Dit kan je alleen volhouden als het product bijna niks kost.

Neem bijvoorbeeld appetjes azijn, een willekeurig MLM product. Je kan dit redelijkerwijs bij de groothandel kopen voor ongeveer € 0,10 per liter. Bij een MLM bedrijf kost het € 16,95 per liter. Ziedaar je marge om de bankzitters en geldopstrijkers te betalen.

En de werking ?
Deze is niet beter dan de goedkope azijn, alleen men pretendeert van wel en laat hiervoor pseudo-wetenschappelijke onderzoeken doen.

Je zult dus ook nooit produkten voor een "normale" prijs vinden bij MLM simpelweg omdat er dan niet genoeg marge overblijft, voor het leger bankzitters en geldopstrijkers.

De markt voor dergelijke zeer dure, niet bewezen betere produkten is zeer klein, en voorkomt dan ook dat de MLM-slaven een goede boterham kunnen verdienen.

Ik heb wel medelijden met SBI, dat hij zoveel energie in MLM steekt zonder er financieel veel wijzer van te worden. :cry:

So be it

@ onze Duikboot.....
Wat wel leuk is, dat je hierbij goed de waanzin van MLM kunt zien.
gaan we even bekijken...... :lol:
eens zien wie er hier maf is....! 8)
Je hebt namelijk produkten nodig die inkoop bijna niks kosten en die je waanzinning duur moet kunnen verkopen.

Een voorbeeld graag? Anders is het weer je gewone blabla...! :oops:
Tevens is het noodzakelijk dat je niet objectief moet kunnen vaststellen of deze produkten wel de beloofde voordelen opleveren. ( anders koopt namelijk niemand die spullen)

Oh....?
Jij laat liever de buf bepalen wat jij een fijn product vindt??? :shock:
Tok, tok....!
Waarom is dit nodig ???

Omdat ieder nivo weer provisie OVER de omzet moet hebben. Dit leger van bankzitters en geldopstrijkers moet worden betaald. Als je dus 8 nivo's diep gaat , zolas in het voorbeeld van SBI moet er 8 keer (!) een percentage ( 15% tot zelfs 21% zoals vermeld in het voorbeeld van SBI) over de op dat nivo verdiende omzet worden betaald aan de top. Tel uit je winst.
Wil één van de anderen deze blaarkop even corrigeren, aub???
Dit kan je alleen volhouden als het product bijna niks kost.

Neem bijvoorbeeld appetjes azijn, een willekeurig MLM product. Je kan dit redelijkerwijs bij de groothandel kopen voor ongeveer € 0,10 per liter. Bij een MLM bedrijf kost het € 16,95 per liter. Ziedaar je marge om de bankzitters en geldopstrijkers te betalen.

En de werking ?
Deze is niet beter dan de goedkope azijn, alleen men pretendeert van wel en laat hiervoor pseudo-wetenschappelijke onderzoeken doen.

Je zult dus ook nooit produkten voor een "normale" prijs vinden bij MLM simpelweg omdat er dan niet genoeg marge overblijft, voor het leger bankzitters en geldopstrijkers.

De markt voor dergelijke zeer dure, niet bewezen betere produkten is zeer klein, en voorkomt dan ook dat de MLM-slaven een goede boterham kunnen verdienen.
Wel...., niet de moeite waard om op te reageren....! :wink:
Ik heb wel medelijden met SBI, dat hij zoveel energie in MLM steekt zonder er financieel veel wijzer van te worden.
Ik heb geen medelijden met jou....., OMDAT je zo stom kunt kletsen...! :D :lol:

SBI

seagoing racer2

Beste So Beat it,

Een stuk met alleen copy-paste zonder ook maar 1 argument te noemen. Je gaat achteruit.. 8)

So be it

@ Gezonken watervliegtuig.....,

JIJ verkoopt hier onzin en dan moet IK met argumenten komen??? :?

SBI..... Tokkietok..... :roll: ..... :lol:
(En dan ben jij er nog op vóóruit gegaan....! :wink: )

seagoing racer2

Beste so beat it,

Als je niks te zeggen hebt kun je beter niet reageren.... :lol:

So be it

De Lekke Roeiboot kan dit alleen volhouden als het bijna geen moeite kost.

Neem bijvoorbeeld zijn posting, een willekeurige posting.
Je kan redelijkerwijs verwachten enige logica terug te vinden..., maar nee... hij zwamt maar wat..... :shock:
En het resultaat?
Een onsamenhangend relaas wat kant noch waterhoofd raakt.

We kunnen er dus wel vanuit gaan dat we ook in de toekomst geen wezenlijke, "normale" bijdragen kunnen verwachten van deze snorkelaar.... :(

Ik heb wel medelijden met deze drenkeling dat hij zoveel energie in zijn wrok tegen MLM steekt, zonder er financieel veel wijzer van te worden. :cry:

So be it....
(Ja..., sorry... heb ff pauze!!! :lol:
Zal niet meer echt reageren op onzin...., maar toch vreemd dat het topic : "piramidespellen" is weggehaald, want het éérste negatieve resultaat is er dus blijkbaar al....! 8)

So be it

Zag vandaag op het topic "WINltd" een leuke opmerking...., die ik vanaf nu toch wel wat vaker zal gebruiken om hersenloze opmerkingen over "geld verdienen over de hoofden van andere mensen" definitief voor paal te zetten....:
Tiger Woods ontvangt 20 miljoen euro van Nike en David Beckham maar liefst 350 miljoen van Adidas om hun producten te promoten!
En of de bedragen kloppen of niet...., iedereen weet dat er kapitalen worden betaald aan promotieactiviteiten...! 8)

WIE denken jullie..., betalen, uiteindelijk, dit geld?
Juist! De klanten...! Zodat het product eigenlijk veel te duur wordt aangeboden en dit is gelijk de verklaring waarom (diverse) mlm producten GOEDKOPER op de markt gebracht kunnen worden.....! :lol:

So be it

S.

Ongelezen bericht door S. »

WIE denken jullie..., betalen, uiteindelijk, dit geld?
Juist! De klanten...! Zodat het product eigenlijk veel te duur wordt aangeboden en dit is gelijk de verklaring waarom (diverse) mlm producten GOEDKOPER op de markt gebracht kunnen worden
Ja-maar.... ( daar begin ik weer met Ja-maar, ik moet dat echt afleren, anders word ik nooit succesvol :wink: )

Ja-maar, de MLM-producten zijn doorgaans niet goedkoper.

So be it

doorgaans
Dat zeg je goed, S, "doorgaans"....

Ik beschouw dan ook maar erg weinig bedrijven als echte mlm en heb ook al uitgelegd waarom een fabrikant WEL goedkoper kan zijn..., óók in mlm...!

SBI

jor

Ongelezen bericht door jor »

Waaide het te hard in de stad of was het geld al op ?

Jor

So be it

Waaide het te hard in de stad of was het geld al op ?

Jor
Ik wou maar niet meer op je reageren, Jor.....
Jij bent één van de mensen hier vrij redelijk tegen iemand doen en wanneer je dan denkt dat discussieren op een fatsoenlijke manier kan...., komt er weer een of andere ondoordachte opmerking die alleen maar bedoeld is om te beledigen.....

Nu kunnen jullie mij ook niet beledigen, maar onfatsoenlijk gedrag moet niet beloond worden, vind je niet?

SBI

jor

Niet echt om te beledigen bedoeld, Hooguit een iets misplaatst grapje, Sorry. :oops:

Jor.

So be it

Niet echt om te beledigen bedoeld, Hooguit een iets misplaatst grapje,
Ik bedoelde juist NIET je laatste "grapje"......
Dat was het goede voorbeeld dat je redelijk en vriendelijk KUNT doen.....

SBI

S.

Kortom; je hebt echte en onechte grapjes, net zoals echte en onechte MLM.

En hoe houd je ze nu uit elkaar. :?:

So be it

echte en onechte MLM
heb ik geen moeite mee....

Ik vond de financiele uitleg over mlm van de Scammer ERG "duidelijk! :shock: :roll:

En van het grapje van Jor trok ik me niet veel aan, maar ik vind het niet erg snugger van hem om tegen feiten in te gaan en domme opmerkingen te maken over mlm....
Hij heeft laten zien dat de waarheid geen prioriteit is voor hem.

SBI

S.

Ach ja, het is allemaal zo helder als glas. :wink:

Maar zolang iedeen blij is, en zich kalm houdt, ben ik ook blij.
:D

So be it

Ach ja, het is allemaal zo helder als glas.

Maar zolang iedeen blij is, en zich kalm houdt, ben ik ook blij.
Denk dat je kunt relativeren.....

Slager zijn is een mooi vak..., vraag maar aan een slager......
Zou toch niet best zijn wanneer iedereen slager zou worden.

Zo leert een echte mlm-er ook dat mlm-en niet voor iedereen geschikt is...., beter gezegd:
Niet iedereen is geschikt voor mlm.

Prettige avond, SBI
(Zit 2 TV-kanalen tegelijk te kijken.... Boeit mij niet echt!)

jor

De waarheid is wel degelijk van belang voor mij. Echter, De waarheid over veel mlm-bedrijven is zeer moeilijk te onderscheiden. er is echt geen peil op te trekken waar nu precies op te letten. Heb een aantal website's bezocht van mlm bedrijven en op de meeste is zeker een vorm van zelfoverschatting te zien! Mooie plaatjes en prachtige woorden maken nog geen bewezen omzet. en daar zit bij mij de pijn. Het klinkt erg mooi maar is het dat ook? Zelfs So be it zal moeten erkennen dat er een aantal mlm gerelateerde bedrijven zijn die het met de waarheid niet zo nou nemen. Maar ik zoek nog steeds.

Jor. :idea:

Van de website van amway.....We offer over 3 million Business Owners the inspiration to grow those businesses, and we work hard to provide new and better ways for them to achieve their life goals

Ik lees dan hier dat men de wederverkopers Business Owners noemt en vraag me dan af hoe dit te rijmen met het feit dat men juist zegt dat niet te zijn en het bij een normale werkkring doet en dus helemaal geen bedrijf heeft, maar als bijverdienste dient te worden gezien.

Gesloten